5. Bölüm/Şaşırtıcı Olay

341 18 0
                                    

'Yani, Alaska'dan geldiniz ve size bunu bir tanrı söyledi?' diye sordu son kez Kheiron. Avery, Percy, Annabeth, Jason ve Piper Büyük Ev'de ona rapor veriyordu saldırı ve gelen yardım hakkında. 'Evet Kheiron.' dedi Avery sakince. 'Tanrı Apollon bize bu haritayı verdi ve buraya gelmemizi söyledi. Biz de geldik. Zor da olmadı. Burayı biraz daha saklamalısınız.' diye devam etti. Gerçekten de kampı savunmasız bulmuştu. Gölge Savaşçıları kendilerini her zaman iyi gizlerlerdi. 'Peki, ne için gelmeniz gerektiğini söyledi mi Apollon?' diye sordu Annabeth. Okuduğu hiçbirkitapta Gölge Savaşçıları'nı duymamıştı. 'Hayır, sadece...' diye başladı ve bir anda sustu Avery. Daha yeni tanıştığı bu insanlara söylemek istemedi neden gelmeyi çok istediğini. Annabeth ona baktı ve sanki derdini anlamış gibi başını salladı. Avery de ona hafifçe gülümsedi. 'Neden oldu önemli değil. Apollon'a sormalıyız.' dedi Piper. Sanki o da ne olduğunu anlamıştı. 'Nasıl onunla konuşacaksınız? O sadece önemli olaylarda ortaya çıkar.' dedi Avery şaşırarak. 'Tam olarak onunla değil, kahiniyle konuşacağız. Bazen Apollon'un düşüncelerine girebiliyor. Ama bu aramızda kalsın. Tüm kampın bilmesini istemiyoruz. Bu olayı da daha gen hafta fark ettik.' dedi Jason. Percy ısrarla susuyordu. Neden olduğunu da kimseye söylemiyordu. Kendisi bile bilmiyordu ama yeni gelen grubun liderinde ona ilginç veya garip gelen birşey vardı. 'Yani o kahini mi bulacağız?' diye sordu Avery. 'Hayır, kahin benim en iyi arkadaslarımdan biri. Burada, yani kampta.' dedi Piper. Bu kızı sevmişti. Sağlamdı ve dürüsttü. Iyi bir liderdi. 'Gel, Rachel'la tanış.' dedi Annabeth de ona anlayışla bakarak. Kendisi de ilk defa gördüğü insanlara güvenmezdi ve kendini bir şekilde Avery'ye yakın hissediyordu. Onu yavaşça kolundan dürttü ve başıyla Piper'a gel dedi. Sonra da Percy ve Jason'a 'Size bir erkek Gölge Savaşçı'sı yollarız. Hem ne yapacağımıza karar veririrsiniz.' dedi. Avery hızla başını salladı. 'Ben Jacob ve Nick'i çağırayım.' dedi ve boynunda kolye gibi duran ufak boynuza üfledi. Gür ama aynı zamanda titrek bir ses çıktı ve Jacob ile Nick koşarak Büyük Ev'e geldi. 'Bu benim büyülü borum.' diye açıkladı Avery kızlara. Sonra da erkeklere dönüp 'Siz içeride Percy ve Jason'a katılın.' dedi. Nico bir anda Reyna'yla beraber arkalarında belirdi. 'Üzgünüz, korkutmak istemedik ama Reyna da konseye katılmak istiyormuş.' dedi Nico. 'Ben Avery. Sen de Nico olmalısın. Sen de Reyna'sın. Roma Kampı'nın yetenekli lideri.' dedi Avery. Onu duymuştu. Etrafta gölge yolculuğu yapan kişiler genelde iyi saklanamazdı ve Reyna inanılmaz bir liderdi. 'Tanıştığıma memnun oldum.' dedi Nico ve Reyna kıza bakarak. Nico daha önce gördüğünü sanmıyordu. Büyük Ev'e Reyna'nın peşinden girdi ve bu konuya daha sonra kafa yormaya karar verdi. Avery 'Nico yalnız mı?' diye sordu. İçinden gelen ve ne olduğunu bilmediği bir ses ona Nico için bir kız bulması gerektiğini söylüyordu. Piper da onunla aynı şeyi düşünüyordu. 'Belki de Afrodit'in kızısındır. Ben onun kızıyım ve seninle aynı anda bunu kendi kendime sordum.' dedi heyecanla. 'Bilmiyorum.' dedi Avery üzgünce. Anne babasını hala tanımıyordu. 'Eğer bir melezsen zaten bugün sahip çıkılırsın.' dedi Annabeth moral vermek için. 'Evet, buraya neden geldiğimizi unutmayalım kızlar. Avery, neden buraya gelmeniz gerekiyordu?' diye sordu Piper merakla. 'Çünkü Gölge Savaşçıları'na katılan herkesin kalbinde ne için olduğu bilinmeyen bir boşluk var. Apollon bize buraya gelirken o boşluğun dolmasını sağlayacağını söyledi. Ben de bir hevesle buraya geldim. Neler olacağını merak ediyordum.' Bunları söylerken yanağından bir yaş süzüldü. Ve ağladığını fark ettiğinde kendine çok kızdı. Ağlamanın bir zayıflık olduğunu düşünürdü. Yıllarca hiç ağlamamış, acılarını içine atmış ve şimdi onları açığa çıkarmıştı. Piper ve Annabeth ona anlayışla bakıyorlardı. Ağlaması durduktan sonra Annabeth 'Merak etme, aileni melez ol veya olma bulacağız ve kalbindeki o boşluk dolacak.' dedi sessizce ve Piper da onu onayladı.

***

'Kampçılar, toplanın!' diye seslendi Kheiron. Erkeklerle toplantı yaptıktan sonra yemek yemiş ve sonrasında da tüm kampçıları kamp ateşinin etrafına toplamıştı. 'Bugün, sahip çıkılmayan melezler sahip çıkılacak! Hepsini ateşin önüne alalım ve bekleyelim!' diye duyurdu ve o koca savaşçı grubundan 3 kişi çıktı; Avery, Jacob ve çok ama çok güzel bir kız.'Jacob, Leah, Avery! Hazır mısınız?' diye sordu Rachel hepsine. Sahip çıkılmalarını sağlayacaktı yoksa bu saatlerini de alabilirdi. Ilk Leah'nın üzerinde bir işaret belirdi; bir baykuş. Athena'nın kulübesindeki herkes mutlu olmuştu. Annabeth de dahil, iyi birine benziyordu yeni kız. Avery onlara Leah'yı gururlu ve Zeki olarak anlatmıştı. Sonra Jacob'un kafasının üzerinde yanan domuz kafası belirdi. Zaten kaslı olan Jacob, gayet memnundu. Ama Avery'de bir şey olmuyordu. Tam Rachel pes edecekken Avery'nin etrafında beyaz ve mavi bir hale belirdi ve bir anda patladı. Tüm kampçılar yere savruldu.
Ilk Percy ayağa kalktı. Tüm kampçıları yardım ettikten sonra Avery'yi kontrol ettiler. Avery yerden yarım metre yukarıda duruyordu. Kafasının üzerindeyse... 'Hayır, bu olamaz!' diye haykırdı Percy. Tüm kampçılar şaşırmıştı. Avery'nin arkasında bir tanrı duruyordu.

Percy Jackson ve Khaos'un DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin