Tělocvična

994 31 0
                                    

Byl deštivý den. Tony zrovna neměl co na práci, což bylo divné protože Tony má vždycky něco na práci. Tentokrát ale ne a tak se rozhodl jít do telocvicny. To bylo taky neobvyklé. Když přišel do tělocvičny začal na běžícím pásu, poté přešel k zvedání činek a skončil u boxovacího pytle.
U toho boxování a mláceni do pytle mu v hlavě behali různé myšlenky.  Přemýšlel jak zdokonalit svůj oblek. Dále přemýšlel na Furym, jak asi ten šmejd přišel o oko, a další takovéhle pitomé myšlenky.  Najednou do místnosti vstoupil Steve. Tony o něm nevěděl. Steve k němu přišel a dal mu ruku na rameno. Tony sebou leknutím škubl až málem nadskočil. Steve se lehce zasmál Tonyho reakci ,,Ty jsi mě neslyšel když jsem přicházel?" ,, Jak jsem o tobě měl sakra vědět, vždyť chodíš jak duch!" Zařval lehce Tony. Hnědovlasek se opět otočil k pytli a začal do něj bouchat. Steve na něj chvíli koukal a pak k němu přišel blíž a dal mu ruce na boky a zašeptal ,, uvolni boky, věř mi, pujde ti to líp. " Tony se zarazil. Někde uvnitř něho se mu to ale líbilo. Tak se pomalu uvolnil a Steve měl pořád jeho ruce kolem Tonyho boků.
Takhle chvíli stáli ale pak už Tony nemohl a přestal. Steve dal své ruce pryč od Tonyho. Ten ho ale chytil jednou rukou za paží a druhou za zátylek. V tu chvíli mu dal pusu. Steve vykulil očí a Tonyho od sebe odstrčil. Tony na něj v tu chvíli koukal stylem,, promiň já nechtěl" vypadal u toho jak stěně. V tu chvíli to Steve nevydržel a polibek mu opětoval. Tony se do polibku ponořil. Hnědovlásek mu skočil roznožmo do náručí.

Steve se pomalu začal přesouvat k Tonyho krku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Steve se pomalu začal přesouvat k Tonyho krku. Pomalu začal sát jeho kůži tak, že na ní zanechal znaménka.  Tony začal zrychleně dýchat. Steve mu sundal tričko a začal mu šahat na zadek. Po chvíli si ho položil na zem tělocvičny. Tony se nad chladnou podlahou prohnul a vzdychnul. Steve mu pomul začal rozepínat kalhoty, když v tu chvíli Tony něco zašeptal
,, Capitáne to není fér, máš moc oblečení." A tak ho pomalu začal Stark svlékat. Steve se nebránil a nechal Tonyho to udělat za něj. Po chvilce muchlovaní se Tony přesunul k Stevovu rozkroku. Blonďák nahlas zasténal. Tony po jeho rozkroku párkrát přejel, aby byl ÚPLNĚ tvrdý.
Když si už byl dost jistí dal jeho úd do úst. V tu chvíli Steve nahlas zavzdychal. ,,T-Tony, Tony." Místnosti se rozlehali Stevovi vzdechy. Po chvíli zajel rukami do Tonyho vlasů a začal si udávat své tempo. To se Tonymu nelíbilo a trochu ho kousl do jeho údu. Steve bolestí vyjek. ,, Tohle nedělej kapitáne jinak tě potrestám."Řekl Tony. ,,A jak mě chceš potrestat?" podíval se Steve Tonymu do očí hladovím pohledem. Tony se rozhlédl po místnosti a uviděl pár lan a švihadel. Zašel pro ně. Steve neměl tušení co chce dělat. Když mu začal dělat smyčku kolem ruky došlo mu to. Steve se trochu zhrozil. Tony ho pevně přivázal. Odmotal si z rukou bandáž a omotal mu jí kolem očí aby nic neviděl. Hnědovlásek mu přejel prsty po rtech. Začal ho libat na krku. Pomalu se přesouval k hrudníku a furt klesal níž. Když najednou Steva prudce otočil na břicho. Steve se lekl.
A Tony do něj pomalu vnikl. Na podruhé už to pomalu nebylo. Steve vyjekl bolestí. Tony to ale ignoroval a začal přirážet. Steva to ještě chvíli bolelo, ale pak si začal uzžvat tu slast. Tony začal přirážet ještě rychleji a silněji. Steve nahlas vzdychal Tonyho jméno. To Starka ještě víc vzrušilo a tak zrychlil a do chvíle se udělal. Rozvázal Steva a vyčerpáním si lehl vedle Steva. ,, To...bylo...něco..." Řekl zadýchaně Steve. Tony nebyl ani schopen odpověď. Chytal dech. Poté se oba oblékli a šli do pokoje. Ale protože mají pokoje přes chodbu nenápadně Tony vlezl do Stevova pokoje. A šli se spolu osprchovat.

Stony one-shotsKde žijí příběhy. Začni objevovat