Capitolul 28- When i was your man

33 1 0
                                    

De ce toti pleaca la un moment dat? De ce persoanele pe care le iubim ne ranesc cel mai mult? De ce,de fiecare data cand plangi nu e nimeni langa tine sa te sustina? De ce atunci cand simti ca vrei sa mori nu e nimeni ca sa te opreasca?

Doar de ce?

Se auzise doar un tipat,dar nu era al ei. Nu ma simteam in stare sa ma du sa vad ce se petrecea. Am inchis usa in urma mea,intrand inapoi in camera,asezandu-ma pe pat,uitandu-ma la tavan. Numai aveam putere nici sa plang,vroiam doar sa stau.Pana la urma m-am ridicat din pat,ma plimbam prin apartament,priveam unele locuri,nu vroiam sa cred ca plecase. Primesc un telefon de la Gabi.

-Conversatia-

Gabi:Hey bro,totul a fost asa perfect,tu ce faci? Veniti la noi?

Eu:Ma bucur ca te-ai distrat!

Am inchis telefonul,dandu-l pe silentios,nu ma mai interesau apelurile.

Ma plimbam prin tot apartamentul. Se auzise usa de la intrare,speram sa fie ea...Dar erau doar Gabi si Nico.

Gabi:De ce nu mi-ai raspuns la telefon si unde e Mada?

Am lasat cpul in jos si nu l-am bagat in seama.

Nico:Deja a plecat?

Eu:Deja? Tu stiai?

Nico:Da... ma gandeam ca ti-a zis...Imi pare rau bro,trebuia sa plece.

Eu:Si se va mai intoarce?

Nico:Nu prea cred,hai nu te mai intrista!Sun-o!

M-am uitat la ea,30 de apeluri... Daca s-a intamplat ceva si eu ca idiotul nu i-am raspuns?

Am sunat-o inapoi,dar numai raspundea.

Nico:Stai ca mi-a raspuns mie!

-Spune unnie,unde esti?

Mada:Aproape am ajuns! Voi cum sunteti?Gaby ce face?

Eu:De ce mi-ai inchis mie? De ce nu mi-ai spus ca trebuia sa pleci?Am nevoie de tine aici! Unde esti? Vin imediat sa te iau!

Mada:Nu ai cum sa vi dupa mine,eu aproape am ajuns. Imi pare rau ca nu ti-am spus! Sa ai grija de tine si de cei doi! La revedere!

Nico:Gaby? Gaby ce s-a intamplat?

Eu:Nu se mai intoarce!*spun strangand din pumni*

Daca nu va suparati,eu ma duc la mine in apartament!Pe acesta puteti sa il vindeti!

Gabi: Ar fi o idee buna sa-l vindem,maine o sa pun un afis! Ai grija de tine bro!

Am plecat la mine in apartament,nu l-am bagat pe tata in seama,am ocolit-o incet pe mama. M-am incuiat in camera mea si am inceput sa plang. Ma uitam la poza mamei si plangeam si mai tare,daca era ea aici ,daca era aici ma ajuta!

*Perspectiva lui Nico*

Eu:Stai calm iubire,nu a plecat pentru totdeauna,mie mi-a spus ca se va intoarce!

Gabi:Dar stii ca Gaby a mai fost ranit si a si spus ca nu se mai poate indragosti de nimeni si totusi....

Eu:Multumesc pentru ziua de azi,pentru ca imi faci inima sa zambeasca de fiecare data,pentru ca esti tu!

Gabi:Aia a fost un nimic pe langa cat te iubesc iubire,mergem acasa?

Eu:Esti cam nerabdator sa mergem acasa!

Gabi: Pentru ca vreau sa te am,te am dar te mai vreau!

Spunand acestea s-a napustit asupra buzelor mele,muscandu-le. Ma apucase de umeri impingandu-ma intr-un perete ,dandu-si tricoul jos. Imi mangaia picioarele atat de incet,savurandu-mi buzele ca pe o dulce gustare.

M-a luat in brate,sprijinindu-ma de umerii lui,dandu-mi drumul in pat. Desfacuse rapid fermoarul rochiei,ramanand in lenjerie,dand-o si pe aceasta jos ,ramanand goala. Isi napustise mainile asupra sanilor,sarutandu-ma in jurul lor.

Ma simteam mult mai iubita ca de obicei,il simteam cum intrase tare,cazandu-mi o mica lacrima,stearsa imediat de buzele lui.

Atinsese placerea maxima,facandu-ma sa-i zambesc de fericire.


Gabi:Iubire,ce ai zice de un bebel?

Eu:Iubire ai febra?

Gabi:Nu iubire,nu vorbeam acum,ma gandeam peste doi-trei ani...

Eu:A,atunci da iubire,fetita da?

Gabi:Crezi ca eu stiu ce o sa iasa?*incepanand sa rada*

EU:Bine iubire,ar trebui sa il suni pe Gaby sa vezi daca e bine!

Gabi:inca un sarut iubire,inca un sarut!

M-a mai sarutat o data,plecand sa-l sune pe Gaby.


Gabi:Bro esti bine? Cum te mai simti?

Gaby: Hey bro,sunt mai bine,cu cat vindem apartamentul?

Gabi:Pai ma gandeam la un pret mare oricum,si lasam toate lucrurile in el! Ne vedem maine si discutam? Poate o sa te simti mai bine!

Gaby:Tu stii ca am mai fost ranit,stii cat m-a durut... iar s-a intamplat,simt ca numai rezist!Bro vorbim mai tarziu,ma striga mama!

Gabi:Okey bro... Noapte buna!


*Ziua urmatoare*

Nico:Ce dragut arata afisul! Pacat ca il vindem....

Gaby:Multumesc ca faceti asta pentru mine...

Stateam in scara de bloc,privind cum pe apartament scria "WE SELL".

Imi cazusera cateva lacrimi .

Gabi:Cat e ceasul ?

Eu:E 18:45 bro,mergem la o pizza?

Nico:Daaa,mor de foame! Hai la o pizza!

Am mers la o pizzerie din apropiere,eu cu Nico am mancat aproape tot,Gabi abia daca s-a atins ,nu ma mira ca nu prea mananca mult!-_-

Am stat la pizza vreo doua ore,afara se intunecase. Cand sa intru in bloc,aud pe cineva plangand.

X:De ce te uiti la mine?

Eu:De ce plangi? Nu iti e frig?

X:Tocmai ce mi-am pierdut familia si numai stiu nimic!

Eu:Haide inauntru,esti uda!

Am urcat in apartament,pregatindu-i ceva de mancare in timp ce ea facea un dus.

Ea:Nu trebuia sa te deranjezi,multumesc si pentru haine!

M-am uitat la ea,era atat de frumoasa . I-am facut semn sa se aseze pe scaun pentru a manca,in timp ce eu i-am pregatit patul.

Eu:Poti dormi aici in seara asta! Daca ai nevoie de ceva ma anunti! Stau cateva etaje mai sus,uite un numar pe usa!

Ea:Multumesc!

Imi observase lanticul cu initiala mea.

Ea:Te numesi Gabriel?

Eu:Da,scuze,am uitat sa ma prezint,pe tine cum te cheama?

Ea:Eu sunt Angela!

Eu:Ei bine Angela,ti-am pregatit patul,sa ai o noapte frumoasa! Noapte buna!

Angela:Multumesc! Si tu la fel!

Am iesit din camera,gandindu-ma inca la ea... Oare e bine?

Cand sa pun piciorul pe treapta dau de.....


Feelings *+18*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum