Κεφάλαιο 19🦋

647 64 46
                                    

Rose POV.

Jk: Λοιπόν;! Πώς σου φαίνεται η έκπληξη;;
Rose: Πολύ καλή....
Jk: Δεν σε βλέπω χαρούμενη, θεώρησα ότι θα σου λείπουν οι γονείς σου.
Rose: Πώς.....πάμε αν είναι....
Πήγαμε κοντά τους.
Μαμά: Jungkook;; Τι κάνεις αγόρι μου;;
Jk: Καλά.
Μαμά: Rose;;
Rose: Γειά...
Μπαμπάς: Χαίρεται. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα Jungkook αγόρι μου και μας κάλεσες;;
Jk: Όχι απλώς ήθελα να κάνω τη Rose έκπληξη γιατί ξέρω πόσο σας αγαπάει και την αγαπάτε...
Βουλωμενο γράμμα διαβάζει.
Jk: Δεν σας βλέπω ιδιαίτερα χαρούμενους.
Μπαμπάς: Είμαστε απλώς πιστέψαμε ότι έγινε κάτι επείγον.
Μαμά: Θα μπορούσατε να έρθετε απλώς στο σπίτι.
Jk: Ήθελα κάτι πιο επίσημο, είστε αυτοί που φέρατε στο κόσμο τη γυναίκα της ζωής μου, το άλλο μου μισό!
Μου έπιασε το χέρι και χαμογέλασα.
Μαμά: Αγαπάς πολύ τη Rosalie μας;;
Rosalie εκείνη τη στιγμή τη κοίταξα έντονα.
Jk: Φυσικά και την αγαπάω! Πωω πόσο καιρό έχω να ακούσω το Rosalie;; Έχω συνηθίσει το Rose.
Rose: Εμένα με συγχωρείτε λίγο.....
Σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο και έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου και εκείνη την ώρα μπήκε και η "μαμά μου" αστείο είναι που ακόμα την αναφέρω έτσι.
Μαμά: Βλέπω τα πας πολύ καλά με τον Jeon πλέον.
Rose: Ναι....
Μαμά: Να θυμάσαι κάτι όμως...
Rose: Τι;;
Μαμά: Δεν είναι δικός σου, είναι της Rosalie.
Rose: Το ξέρω....
Μαμά: Χαίρομαι.

Jk POV.
Η ατμόσφαιρα ήταν πολύ περίεργη παλιότερα όλη την ώρα ήθελε να πηγαίνουμε στο σπίτι της στους γονείς της. Το άλλαξε;; Γύρισε στο τραπέζι και αυτή και η μητέρα της και μπορώ να πω ότι ήταν χειρότερα. Ψιθύρισα στο αυτί της.
Jk: Αγάπη μου είσαι καλά;;
Rose: .....Ναι.....

Skip time.
Τρώγαμε και η Rose δεν έβγαλε άχνα μόνο εγώ και οι γονείς της μιλούσαμε και αυτό για θέματα της εταιρίας ενώ η Rose καθόταν και έπαιζε με το φαγητό της.
Jk: Δεν σου άρεσε;;
Rose: Δεν έχω όρεξη, πονάει λίγο το στομάχι μου. Μπορώ να φύγω;; Εσείς άμα θέλετε καθίστε δεν παρεξηγώ.
Jk: Όχι αν είναι φεύγουμε.
Φύγαμε από το εστιατόριο.
Jk: Rose πάω να φέρω το αμάξι, χαιρέτησε τους γονείς σου.

Rose POV.
Έφυγε ο Jungkook για να φέρει το αμάξι και ούτε καν τους κοίταξα.
Μαμά: Όπως είπαμε Rose.....
Μπαμπάς: Προσποιήσου για λίγο ακόμα. Όταν επιστρέψει η Rosalie στη θέση της θα είσαι ελεύθερη.
Δάγκωνα τα χείλη μου για να μην κλάψω, με το που ήρθε ο Jungkook μπήκα γρήγορα στο αμάξι.
Jk: Γειά σας! Καλό βράδυ.
Μαμά+Μπαμπάς: Καλό βράδυ Jungkook!
Ξεκίνησε το αμάξι, με το που φάγαμε ένιωσα ανακούφιση γιατί δεν τους είχα μπροστά μου.
Jk: Μήπως θες να πάμε στο νοσοκομείο;;
Rose: Όχι, όχι είμαι πολύ καλύτερα τώρα.
Jk: Σίγουρα;;
Rose: Ναι. Μπορείς να σταματήσεις λίγο εδώ;;

Whats wrong with my wife🤔? - Jeon Jungkook ffTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang