Kuchyň

853 20 2
                                    

když se Tony probudil bylo kolem půl jedenácté. Když přišel do kuchyně nikdo tam nebyl. Bylo to divný že z 10 Avengerů tam nebyl ani jeden. Tony byl vlastně rád že je tam sám, občas jich má až po krk. Až na Rogerse. Toho krásného, vysokého, blonďáka co mu nedal spát. Nedokázal si připustit že by ho mohl mít rád, natož milovat. Stark si chtěl udělat kafe. Už ho měl překapané teď už potřeboval jenom hrnek. ,,Kurva, ten zmetek mi to dělá naschvál." zaklel Tony a snažil se hrnek sundat z tý nejvyšší poličky. Když najednou ucítil pach. Byl to Stevův pach. Kapitán si stoupl za Tonyho a natáhl se pro Tonyho hrnek. U toho ho zlehka druhou rukou pohladil po ruce. Tony ztuhl. Nevěděl co má dělat. Když se otočil stál tam Steve s jeho hrnkem v ruce a usmíval se. ,,Tohle není sranda  Rogersi.  Proč mi tohle děláš?" řekl naštvaně Tony. ,,Abych viděl tehle tvůj naštvaný výraz." odpověděl Steve a malým úsměvem. Pří té odpovědi se pomalu přibližoval k Tonymu.  Tony začal trochu zrychleně dýchat. Steve si toho očividně všiml a začal se kvůli tomu přibližovat ještě blíž ke Starkovi. Až stál tak blízko že cítil vůni Tonyho vlasů. Tony koukal do země aby kapitán neviděl že se červená. Steve pomalu položil ruku na Starkovu bradu a zvedli jí tak aby si koukali do očí. Miloval Tonyho hnědé očí. Přišlo mu zajímavé kolik odstín hnědé v nich měl. Rogers se neudržel a dal mu polibek. Starka to upřímně vyděsilo. Odstrčil Steva a koukal na něj jak na omyl nebo spíš vědecký objev. To se Kapitánovi líbilo tak se k němu rychle přiblížil chytnul ho za zátylek a dal mu zuřivou pusu. Tony přesně na tohle čekal. Tentokrát se tomu nebránil. Začali se tam vykusovat. Steve si vysadil Tonyho a ten se chytil nohama kolem Kapitánova pasu. Rogers si ho přenesl na ostrůvek uprostřed kuchyně. Tam ho posadil a líbal. Pomalu se začal přemisťovat na krk. Tony začal nahlas dýchat. Kapitán zanechával ne jeho krku drobná znamínka. Po chvilce Z Tonyho serval triko. Líbal ho na břiše a pořad u toho sjížděl níž. Stark nechtěl být pozadu tak sundal Stevovi triko  a zahodil ho kamsi za něj. Rogers se z ničeho nic napřímil a zeptal se s vážným pohledem,, Vážně to chceš?". Tony odpověděl,, Ne hele, jen tě tady svlékám jen tak na ozdobu." Steve se pousmál a serval z Tonyho kalhoty i s boxerkama. Tony se na Rogerse nevěřícně koukal. Nemohl tomu uvěřit. Steve se na Starka podíval hladovým pohledem a dal si do pusy špičku jeho údu. Tony zavzdychal. Steve to schválně zopakoval ještě párkrát, protože věděl jaké je to utrpení. Poté mu ho začal kouřit. Tony si u toho skousl spodní ret. Steve přidával a občas si pomáhal zuby. Ve chvilkách kdy Kapitán používal zuby Tony zasténal dost nahlas. Mezitím co Rogers Tonymu kouřil si od něj nechal naslinit dva prsty. Tony to ani nepostřehl. Když najednou Steve shodil všechny věci z pultu. Z ničeho nic Tonyho rychle a svižně  otočil na břicho. Steve si vyndal jeho prsty ze Starkovi pusy a prudce je strčil do Starka. Tony zařval. Ne tak nahlas, ale přes celý obývák s kuchyní to bylo slyšet. Starkovi se nahrnuli slzy do očí, jedna mu dokonce ukápla. Steve si toho všiml ale nenapadlo ho zpomalit nebo tak. Po chvilce si Tony zvykl a začal si užívat slast kterou cítil celým tělem. Jenže Steve přidal i třetí prst. To už Tony nevydržel a šoupl se do zadu.  Steve lekl že mu ublížil. Ale očividně ne když Tony rychlostí začal sundávat jeho pasek s kalhotami. Přitáhl si Steva k sobě a zašeptal mu ufuněný do ucha,, Chci tě....Tady a....teď.  Rogers to respektoval a pomalu do Starka vnikl. Tony zavzdychal.  Přece jenom Steve měl v sobě sérum které zvětšilo úplně všechno. Steve pomalu zrychloval. Přitom si funěli do pusy. Steve začal přirážet. Tony vzdychal Stevovi přímo do ucha. Steve začal přirážet ještě víc až našel Tonyho prostatu, na kterou se pak soustředil. Steve Starka do pár minut udělal. Tony přitom řval nahlas. Ve chvíli kdy vyvrcholil i Rogers do obýváku vstoupil zrzka a zděsila se co viděla.,, To si ze mě děláte prdel. My tam jíme." odešla se zavřenýma očima. Rogers se Starkem si jí ani nevšimli. Steve se sesunul k zemi a Tony se vyšplhal na pult, aby si odpočinul. Museli chytit dech. Když ho Stark chytil řekl s úsměvem na tváří,, Pícháš jak holka". Stevovu reakci nečekal.,, Dnes večer všichni krom nás  jedou na misi. Tak si dáme druhý kolo a  uvidíme kdo píchá jak holka Starku. Při té odpovědí se oblíkal. Při odchodu ještě Tonyho políbil a ten blonďáka plácnul přes zadek.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 11, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Stony one-shotsKde žijí příběhy. Začni objevovat