Capitolul 20-La multi ani Gabi!

45 2 0
                                    

Mada:Da unnie?

Nico:Pff nimic,doar ma gandeam! Hai sa trecem la treaba!

Logic,am dat drumul la muzica,fara muzica nu faci nimic.

-unnie,iti suna telefonul!* imi spune Nico uitandu-se la el*

-Raspunde tu unnie!

In timp ce unnie vorbea in locul meu ,am mers sa cumpar niste baloane. Hmm,am uitat s-o intreb ce culoare.

X:Singura?

-Daca nu pleci in momentul asta iti sparg moaca aia de 10 bani!

-Ce rea te-ai facut!

-Am fost intotdeauna!

Aish ce retardat! Cat ma enerveaza,de ce drq s-o mutat in Craiova?

In fine,trec peste :))) baloanele. Luasem de toate culorile pana la urma. M-am intors inapoi acasa,unnie pregatea mancarea.

-Cine a sunat?* am intrebat dandu-mi geaca jos*

-Gaby,cica bebe l-a udat cu furtunul.

Am inceput amandoua sa radem,ne uitam una la alta si radeam si mai tare.

Mda,momentul ala cand razi si in acelasi timp te uiti la cineva si razi si mai tare. Mda,the best moment! :))))

Trebuia sa recunosc,cineva trebuia sa il trezeasca din lene pe Gaby .

-Unnie,Gaby stie ce are de facut? *ma intraba Nico putin confuza*

-Desigur unnie,macar atata lucru sa faca!

-Mda,pai o zis ca il fardeaza natural,m-a intrebat ce culoare prefer,roz sau mov?

-Doamne,nu pot sa cred! Ai ales mov nu? *razand*

No bine,gata cu rasul! Aveam treaba serioasa. Am terminat in maxim doua ore de aranjat casa,mai trebuia sa comandam tortul .De asta se ocupa Nico.

Iesisem putin afara,imi era rau. Niste aer curat era tot ce imi trebuia.

-Vrei sa vin cu tine ? *intreaba Nico*

-Nu! Du-te si comanda tortul unnie,eu voi fi bine!

Timpul trecea pe neasteptate,trebuia sa ne intalnim cu baietii in parc acum jumate de ora. Am luat repede un taxi si in cateva minute am ajuns. Erau pregatiti sa plece,deci am ajuns la fix.

Gaby:De ce ati intarziat atat? Mada?

Eu:Stai calm,nu gaseam cu ce sa ne imbracam .:)))

Gabi:Fetele astea...

Nico:Of iubire,baietii astia :)))

Eu:Pai va lasam acum,noi mai avem ceva treaba! Sa va distrati!

-Totul va fi perfect! * ii spun lui Gabriel zambind*

-Ce mai avem de facut?

-Pai cam nimic,tortul l-a comandat,casa e gata de party,i-am dat biletul catre parcul de distractii lui unnie,muzica... O sa cantam noi. Deci nu mai avem nimic de facut,poate doar sa mergem sa ne pregatim si noi pentru petrecere!

-Scuze pentru aseara,nu ti-am mai spus nimic... *spune Gabriel lasand capul in jos*

L-am luat de mana,zambind larg. Vroiam ca totul sa fie perfect,doar era ziua lui Gabi.

-O sa vorbim despre asta maine,acum hai sa fim fericiti,vrei? *il intreb cu o expresie fericita*

-Desigur ca vreau! Hai sa ne mai plimbam putin dupa mergem acasa.

Feelings *+18*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum