Nico: Pai,mergem in vacanta la mare!
Mada: si asta e o surpriza?
Nico: Hawaii! Ti se pare aproape?
Mada: ai innebunit ,cand?!
Nico: In 4 ore plecam dragilor! Faceti-va bagajul! Haide!
Se pare ca exista fericire dupa fiecare lacrima. Se pare ca trebuie doar sa zambesti. Sa schitezi un zambet pentru fiecare lacrima cazuta. Poate ca totusi tristetea e buna dar veselia te defineste,veselia mereu iti va zambi. Nu trebuie sa ne irosim timpul plangand,plansul aduce doar rau . Ne face sa ne gandim la lucrurile oribile in viata. Poate ca suferitul te maturizeaza dar nu e mereu bun. Cateodata pierzi pe cineva drag,dar ii va ocupa locul cineva cand nu te astepti,nu iti vei da seama cand acel cineva iti va schimba viata doar cu un simplu zambet. Doar cu niste simple cuvinte te poate face sa te pierzi si golul va fi umplut,nesimtind cand si cum.
Sunt momente in care oricat de tare te-ar durea ceva,reusesti sa razi. Reusesti sa zambesti chiar daca e fortat. Ai acel sentiment ca totul va fi bine dar cateodata patesti exact inversul. Lumea doar intelege ceea ce vrea. Deduce din tine omul fals,facandu-te inutil.
Ai impresia ca toti te adora dar nu e asa. Lucrurile erau deja stranse,eram pregatiti de plecare. Imi zambea neincetat . Era atat de vesela. Ma bucuram ca toti aveau zambetele acelea pe fata.
Poate ca dragostea nu doare atat de rau ,atata timp cat esti cu acel cineva special.
Ma simteam fericit. Chiar daca mai aveam cateva lacrimi in ochi.
Mada: Gabi,esti bine?
Eu: Da,pai mergem?
Mada: Nico cu Gabriel sunt afara,ne asteapta. Sigur esti bine?
Eu: Da,nu iti face griji. Esti gata?
Mada: Pai da! Ce ai mai?
Eu: Pot sa iti spun ceva?
Mada: poti sa imi spui orice! Deci..
Nico: haide ma copii! Ce tot faceti? A venit masina! Miscati-va!
Drumul pana acolo a fost obositor,aeroportul era plin. Ne-am luat bagajele si ne-am asezat la locurile noastre. Se asezase langa mine. Ceilalti doi erau mai retrasi,tipic lor.
Mada: Vrei? *intinzand o casca*
Eu: ce melodie?
Mada: I'm Nothing Without You! Stiu nu-i pe placul tau ,dar pana ajungem merge! *razand*
Nico: ce tot radeti ma voi acolo,ă? V-au dat dintii in gura? Ba,auziti,stam pe plaja in seara asta?
Eu: sisule,auzim de cand ne-am nascut! Cum doriti voi,sunt de acord cu voi!
Nico: si daca vrem sa te spanzuram de avion esti de acord cu noi? *razand*
Eu:Sis! Eu cred ca poate ai treaba si te retin!
Nico:poate voi aveti treaba si va retin! Hai ca va las! Unnie,ai un baiat drq langa tine,pune-ti capul pe umarul lui daca vrei sa dormi! Tot eu trebuie sa te invat?
Eu:nu te lua ma de ea!
Mada: Nu vreau sa dorm unnie! Sunt bine!
Incet incet atmosfera se schimba,devenise plictisitor in avion. Mai aveam o ora. Sentimentul de fericire nu disparuse.
Nico cu Gabi se pare ca adormisera,si Mada pe deasupra. Numai eu eram treaz. Eram intr-un fel trist , nu stiam cum avea sa se comporte .
Mada:La ce te gandesti?