chapter 27 (kooktae💜)

537 17 4
                                    

So this is the last part of the story

I hope you guys enjoy :) thank you to read this story . So I will probably make a new story but I don't know if I'm free to make that story so thank you so much :)






Sampai di rumah taehyung memasuki kawasan rumah tetapi gelap Dan tidak ada lampu.

"Baby"?

Taehyung terkejut Dan Cuba cari bunyi suara itu.tetapi langkahya terhenti bila dia tersepak sesuatu yang ringan Dan bulat taehyung Cuba untuk pegang benda itu Dan mengangkatnya.

"Belon?"

Taehyung terus berjalan sampai di halaman belakang.taehyung rasa kakinya seperti menginjak sesuatu tetapi taehyung terus berjalan Dan ternampak candle di setiap lorong yang tehyung jalan.agak pelik tetapi dia Masih meneruskan jalan sesampai dia terkejut nampak meja makan dengan candle Dan dikelilingi bunga Ros.

agak pelik tetapi dia Masih meneruskan jalan sesampai dia terkejut nampak meja makan dengan candle Dan dikelilingi bunga Ros

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Lebih kurang macam ni lah tapi Cuba bayangkan di backyard Dan dikelilingi bunga Ros sebab tak dot cari apa yg nak😂)

"Ini? "

"Baby"

Taehyung pandang ke belakand Dan terkejut kerana adanya Jungkook di belakang nya.taehyung tidak tahu perasaan apa sekarang kerana ada perasaan marah Dan kecewa kepada Jungkook.

Jungkook datang lebih dekat Dan mengambil tangan taehyung Dan memegang nya dengan erat.taehyung cuma diam Dan memandangi Jungkook penuh erti.

"Baby saya cuma nak cakap daddy sangat cintakan baby.daddy tahu daddy banyak buat Salah dengan baby banyak buat baby nangis kecewa pada daddy.daddy tahu daddy bukan lah orang sempurna seperti lelaki yang diluar daddy seorang yang jahat Dan banyak bunuh orang tetapi bila seorang lelaki atau di sebut seorang angel yang datang ke dalam hati daddy.daddy rasa seperti angel itu lah yang lengkap di hati daddy yang buat daddy bahagia,happy semuanya.baby lah orang itu yang selalu ada di hati daddy.baby lah orang sempurna untuk daddy Dan kerana itu.WILL YOU MARRY ME TAEHYUNG " Jungkook

Taehyung menangis mendengar isi luahan hati Jungkook Dan menengok di dalam mata Jungkook untuk Cuba mencari kebohongan di matanya tapi nihil semuanya tidak ada yang ada ketulusan di matanya.

" No - "

" Baby? Ahh daddy tahu mungkin ini bukan masa yang tepat daddy-"

"Daddy wait I just want to say something, daddy taehyungie selalu berfikir adakah orang akan terima taehyungie yang selalu banyak kekurangan.tetapi tuhan sangat adil kerana memberi seorang lelaki yang sangat sempurna di Dunia taehyungie.lelaki itu selalu menjaga taehyungie,menyangi taehyungie Dan terima segala kekurangan taehyungie Dan orang itu ialah daddy.daddy ialah orang sempurna untuk taehyungie daddy jangan berfikir yang daddy tak sempurna untuk taehyungie kerana manusia tak semuanya sempurna tetapi jika seorang itu menjumpai pasangan yang sempurna untuknya Maka sempurna lah seorang itu bukan disebabkan sempurna taehyungie terima daddy tetapi hati daddy yang membuat taehyungie terima daddy di hati taehyungie Dan membuat taehyungie mencintai daddy. That's why I love you so much daddy. Kerana daddy lah orang penting buat taehyungie Dan I SAY YES"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 28, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PSYCHO&MAFIA(kooktae)Where stories live. Discover now