chapter 15 (kooktae💜)

531 19 0
                                    

sorry semua berapa minggu lepas author bussy sedikit kerana author sekolah jadi author tak menulis cerita ni jadi tak pe mari kita sambung cerita ni :!.

sebelum tu author nk tanya sesuatu

) apa cerita ni oky atau ada benda yg nk dibetulkan dari segi ayat?.

) part sapa lagi yg author tak buat?

) author ingat nk buat sad ending?

oky tu je soalan yg author nk tanya

oky di mall pasangan kooktae, namjin, yoonmin dan suhope sudah sampai di mall terbesar nk katakan itu ialah mall milik para seme.

pasangan kooktae, yoonmin, namjin dan suhope sekarang berada di depan satu kedai bernama gucci tapi nk katakan ni kedai favorite taehyung tapi dia cuma mampu tengok je sebelum ni kerana dia bukan orang kaya.
tapi sekarang dia sudah ada jungkook yg menjadi pendamping hidup dia dan dia sekarang dapatlah merasa membeli baju di g
kedai gucci.

"oky jom pergi kedai gucci" kata jungkook pada yg lain seme angguk je cadangan jungkook kecuali uke.

"tapi kan jungkook tak mahal ke"

"seokjin hyung tak mahallah"

"tapi kan__"

"jinnie syg tak apa, apa yv jinnie nk mintak je kat joonie"

"tapi joonie kita boleh je pergi kedai lain daripada membazir di kedai mahal tak pe jinnie tak kisah pun kedai tu murah ke apa ye joonie"

"betul tu seokjin hyung, hoseoki tak kisah pun kedai tu murah yg penting kita berbelanja"

"jiminie pun"

"taetae pun kiteorang tak kisah yg penting bahagia dapat berjalan tu pun tak pe"

seme agak terkejut jugak dengan apa yg dikatakan oleh uke mereka tapi mereka mahu uke mereka merasa berbelanja seperti org lain tu je.
tapi pada masa yg sama jugak diorang bersyukur mendapat uke seperti mereka.

"baby knp ckp mcm tu.. sekarang baby dah ada daddy jadi dad nk kamu merasa seperti org lain jugak baby"

"betul apa yg dikatakn jungkook, hoseoki daddy buat mcm ni pun nk hoseoki bahagia"

"betul tu jinnie"

"jiminie syg jgn risau apa2 oky jadi mari kita semua masuk ye"

yoongi dan seme yg lain terus menarik tangan pasangan mereka untuk memasuki kedai gucci itu.

di dalam kedai itu sudah ada seme dengan uke yg sibuk menengok baju dan dengan tidak tahunya ada beberapa orang yang masih tengok dengan pemandangan di dalam kedai gucci itu.

.

.

.

.

.

.

.

selepas mereka habis memshopping seme agak di buat terkejutlah kerana mereka di suruh uke mereka memakai baju hoodie yg dibeli oleh uke mereka.

muka mereka sekarang mempoutkan.. bahkan org disekeliling merasa gemes dengan seme mereka.

(nk dikatakan mcm tulah baju dia yg seme pakai🤣)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(nk dikatakan mcm tulah baju dia yg seme pakai🤣).

bahkan uke mereka mengelakkan mereka.

"comelnya lah jonnie saya"

"jinnie knp saya perlu pakai hoodie ni tak sesuai dengan saya"

"daddy pun baby"

"yess daddy pun hoseoki"

"betul tu jiminie"

"haishh tak pelah biarlah comel tau"

"hoseoki~"

"takkan asyik nk pakai baju hitam tu je"

"nampak cool apa"

"yelah tu"

tiba2 ada 4 orang perempuan menegur seme mereka di kedai itu, yg membuatkan para seme memandang belakang.

para seme terkejut tapi bukan dengan muka terkejut tapi dengan muka datar dan marah.

"hai jungkook"

"hai namjoon"

"hai suho"

"hai yoongi"

agak2nya sapa 4 prg perempuan itu:/

oky author sudah update chapter baru selamat membaca dan sila vote oky☺ thank you.

PSYCHO&MAFIA(kooktae)Where stories live. Discover now