A vacsora

3 1 0
                                    

Nagyon nagyon ideges voltam. Izgultam mi fog történni. Hadassa ki a legkedvesebb szolgám, és titkon a legjobb barátnőm velem jött a vacsorára. Egy óriási hintó gurult a ház elé, Benjamin a kapuban egy óriási csokor virággal állt.

- Soha sem gondoltam volna hogy lesz egy olyan ember akit elég látnom és már is elfeledem minden szomorúságom.

- Ilyen csodálatos bókot még soha sem kaptam mondtam meg illetődve.

Majd beszáltunk a hintóba. Egy gyönyörű birtokra értünk. A kastélyt belülről gyönyörű festmények díszítették. Legszívesebben órákig nézegettem volna őket. Majd bementünk a szalonban egy nagyon kedves mosolyú nő ült a fotelben. Benjamin előre lépett és így szólt:

- Anyám ő itt Hermosa kisasszony

-Egy meghajlás társaságában köszöntöttem

- Kedvesem nem kell hajlonganod előttem. Elizabeth grófné vagyok.

Nagyon furcsa és olykor kellemetlen, de mindenképp vicces történeteket mesélt mikor még Benjamin kicsi volt.
Az idő telt múlt, de a dísz vendég sehol sem volt. Elizabeth grófné felállt és így szólt kezdjünk neki a vacsorának ne várjuk meg míg kíhül.

-Mindig is szerette a drámai belépőket felelte Benjamin.

-Fiam lehetnél kicsit vissza fogottabb az unokabátyádról van szó.

-Elnézést anyám.

Én csak magamba kuncogtam. Mikor már végeztünk a vacsorával beesett egy sötét bőrszínű Magda fiatal ember.

-Hermosa te vagy?

-Titusz herceg. Mondtam meglepődve.

-Ti ismeritek egymást? kérdezte kissé idegesen Benjamin

-Igen. Felelte Titusz a legkedvesebb játszótársam volt az akadémián.

-Miféle akadémián?

- Az Esterházy akadémián tanult mindeggyikünk.

-Elnézést a késésért és az illetlen viselkedésemért. Elizabeth grófné, köszöntötte Titusz.

- Vonuljunk át a szalonba.

Sokáig beszélgettünk. Majd este a hintóban Benjamin haragosan megkérdezte, hogy lehet hogy jóba voltam ezzel az alakkal.

Nagyon különc gyermek voltam kisebbként a festmények, könyvek érdekeltek, és ő volta ügyetlen aki barátkozott velem.

Majd haza érve meghívott a holnapi piknikre.

Nem is értettem miért beszélt velem ilyen haragosan, de majd holnap megbeszélünk mindent remélem.

H.S.E. NaplójaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang