Κεφάλαιο 17🦋

679 68 29
                                    

Rose POV.
Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο, πήγαμε στο δωμάτιο μας, πήρα μια τσάντα και έβαλα πυτζάμες και οδοντοβουρτσα.
Jk: Πρέπει να πας;;
Rose: Ναι....Δες το ευχάριστο σε αυτό.
Jk: Που είναι;;
Rose: Το ότι θα κοιμηθείς στο κρεβάτι-
Jk: Χωρίς εσένα, οπότε δεν είναι και τόσο ευχάριστο αλλά οκ δεν θα γκρινιάξω άλλο.
Rose: Θα τα πούμε αύριο.
Jk: Άμα βαρεθείς έλα μην διστάσεις!
Rose: Χαχαχαχα! Καληνύχτα!
Έφυγα από το δωμάτιο μας και πήγα στο δωμάτιο της νύφης.

Jk POV.
Καθόμουν στο δωμάτιο μόνος και δεν ήξερα τι να κάνω βαριόμουν, ξάπλωσα και μου ήρθε στο μυαλό η σημερινή μέρα που πέρασα με τη Rose και άρχισα να χαμογελάω. Σηκώθηκα και άρχισα να ψάχνω το κινητό μου το βρήκα απενεργοποιημενο, μετά θυμήθηκα ότι εγώ το έκλεισα γιατί όλη την ώρα με έπαιρνε η Soojin. Το άνοιξα και βρήκα πάλι κλήσεις της, μηνύματα αλλά βρήκα κλήσεις και από τον Jaehyun και επίσης δύο κλήσεις με απόκρυψη. Κάλεσα τον Jaehyun.
Στο τηλέφωνο📞.
Jaeh: Που είσαι ρε;;
Jk: Τι έγινε;;
Jaeh: Ανησύχησα, ήρθε η Soojin από το γραφείο και μου έλεγε ότι δεν της το σηκώνεις, με επριξε μετά σε έπαιρνα κι εγώ και έλεγε απενεργοποιημενο και άρχισα να ανησυχώ.
Jk: Sorry, όλα καλά απλώς έκλεισα το κινητό γιατί περνούσα πολύ όμορφα με τη Rose και με επριξε η Soojin με τις κλήσεις της.
Jaeh: Όμορφα με τη Rose;;
Jk: Ναι! Τελικά μας έκανε καλό αυτό το ταξίδι!
Jaeh: Ωραία. Εεε....Χαίρομαι πρέπει να κλείσω τώρα. Τα λέμε αν είναι.
Jk: Οκ, τα λέμε!
*Τέλος κλήσης*.
Δεν πρόλαβα καλά καλά να αφήσω το τηλέφωνο και με πήρε τηλέφωνο η Soojin.
Στο τηλέφωνο📞.
Jk: Ν-
Sooj: Γιατί δεν το σηκωνες;; Και γιατί το έκλεισες;;
Jk: Γιατί ήμουν με τη γυναίκα μου και περνούσα υπέροχα.
Sooj: Και τι κάνατε;; Πίνετε τσάι;; ή βλέπατε τηλεόραση;; Γιατί με τη Rose μόνο αυτά μπορείς να κάνεις. Πες μου που είσαι;;
Jk: Δεν θέλω να σου πω που είμαι η Soojin και σταμάτα να με παίρνεις τηλέφωνο επίσης αυτό που έγινε δεν πρόκειται να ξαναγίνει, αν θες να ξαναγίνουμε φίλοι οκ αλλιώς τέλος.
Sooj: Το τέλος θα το πω ΕΓΏ και εμείς οι δύο δεν τελειώσαμε.
*Τέλος κλήσης*.
Μου το έκλεισε και η αλήθεια είναι ότι αγχώθηκα και αν μιλήσει στη Rose και γίνουμε χειρότερα απ' ότι ήμασταν;; Νομίζω ότι πρέπει να της το πω με τρόπο.

Jaehyun POV.
<<Περνούσα πολύ όμορφα με τη Rose.....>>. Αυτό μου έμεινε από τη συνομιλία που είχα με τον Jungkook. Μάλλον τα βρήκαν;; Μα τι περίμενα αφού ήταν πολύ ερωτευμένοι, ήταν βέβαιο ότι θα τα έβρισκαν αργά ή γρήγορα.

Rose POV.
Ήμουν στο δωμάτιο της Se-wan, πίναμε, ακούγαμε μουσική και χορεύαμε.
Se-wan: Αφήστε περιθώριο για το Bachelor που είναι αύριο.
Όλες: Χαχαχαχαχα.
Dan-o: Να ρωτήσω κάτι;; Γιατί φοράμε μπουρνουζια;;
Se-wan: Θα έρθουν να μας κάνουν μασάζ, μάσκες και ότι άλλο επιθυμείτε!
Jane: Αχ τέλεια!
Ακούστηκε το κινητό μου και πήγα στο μπάνιο γιατί είναι αγένεια το βλέπω το κινητό μου ενώ είναι όλες εκεί και χορεύουν. Άνοιξα το μήνυμα και χαμογέλασα.
Μηνύματα📱.
1)

Whats wrong with my wife🤔? - Jeon Jungkook ffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin