Ma fogok találkozni Benjaminnal. Nagyon izgulok.
Érkezésemkor éppen édesapjával vitatkozott. Mélyen meghajolt előttem és bocsánatot kért. Kivezetett az istálóhoz, ahol felnyergelt lovak vártak mindent. Nagyon megörültem mikor megláttam, hogy mit fogunk csinálni.
Sokat nevettük, de az én mosolyom nem volt őszinte. Tudtam, hogy nem ő az ,,igazi". Majd sétálni keztünk. Felém fordult megfogta a kezem. Akaratlanul is kicsordult a könnyem.És ezt mondta.
Olyan mintha egész eddigi életünkben ismertük volna egymást. Soha nem voltam ilyen kapcsolatban emberrel, mint veled.A mikor belenézek a szemdbe akkor érzem igazán magam otthon. Senki más nem tudja ezt velem csinálni. De te igen. Te vagy a legkülönlegesebb, és legfontosabb számomra. A gyomrom görcsberándult. Hogy mondjam el ezek után, hogy nem szeretem. Anyám tanácsát megfogadván, mosolyogtam és annyit válaszoltam makogva, nagyon kedves öntöl ez a bók. De hogy mentsem a helyzetet előadtam,hogy nagyon fáj a fejem. Haza lovagoltunk. Én futottam a szobámba és sírva álomba merültem.
Reggel a bátyám a szobámba lépve észrevette, a vörösre kisírt szemem. Azonnal lelült mellém és azt mondta nem tágít melőllem amíg el nem mondom mi baj. Elmséltem neki mindent, hogy Tituszt szeretem. Megkérdezte miért választom Benjamin helyett. Azt feleltem, hogy nem tudom egyszerűen csak beleszerettem a személyiségébe. Abba, hogy minden nap mososlyt csal az arcomra, és neki erről még talán sejtése sincs. ő az akit őszintén nagyon szeretek...
Este az ablakban ültem és néztem a csillagokat reménykedtem abban,hogy segítséget kapok. De egyszer csak Titusz állt az ablakom alatt nem tudom mióta állhatot ott. Nem vedtem észre, annyira mélyen gondolkodtam, ezt Titusz is észre vettem kiszaladtam hozzzá. Majd mikor már csak fél méter lehett köztünk ezt gondoltam:
Most legszívesebben megölelnélek... Nem érdekelne semmi csak hogy érezhessem a bőröd melegségét, illatát, érezhessem ahogy levegőt veszel, és nem akarnálak elengedni. Nem, érdekelne az se, hogy mitgondolsz vagy mit csinálnál csak már betegesen meg akarlak ölelni...Csak érezni akarom, hogy itt vagy.
Titusz szóhoz sem jutott. Majd félve a szám elé kaptam a kezem és össze vissza beszélve megkérdeztem ezt tényleg hangosan kimondtam?
Titusz csak egy apró bolíntást temm majd oda jött elém gyengéden elsöpörte a hajamat a homlokomról és megcsólol. Amire már annyit vártam. Érzem ahogy szuszog. Rekedten suttogja fülembe. Szeretlek édesem, de haza kell mennem. És egy utolsó puszit kaptam majd haza ment.
ESTÁS LEYENDO
H.S.E. Naplója
Romance. Hermosa Sabiduría Emília naplója mely bemutatja a korántsem minden napi életét.