Mesélj!

373 23 2
                                    

Ennél jobb nem is lehetne ez az este...

A megbeszélt napokat Gojonál töltöttem. Az az este után nem igazán beszéltünk sokat mert mindig elment valahova. Fogalmam sincsen hogy hova mert nem akarta elmondani. Így hát a napokat egyedül töltöttem.
Jelen pillanatban már itthon vagyok és várom Nobarát. Szerda van tehát pár nap még van a tavaszi szünetből. Barátnőmmel úgy terveztük hogy Péntek délután jövök haza tőlük. Tehát ott fogok aludni. Anyumnak nem volt ellenére...sőt inkább örült neki mivel addig is szociális életet élek(xD).

Ééés megszólalt a csengő úgyhogy felkeltem a kanapéról, felkaptam a táskám és már indultam is az ajtóhoz. Barátnőm hatalmas vigyorral az arcán köszönt nekem és ugrott a nyakamba.

-Sziaaaa~~
-S-szia! Mi ez a nagy boldogság?-kérdezem kissé nevetve.
-Mi? Nem is láttad?-húzta huncut vigyorra a száját.
-Jajj már miről van szó..?-kérdeztem kissé félve.
-Mivel jó tanuló vagy és az utóbbi napokban jobnál jobb jegyeket kaptál ezért kaptál egy "jutalmat". Három napra mész úgymond nyaralni. Mint valami sulis nyaralás. Ezt igazából dicséretnek szánták. De ami a legjobb hogy nem egyedül leszel..-húzta *olyan* vigyorra a száját.
-K-kik jönnek?
-Valami Megumi, Itadori, Toge ééés Gojo-sensei~~~
-Édes istenem...-sóhajtottam egy nagyot majd kezeimbe temettem fejem.
-Most mi az?? Csupa fiúk...ráadásul ott van a sensei is.- Nem láttam az arcát de érzem hogy perverzen vigyorog.
-Várj Itadori nem is jó tanuló? Akkor ő hogy hogy jön?-kérdezten terelve azt a témát.
-Valaki lepasszolta neki a helyét mert dolga van. A tanárok alig akarták engedni de végül belementek.
-Ahaaa értem...-tehát Gojo ezért nem volt otthon. Tuti direkt csinálta úgy hogy ő jöjjön...szerintem. Gondolkodtam el. Majd hirtelen szakítottam meg gondolataim.
-Mindegy induljunk!- fogtam magam és elindultam Nobara háza felé.

Már egy ideje sétáltunk szépen csendbe de barátnőm véget vetett ennek.

-Naa és mivel nálunk nem voltál hol töltötted az időd??-kíváncsiskodott. Na hát én
biztos el nem mondom neki hogy Gojonál voltam. Még a végén rosszra gondol.
-Otthon.
-Haha nem versz át. Tudom hogy anyud dolgozott és hogy nem szeret téged több napra egyedül otthon hagyni, mert képes vagy felgyújtani a lakást. -kuncogott a végén majd folytatta.
-És ezt mind onnan tudom hogy találkoztam a nagyidékkal. Azaz mindent elmondtak. Szóval kivele. Kinél voltál?-darálta le a mondatait.
-H-hát öm i-izé én...-kezdtem el össze-vissza beszélni. Ki akartam valamit találni de nem jutott semmi az eszembe.
-G-Gojonál...-adtam meg neki a választ amire annyira várt. Közbe rá se néztem...
-Úgy tudtaaaam!!~ -fangörcsölt be ott melletem.
-Na és? Mit csináltatok? Mesélj!-nézett rám csillogó szemekkel.
-S-semmit!-kezdtem el dadogni és takargatni az arcom ugyanis éreztem hogy kezdek pirosodni.
-(Név)...csak nem azt?- mosolyodott el perverzen ismét.
-Nem!- rivalltam rá. Úgy tudtam hogy ez fog egyből az eszébe jutni.
-Ha nem beszélsz azt be fogom tudni annak hogy megdugott.-Váltott át komolyba majd rezzenéstelen arcal rám nézet. Igazából csak annyi játszodott le a fejembe hogy ez hülye.
-Oké oké mesélek!-tettem fel védekezően a kezem, egyben adtam be a derekam.

Bocsánat hogy ez ilyen rövid rész lett csak elvagyok fáradva. Még csak most kezdődött a suli és csak 1 matek órám volt de már 2 oldalt írtunk. Bár szerintem ezzel nem csak én vagyok így. Mindegy is nem panaszkodom. Ez van. Ezt kell szeretni. Remélem ez is tetszett!<3 Legyen szép napotok:3

Ui.: Sukuna x oc hamarosan...

A Gimis Tanárom(Gojo x reader)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum