Capitolul 13-you&i

81 1 0
                                    

Mada:Nu pleca am zis!

M-am intors la ea,asezandu-mi mainile pe genunchi ei.

Mada:Ce?! Ce te uiti asa la mine?

Eu:Iti curge sange de la zgarietura,stai nemiscata,ma duc sa iau un servetel!

Cautam un servetel dar nu dadeam deloc de vreunul. Ma intorc inapoi la ea inca sangera.

M-am tras de maneca bluzei si am sters cu ea.

Mada:De ce ai facut asta? Ti-ai patat bluza Gabriel!

Nu ii spuneam nimic,doar o priveam.

Am luat-o in brate,asezand-o incet pe pat. Ramasesem cateva minute deasupra ei dupa care m-am asezat langa ea,jucandu-ma cu parul ei.

Imi zambea sters..

Am inceput iar sa o sarut. Nu ma puteam opri...

Mada:Gabi..

Eu:Da? Ce e?

Mada:Te iubesc! :3* spune aplecandu-si capul.*

Eu:De ce iti apleci capul? Uita-te la mine!

~Mada pov~

Ma privea atat de dulce. Imi zambea ,ochii parca ii zambeau.. Totul la el imi placea,absolut tot! Era al meu,numai al meu.

Cum poate cineva sa schimbe ceea ce esti doar prin prezenta sa? Te face sa te simti atat de ciudat,un alt tu!

Ma ridic in picioare,plecand la baie sa ma schimb. Mi-am pus pijamalele si mi-am prins parul. Gabriel ma astepta sa vin.

Ma indrept spre pat,unde ma arunc pe spate cu putere. Ma durea atat de tare spatele. Oftez incet dupa care ma uit la el. Se uita zambind,asezandu-se langa mine.

Mana lui imi inconjura umerii si ma trase in bratele sale,strangand cu putere. Buzele sale imi atinse fruntea acoperita de breton. Mana lui aluneca usor de pe umar in jos,tragandu-ma si mai aproape de cat eram deja,numai ramase niciun spatiu intre noi. Ma simteam atat de obosita dar si bine in bratele sale.

Nu imi dadusem seama cand adormisem.

Ma simteam atat de protejata langa el,simteam asta,simteam cum inima mai avea putin si imi iesea din piept. Ma saruta incet,adormind si el dupa .❤️

~Nico& Gabi~

Gabi:Dar iubire! Doar am cerut o explicatie!

Nico:Ti-am dat-o !

Gabi:Iubire nu vreau sa ne certam dintr-o prostie iubire! Te iubesc mult iubire!

Nico:Da bine ! Si eu te iubesc mult iubire! Noapte buna!

Gabi:Iubire... Nu vreau sa stai suparata pe mine bebita mea mica!

Nico~ isi tot cerea scuze. Ma prefaceam ca nu-l aud numai sa ii simt buzele sale pe ale mele. Erau atat de dulci si moi.

-Iubire? *ii spun in timp ce ma asez in bratele lui*

-Da iubire? Ce s-a intamplat?

-Iubire ,bratele tale parca ar fi facute din iubire ,probabil de aia sunt atat de linistita!*ii spun mângâindu-l pe fata*

~Gabriel~

Acea expresie a fetei sale,atingerile sale,ea... Pur si simplu o iubeam mai presus de orice! Imi pare atat de rau cand ne certam! Imi vine sa plang dar stiu ca ea e aici acum! Nimeni nu ma va putea desparti de ea,absolut nimeni!

Ma bucuram atat de tare ca e langa mine,ca o puteam strange in brate,ca ii pot simti buzele. Era ceea ce aveam nevoie,era fix pe masura mea. Ne iubeam,nu pot nega asta! Ne iubeam nebuneste! Imi venea sa strig in gura mare ca o iubesc dar tin cont ca e noapte si scol vecinii.

Avea o privire atat de inocenta,o privire atat de placuta. Ma uitam la ea. M-am aplecat incet ,sarutand-o. Scapasem repede de haine,ramanand goi amandoi. Imi placea atat de mult sa o vad zambind,sa ma priveasca atat de dragastos.

Bratele mele o inconjurara in asa fel incat sa numai scape si sa se joace.

Avea sa fie o noapte linistita si placuta.

•Dimineata urmatoare• ~Mada~

Ora 07:00. Rutina zilnica,ma trezesc incet,Gabriel inca dormea. Ma ridic din pat si plec la baie. Ma schimb in ceva lejer ,o rochita simpla scurta. Aud telefonul sunand. Zambeam,stiam ca era sor'mea!

Raspund incet,stiind ca ea urma sa tipe la mine.

~Conversatia~

Eu:Neata tontonel!

Nico:Neata vacoo! *tipand*

Eu:Yaa! Nu sunt surda unnie! Ce faci?

Nico:Ma gandeam sa iesim amandoua azi si sa ii lasam pe baieti singuri!

Eu:hmm,cumparaturi? *spun razand*

Nico:Daa,tocmai! S-a deschis magazin nou langa mall! In jumate de ora ne vedem?

Eu:Desigur! Ne vedem in parc unnie! Ai grija pana atunci!

Nico:ce s-ar putea intampla?

Eu:Pai nu stiu unnie,dar sa ai grija! Pa!

~Nico~

Pe bune acum? Ce s-ar putea intampla?

Am inchis telefonul si il priveam pe bebe. Era atat de frumos cu parul ciufulit.

Fara sa vad,am dat cu piciorul in canapea. Am inceput sa injur de toti sfintii,Gabi razand de mine.

Țopaiam prin dormitor,plangandu-ma de picior. '-numai rade bebee,ma doare!' Ii spun rastit!

Gabi:Scuza-ma bebița dar nu ma pot abtine!

Eu:Bine bebel,bine! Astazi o sa stai cu bro!

Gabi:Si tu?

Eu:Eu o sa petrec ziua cu unnie bebel,nu am mai iesit de mult cu ea!

Gabi:Bine bebița,sa aveti grija! Dar nu te imbraci? Banuiesc ca nu te duci in pijama nu? *razand*

M-am apropiat de el,aveam o privire atat de suparata.

L-am sarutat scurt,dupa m-am dus sa ma imbrac.

Mi-am luat niste pantaloni scurti cu talie inalta si o camasa transparenta. Parul bineinteles,l-am lasat desfacut pe spate. Oh! Aproape am uitat,rujul! Cum naiba sa uit?!

•In parc • ~Mada~

-Hey unnie! *Ii spun cu un zambet pe fața*

Nico:Hey unnie! Mergem sa mancam ceva mai intai? Mor de foame!

Eu:Desigur unnie! Haide!

Bineinteles,Mc era pe primul loc!

Am mancat ceva,dupa am mers intr-un loc mai vechi. Erau niste ruine vechi. Pozele nu au lipsit! Parcul de distractii era urmatoarea destinatie. Era totul atat de perfect.

Ne-am dat in tiribombe si carusel pana am vomitat. Am inceput sa ne batem cu vata de zahar si sa ne udam cu apa.

Era totul perfect. O iubeam atat de mult pe unnie! Mersesem la cumparaturi. Desigur,rochiile si pantalonii scurti nu lipseau. Mai conta pretul? Nu!

Luam tot ce ne placea! Era atat de bine.

•Gabi si....Gabi?•

Gabi:Bro... Hai sa mergem in parcarea asta! E mai liniste!

L-am urmat pe el,parea intr-adevat liniste. Nu era mai nimeni cand deodata s-a auzit doar un mic tipat si o frana de masina. Ambulanta venise,sangele curgea. Lacrimi apareau intruna,fetele inca nu stiau...

Medic:A...

Feelings *+18*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum