Quinjet

770 22 0
                                    

,,Ty jsi takový egoista, to není až možný." Řekl Steve naštvaně. Nebo spíš řval. Na Tonyho.,,Jo a ty jsi zase mysliš, že když máš americké vlajky tak jsi nejlepší a jdeš všem přikladem." Odpověděl Antony.
,,Bože jak já tě nesnášim Antony Starku." Tony se zarazil. Nemohl uvěřit že to opravdu řekl. Steve jeho miláček. Poslední dobou jim to moc neklapalo ale stejně ho miloval. Tony se chtěl rozplakat a Steve to očividně poznal protože stichl a začal se omlouvat. ,,Tony, já, promiň, já nechtěl jsem to říct."Řekl se smutným výrazem Steve. Chtěl ho obejmout, už ho málem objal pažemi, když najednou Tony mu dal facku. ,,Za c..?" Nechápal Steve, ale nestihl to ani doříct a už se líbal s Tonym. Byli po misi, takže byli špinavý. Rychle ze sebe servali obleky. Tony to měl jednodušší, zato Steve se musel servat z té kombinézy. Tony mu s tím ale pomohl a za pár vteřin byla dole. Posadil se na sedadlo pasažéra a Steve si sedl na něj obkročmo a začal ho zuřivě líbat na krku. Tony hlasitě dýchal. Po chvíli Tony vstal, pořád se Steve kolem pasu. Nohy měl omotané kolem pasu a ruce kolem krku. Tony si ho posadil na palubní desku, nebo spiš stůl s dotykovým displejem. Přejel mu rukou po rozkroku a klekl si před něj. Chvíli po něm pokukoval hladově a pak mu začal líbat podbřišek. Pak mu sudal boxerky a začal mu ho pomalu kouřit. ,, Tony, ne, netrap mě takhle."Tony se na něj pousmál a zrychlil. Chvilkami si pomáhal zuby. Po 5 minutách drsného kouření Steva udělal. Steve zadýchaně vzdychal. Nestačil se ani vydýchat a už ležel na břiše a Tony se připravoval do něj vniknout. Když najednou se Steve napřímil a opřel se o Tonyho zády. ,,Tony udělej to prosím takhle. Prosím." Žadonil Steve. Přišlo mu to víc romantické než když by byl ohnuty na stůl, jsou snad divoká zvířata. Tonymu to nevadilo. Jednou rukou si ho chytil kolem pasu a druhou kolem hrudi. Začal přirážet. Steve začal hlasitěji vzdychat. Tony taky vzdychal, ale vzdychal Stevovi přímo do ucha. To Steva ještě víc vzrušovalo. Po 15 minutách tvrdého sexu, když už se Tony udělal a Steve minutu po něm už nemohli. Tony se svezl na zem. A Steve si lehl na stůl. Byli stále zadýchaní. Najednou Tony řekl,,J.A.R.V.I.S.i vymaž záznam za poslední hodinu." ,,Ano pane" Odpověděl hlas programu.
Když přiletěli na základnu nikdo nic nepoznal. Hráli jako že se pohádali, nebo spiš hráli že se hádaji. Najednou k Stevovi přišla Nat,, Steve od čeho máš ten bílí flek na obleku? čekala bych spiš červený, ale bílí?" Snažila se nesmát, ale nevydrželato a s výbuchem smíchu odešla. Steve nevěděl co dělat, tak šel do pokoje a dal si ten oblek vyprat aby nikdo nic nepoznal.

Stony one-shotsKde žijí příběhy. Začni objevovat