Zeď

1.2K 38 0
                                    

,,Kde je?" rozhlížel se Steve po místnosti a hledal osobu kterou očekával. Když se rozhlížel zahlédl Nat. Zrzka k němu přišla a podala mu drink. Chvíli si povídali. Najednou se kousek od nich v hloučku lidí ozvala rána. ,,Co se tam děje?" Zeptal se Steve. Zrzka mu nestihla odpověď a Steve se už dral mezi davem lidí. Na zemi ležel opilý Tony. Steve ho popadl za rukáv a odtáhl ho na balkón nadýchat se čerstvého vzduchu. Tony se mu chtěl vythrnout z jeho sevření, ale nepovedlo se mu to. Steve ho o to chytil ještě silněji a malinko s ním praštil o zeď. Tonyho to zarazilo. Zamračil se na Steva, ale pak se usmál. Steva to štvalo ho takhle vidět.
V tu chvíli si ale uvědomil jakou má příležitost. Stevovi se Tony vždycky líbil, akorát nevěděl jak mu to říct. Došlo mu že Tony je tak na mol, že si nic nebude pamatovat. Pomyslil si že za risk to stojí. Tony se mu koukal přímo do očí. Steve to nevydržel a Tonyho políbil. Tony ho to zarazilo.
Steva od sebe odstrčil. Pak mu ale v hlavě něco řeklo, že by měl pokračovat. Přitáhl si Steva za kravatu a políbil ho. Steva tahle reakce trochu zaskočila, ale nebránil se jí. Tony si ho přitisknul k svému tělu. Steve mu začal strkat jazyk do pusy. Tony mu během chvíle dal svolení se do jeho pusy dostat. Nastala válka jazyků. Jednu chvíli vyhrával Steve, ale Tony nakonec vyhrál. V tu chvíli Tony odtáhl svou hlavu a řekl ,,Tohle bych od Capitána nečekal, ale neprestavej".
Steve mu dal dlouhý vášnivý polibek.
Tony pomalu začal sjizdět rukou k jeho rozkroku. Když už se dostal rukou na jeho vypouklé kalhoty, Steve zlehounka vzdychnul. To se Tonymu líbilo, tak to zopakoval ještě čtyřikrát. To už Steve úplně stvrdl. ,,Tak takhle to je." Tony se rozhlédl o kolo jestli je někdo nesleduje. Stáli za sklem. Tony řekl J.A.R.V.I.S.ovi, aby to sklo zatemnil. Sklo zčernalo. Tony si pomalu klekl před Steva. Začal Stevovi rozepínat pásek, kalhoty a pak mu sundal i boxerky. Tony se podíval na jeho chloubu a pak na Stevův obličej. Steve se tvářil jako když trpí. Tony ho mučil ti nic dělením. ,, Starku, netrap mě." Řekl Steve. Když to blonďák dořekl Tony si vzal jeho chloubu do pusy a pomalu mu ho začal kouřit. Po chvíli začal zrychlovat. Steve začal hlasitěji vzdychat. Tony ještě víc zrychlil až Steva udělal. Steve v tu chvíli div nezařval, ale Tony mu rychle přikryl rukou pusu, aby nezakřičel. Tony se napřímil a políbil Steva. Ten mu polibek opětoval a pak rychle začal z Tonyho strhávat oblečení. Když ho svlékl otočil ho k sobě zády a připlácl Tonyho na zeď. Strčil mu dva prsty do pusy a řekl ,,Saj dokud neřeknu ". Tony okamžitě začal sát a věděl co chce Steve udělat. Po chvíli, když Steve usoudil že to stačilo,  vyndal Tonymu prsty z pusy a strčil je do něj.
Tony hlasitě vzdychnul. Steve pomalu zrychlovat. Když si Tony zvyknul Steve z něj vyndal prsty a strčil do něj jeho chloubu. Tony zdychnul. Steve začal přirážet. Ze začátku pomalu, ale pak začal zrychlovat a přidávat. Po 4 minutách se Steve udělal a Tony hned po něm. Pak se museli vydýchat. Když se zklidnili a vychladli, začali se oblékat. Steve doufal že na to Tony nezapomene.
Druhý den ráno se setkali v Avengers Tower. Steve byl brzo vzhůru a nemohl zapomenout na tu noc. Když přišel Stark ignoroval Steva. Blonďák si myslel, že Tony zapomněl. Rozhodl se chovat jako normálně. Měli domluvenou poradu s Avegers. Na poradě se alespoň čtyřikrát pohádali kvůli blbostem. Pak ale na konci když odcházeli tak Tony nenápadně chytil Steva za zadek a zašeptal mu do ucha ,,Doufám že si to někdy zopakujeme.". Steve se na venek nepatrně pousmál, ale uvnitř jásal radostí.

Stony one-shotsKde žijí příběhy. Začni objevovat