Jaehyun POV.
Έφτασα στο σπίτι αλλά δεν είδα το αμάξι του Jungkook οπότε σκέφτηκα ότι θα πήγαν στο δικό τους σπίτι και άρχισα να τρέχω με το αυτοκίνητο γιατί είχα ένα κακό προαίσθημα, είχε πιεί ο Jungkook πολύ οπότε δεν θέλω να γίνει τίποτα. Έφτασα και έτρεξα γρήγορα μέσα και το πρώτο πράγμα που είδα ήταν σπασμένα αντικείμενα. Άκουσα <<ΆΦΗΣΕ ΜΕ>> και έτρεξα.Rose POV.
Άρχισε να με φιλάει και να με ακουμπάει παντού.
Rose: ΆΦΗΣΕ ΜΕ..
Jk: Γιατί ο Taecyeon το κάνει καλύτερα;;
Άρχισα να κλαίω και να τον παρακαλάω να σταματήσει.
Jaeh: JUNGKOOK;; ΦΤΆΝΕΙ ΕΊΣΑΙ ΜΕΘΥΣΜΈΝΟΣ.
Jk: ΑΥΤΌ ΑΦΟΡΆ ΕΜΈΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ROSE. ΦΎΓΕ.
Jaeh: Δεν πρόκειται να σε αφήσω να κάνεις άλλη βλακεία.
Τον έσπρωξα και άρχισα να τρέχω για να φύγω και άκουγα από πίσω τον Jaehyun που με φώναζε άλλα δεν σταμάτησα ξαφνικά με έπιασε από το μπράτσο και με γύρισε.
Rose: ΆΦΗΣΕ ΜΕ ΚΑΙ ΣΥ..
Jaeh: Καταλαβαίνω ότι έχεις τρομάξει και-
Rose: Μην με ξανά ενοχλήσεις ούτε εσύ αλλά ούτε και ο αδερφός σου.
Jaeh: Rose-
Rose: ΚΑΤΆΛΑΒΕΣ;;
Σταμάτησα ένα ταξί και μπήκα. Είπα τη διεύθυνση της Hani για να πάω εκεί. Άρχισα να ξανά κλαίω με αυτό που συνέβη πριν λίγο, τρόμαξα πάρα πολύ.
Οδηγός: Είστε καλά;;
Rose: Ναι.
Οδηγός: Μήπως χρειάζεστε τίποτα;;
Rose: Όχι ευχαριστώ.Jaehyun POV.
Γύρισα στο σπίτι πήγα στο δωμάτιο και είδα τον Jungkook που τον πήρε ο ύπνος, Θέλω να δω τι θα κάνει όταν ξυπνήσει και συνειδητοποιήσει τι έκανε. Την καημένη έτρεμε ολόκληρη και με το δίκιο της δεν θα εμένα έκπληκτος αν ζητούσε διαζύγιο.Rose POV.
Χτύπησα το κουδούνι της και με το που άνοιξε με κοίταξε με γουρλωμένα μάτια.
Hani: Τι έγινε;;
Συνέχισα να κλαίω και με πήρε αγκαλιά, μπήκαμε στο σπίτι, μου έβαλε λίγο νερό και της είπα τι ακριβώς έγινε.
Hani: Δεν το πιστεύω....
Rose: Θέλω να επιστρέψω στην Αμερική, δεν μπορώ άλλο και μετά από αυτό δεν μπορώ ούτε να τον βλέπω. Θα σε πείραζε να κάτσω στο σπίτι σου;;
Hani: Είσαι καλά;; Το σπίτι μου είναι και σπίτι σου. Πάω να σου ετοιμάσω τον ξενώνα.Επόμενο πρωί.
Jk POV.
Ξύπνησα και είδα ότι κοιμόμουν στο πάτωμα, άρχισαν να μου έρχονται σιγά-σιγά εικόνες από χθες, κατέβηκα κάτω και είδα σπασμένα πράγματα.
Jaeh: Συγνώμη άλλα βαριόμουν να συμμαζέψω.
Jk: Jaehyun δεν ήταν εφιάλτης;;
Jaeh: Τα θυμήθηκες όλα;;
Jk: Ευτυχώς που ήρθες χθες.....
Jaeh: Και που ήρθε, η Rose εξαφανίστηκε και πρώτου φύγει με ταξί μου είπε <<Μην με ξανά ενοχλήσεις ούτε εσύ αλλά ούτε και ο αδερφός σου>>.
Δεν θέλω να τη χάσω.
Jaeh: Με πήρε και η μαμά με ρώτησε που είμαστε την είπα ότι ήρθαμε εδώ και φυσικά δεν την είπα τι έγινε προφανώς.
Jk: Που λες να πήγε;;
Jaeh: Πήγαινε πρώτα από το σπίτι των γονιών της λογικά εκεί θα πήγε.
Jk: Έχεις δίκιο.
Έκανα μπάνιο και ντύθηκα👇.
YOU ARE READING
Whats wrong with my wife🤔? - Jeon Jungkook ff
FanfictionΔύο δίδυμα κορίτσια, η Rose και η Rosalie. Τι γίνεται όταν η μία θα πρέπει να υποδυθεί τη σύζυγό ενός αγοριού που δεν αγαπάει καθόλου για να καλύψει την αδερφή της;; (ΜΟΥ ΑΝΉΚΕΙ ΜΌΝΟ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΌΧΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΊΝΤΕΟ!!!). ❗Don't copyright t...