hai semua... apa khabar semua readers semua sihat :)
"SO KO LAH YANG LETAK RACUN DI DALAM KEK TAEHYUNG"
"t tuan j jungkook"
jungkook sudah berada di mansion bila seorang maid menceritakan tentang kejadian taehyung bila dia di racun dan mengatakan nama orang yang meletakkan racun di dalam kek taehyung. jungkook sudah di ambang kemarahan kerana ada orang yang mahu meracuni milik dia.
skip~
"jungkook bila ko ada di sini" yoongi
"jungkook kau" suho
"jungkook aq nak ko habiskan dia sekarang jugak" namjoon
"TIADA SIAPA BOLEH MENCEDERAKAN MILIK AQ ATAU SAKITI MILIK KU" jungkook
"t tuan j jungkook s saya-
Dorr
akhh
Dorr
Dorr
jungkook tembak di bahagian kaki dan bahu.. jungkook terus-menerus menembak irene di bahagian perut sehingga usus perut terkeluar dan jungkook mengunakan alatan lain seperti pisau terus menikam di bahagian jantung... bahkan jungkook mengeluarkan diri dia yang lagi satu PSYCHO yang dikeluarkan.
diri psycho dia cuma tahu oleh namjoon, seokjin, suho, hoseok, jimin dan yoongi... mcam mana seokjin boleh tahu ialah daripada namjoon kerana namjoon pernah mengenal kan jungkook dengan seokjin daripada situ namjoon memberi tahu sebenarnya jungkook itu lain mempunyai diri lagi satu seokjin agak terkejut tapi itu ada sebab kenapa dia jadi begitu.. di sebabkan itu seokjin agak ragu taehyung bersama jungkook tapi seokjin tahu jungkook tak akan sakiti adik dia taehyung.
kita sambung tadi~
jungkook terus tikam jantung irene dengan gelak bagi semua orang disitu menyeramkan bahkan namjoon, yoongi dan suho agak takut sedikit dengan jungkook yang sekarang di depan mereka..... seokjin, hoseok dan jimin takut dengan jungkook di depan mereka tapi mereka tahu apa yang jungkook buat sekarang..
hah
hahh
hahh
jungkook sudah puas main dengan badan irene dan badan dia sudah penuh darah irene..
"hah aq nak korang bagi mayat ini dekat peliharaan a hahh" jungkook
"jungkook kau sudah puas bermain" namjoon
"aq. sudah.....kalau aq. tahu kamu semua menyakiti milik ku kau tahu nasib kamu semua"
takk
tuihh
jungkook menyepak mayat irene dan meludah mayat irene..
jungkook terus naik ke bilik dan duduk di tepi katil.... dia cuba menenangkan diri dia selepas apa yang dia sudah buat tadi... tangan dia mengigil dan jungkook jugak mengeluarkan air mata dia sangat takut jika taehyung terjadi apa-apa walaupun taehyung sudah semakin stabil.
tapi dia still rasa takut dia rasa seperti taehyung ialah sebahagian diri dia yang senang sakit dan rapuh... walaupun taehyung terluka sedikit pun dia risau dan gelabah... dia sangat sayangkan taehyung, jungkook tidak pernah sayang seseorang seperti taehyung walaupun ex girlfriend jungkook yang dahulu pun dia tak pernah rasa takut kepada pasangan dia kalau ex dia terluka pun... itu kerana taehyung spesial bagi jungkook.
tapi ada satu yang buat jungkook risau sifat psycho dia... jungkook tidak kisah jika hyung dia dan kawan-kawan dia tahu psycho tapi taehyung lain bagi dia.. jungkook tidak mahu taehyung takut kepada dia kerana sifat psycho dia.. kerana bagi seseorang sifat psycho ialah paling seram kerana mereka tidak terkawal mereka suka membunuh dan menyiksa orang itu yang oramg fikirkan dan itu jugak yang jungkook fikirkan.. boleh ke taehyung seorang yang lemah lembut, baik dan hati yang cepat rapuh boleh seorang seperti taehyung terima jungkook yang bersifat psycho.. jika seseorang itu boleh terima seperti jungkook ataupun taehyung yang boleh terima jungkook adalah satu kebahagiaan bagi jungkook.. jungkook takut jika dia memberi tahu taehyung adakah taehyung akan benci orang seperti dia...
jungkook menangis memikir kan keadaan dia dan taehyung... adakah orang seperti taehyung dapat menerima orang seperti dia yang memiliki dua personaliti.
jungkook menangis sekuat-sekuatnya di dalam bilik tapi bilik jungkook tidak kedap suara jadi orang di bawah boleh dengar tangisan suara jungkook. jungkook jugak hancurkan bilik itu dengan menarik lapik katil dan mencampak bantal-bantal di bawah dan menghancurkan langsir dan vase pasu di atas meja hampir satu bilik hancur.
di bawah ruang tamu~~
namjoon, seokjin, yoongi, jimin, suho dan hoseok berada di ruang tamu dan para maid masih berada di dapur dan mereka semua mendengar tangisan suara jungkook yang memilukan yang membuat semua terdiam dan menangis.
jika semua ini tidak terjadi mereka berasa gembira jika ini kehendak tuhan ini terjadi maka patut terima ujian ini semua.
"hikss hikss KENAPA SEMUA INI TERJADI KEPADA AQ... KENAPA TAEHYUNG KENAPA DIA!!!! KENAPA BUKAN AQ KENAPA!!!!... KENAPA TUHAN JAWAB KENAPA KO BAGI SATU UJIAN INI KEPADA TAEHYUNG ARGHHHHHHHHH KENAPA ARGHHHHHH"
"HIKSS JAWAB JAWAB JAWAB!!!! KENAPA HIKSS KENAPA"
BRAKK
BRAKK
habis semua bilik hancur kerana jungkook... jungkook terduduk dia cuma mahu satu jawapan je kenapa taehyung kenapa bukan dia..
semua di bawah terdiam dan terkejut mendengar jungkook menjerit dan menghancurkan bilik mereka tidak boleh buat apa-apa mereka cuma boleh diam dan menangis...
para seme terdiam manakala pulak para uke menangis mereka rasa bersalah sangat dan terpikul apa yang terjadi pada taehyung..
(kita cuma boleh doakan taehyung dalam keadaan baik:))
.
.
.
.
.
.
.
.
okay part ni je ada nangis lepastu kita sudah tidak ada part2 nangis dan bukan tidak ada tapi jauh lagi dan lambat lagi okay.
kamu semua sihat?
ada yang masih peperiksaan ke?
saya harap cerita saya best kepada awak semua?
bye-bye army dan peminat kooktae/taekook, namjin, yoonmin dan suhope👋🏻🥺💜💜
YOU ARE READING
PSYCHO&MAFIA(kooktae)
Nonfiksikisah ini tentang...seorang lelaki bernama taehyung..bertemu dengan jeon Jungkook(seorang PSYCHO&MAFIA)... KALAU NAK TAHU CERITA SELANJUTNYA...BACALAH CERITA NI Actor: Kooktae/kookv Namjin Yoonmin Suhope Lisajen Chaesoo Dan lain-lain