Mari kita sambung cerita yg dah lama author tak update!
SKIP
Selepas kejadian seokjin memarahi jungkook segala ceramah semua bagai.!.seokjin dengan taehyung sudah kembali dengan hubungan yg baik sudah Dan seokjin jugak sudah bagi kebenaran untuk taehyung Dan jungkook duduk bersama asalkan jungkook jaga taehyung dengan baik atau..
Hilang ingatan jungkook dengan menggunakkan panci pink milik seokjin🤣..kecuali pasangan namjin yg masih dalam keadaan namjoon memarahi seokjin Dan seokjin dalam keadaan takut dengan namjoon.!
AUTHOR~habislah ko seokjin tadi memandai je marah si namjoon kan..hehehe.
SEOKJIN~hei author ko yg buat Jalan cerita ni aq pulak yg kena😑.
AUTHOR~ dah ko yg nengking namjoon..habislah ko seokjin memang minggu ni ko tak boleh Jalan lah 😏.
SEOKJIN~AUTHOR~~janganlah ko tahukan namjoon. Macam mana kalau marah sambil tu sakit bodoh aq tak nak wey tolong lah..!
AUTHOR~emm~~macam mana ye😌.
SEOKJIN~please~~
AUTHOR~ HAH yel-
NAMJON- *bagi jelingan maut ke author*
AUTHOR~GULP* emm sorry seokjin tak boleh emm ko pandai2 lah ye *LARI*.!
SEOKJIN~HEI AUTHOR WEY~~JANGAN TINGGALKAN AQ AUTHORRRR..!
NAMJOON~ Kim seokjin *jelingan maut*
SEOKJIN~ *dlm hati- habislah aq😑.! Nanti Kau author.
Mari kita kembali Jalan cerita
NAMJIN
Pasangan yoonmin Dan hoseok sudah kembali ke mansion diorang dengan namjin.kooktae pun sudah dalam keadaan baik.
SKIP
Sekarang seokjin berada di depan namjoon dengan namjoon yg memandangi seokjin dengan muka yg marah.
"J joonie m maa fkan j jinie.."
"J joonie m ma-"
"Sudah seokjin saya tak nak dengar apa2 dah"seokjin terkejut dengan panggilan yg namjoon sebut kerana namjoon memanggil dengan nama seokjin bermaksud namjoon marah sama seokjin.
"Hikss..hikss..j joonie..hikss..m maafkan j jinie
... J joonie..m maa-"apabila seokjin mahu berkata maaf namjoon sudah berkata duluan.
"Kenapa nk nangis ni kan memang salah seokjin jadi buat apa nak nangis bukan ke sepatutnya namjoon yg nangis,marah dengan seokjin..cakap seokjin" namjoon memang sudah sangat marah sangat.
"Hikss..maafkan jinie k kerana s sudah memarahi j joonie s sudah n nengking j joonie m memang s salah j jinie"
"Dah tu nak buat apa nangis"
"J joonie...hikss..maafkan j jinie..j jinie t takkan buat lagi j janji"dengan pinky promise di depan namjoon sambil dalam keadaan nangis.
"Boleh ke joonie maafkan jinie..kerana jinie sudah buat joonie marah "
"Hikss ... Huwe..m maafkan j jinie" seokjin di pangkuan namjoon dalam keadaan seokjin duduk di riba namjoon dengan muka seokjin di dada namjoon.
"Huh..baiklah joonie maafkan jinie tapi ada syaratnya !"
"A apa tu "
"Jinie kena hukuman sama daddy sekarang"seokjin terus menelan air liurnya.
"T tapi j joo-"
" Salah panggilan baby" dengan bisikan ke telinga seokjin membuatkan seokjin ketakutan Dan takut dengan hukumannya..terus namjoon. Terus mengangkat seokjin dengan keadaan seperti karung beras memabawa ke dalam bilik nya...
YOU ARE READING
PSYCHO&MAFIA(kooktae)
Non-Fictionkisah ini tentang...seorang lelaki bernama taehyung..bertemu dengan jeon Jungkook(seorang PSYCHO&MAFIA)... KALAU NAK TAHU CERITA SELANJUTNYA...BACALAH CERITA NI Actor: Kooktae/kookv Namjin Yoonmin Suhope Lisajen Chaesoo Dan lain-lain