23; Kızgınlık Ve Hissizlik Meselesi

940 111 117
                                    

Selaaam!! Biz geldiikkk🥳 bölümler üzgünlü olmaya devam ediyor biliyorum ama bazı şeylerin daha net oturması için iki tarafında içsel olarak ne kadar yaralandığını bilmemiz lazım. Umarım okurken sıkılmıyorsunuzdur.

Lütfen okuduktan sonra bol bol yorum yapın ve mutlaka minik yıldıza tıklayın. İyi okumalar diliyorum 🥰🧡

Taehyung, kayıt odasında kayda başlamak üzere hazırlanmış bekliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung, kayıt odasında kayda başlamak üzere hazırlanmış bekliyordu. Camın arkasından bir işaret gelmesini beklerken elindeki kâğıda bakıyor, ağzının içinden ritimleri ve sözleri mırıldanıyordu. Bu şarkıyı kaydedip kaydetmemek konusunda kararsız kaldığı ve düşünceler içinde boğulduğu zaman dilimini hatırladı.

Kaydetmek atılacak ilk adımdı asıl olay şarkının yayımlanacak olmasıydı. Taehyung’un asıl düşünmesi gereken buydu, biliyordu.

Yeoubi ile konuşurken ilk önce kayıt edelim de sonrasına bakarız demişti ama elbette Yeoubi buna şiddetle karşı çıktı; çünkü ona göre bu şarkı kesinlikle yayımlanmalıydı. Sözlerdeki o derin anlam, notalardaki o nahiflik herkes tarafından bilinmeliydi.

Özellikle Kim Seokjin tarafından. Yeoubi elbette bu şarkının altında yatan asıl meseleyi bilmiyordu fakat Taehyung gerçekten bu şarkıyı yayımlama konusunda emin değildi. Seokjin ne yapardı, ne hissederdi bunları düşünüyordu.

Fakat şimdi buradaydı. Stüdyoda, kayıt odasındaydı ve kaydı yapmak için bekliyordu. Kalbi hızlı hızlı atarken, heyecandan avuç içleri terliyordu.

Yerinde duramayacak kadar heyecanlı hissediyordu. Camın arkasından o beklediği işaret geldiğinde ve müzik kulaklarını doldurduğunda gözlerini kapatıp sözleri o güzel, derin sesiyle söylemeye başladı.

‘’Nasıl bilebilirdim,
Bir gün daha fazlasını hissederek uyanacağımı
Ama kıyıya çoktan ulaşmıştım
Sanırım biz gecedeki gemilerdik…’’

Ve bu sözleri söylerken Taehyung, aklından bütün anılar sırayla gelip geçiyordu.

FLASHBACK

KIM TAEHYUNG

Seokjin, mışıl mışıl yüzünü yastığına gömmüş ve bana doğru dönük bir şekilde uyuyordu. Ne kadar zamandır onu uyurken izlediğimi bilmiyordum. Zaman kavramım onun yanındayken yok oluyordu. O anda Seokjin’in güzel, şekilli yüzüne bakarken aklıma düşen sözleri her zaman yanımda taşıdığım söz defterime yazmaya karar verdim.

Onu uyandırmamaya dikkat ederek yavaşça ve sessizce yataktan çıktım, sandalyesinin üzerine koyduğum çantamdan defterimi, kalemimi ve bir de beraberimde sandalyeyi alıp tam karşısına yerleştirip oturdum.  Öyle güzel gözüküyordu ki uyurken aklımı yitirecek olmaktan korkuyordum.

Flame Of Love | Taejin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin