rosieposie_:
#lalalisa20189
215 Beğeni
9 YorumJeon_kook1997: Tanrım, (Tanrım demekten nefret ediyorum.) ne zaman kilo alacaksın sen?!
3 yanıt:
baekyung18: Aman tanrım, bu hesap gerçek mi?!
pnr_parknarim: @baekyung18 Tabii ki gerçek, gönderilerine bak!
kkko.kkko1918: Şu Rosé ne kadarda şanslı..lalalisa20189: Kim bu güzellik, kim bu güzellik?
1 yanıt:
rosieposie_: 😘😘
pjmn__95: Vay, bizim Kook buralara da uğramış?
hanjaemin: Yorumlar fotoğraftan çok, şu jeonkook denen çocukla ilgili.
1 yanıt:
minhhwii: Saçmalıyorlar.
Fotoğrafıma yapılan yorumlara bakarken, gülmekten yerlere yatıyordum.
Bir yandanda sinir krizi geçiriyordum. Jungkook, yine tüm ortamda konuşuluyordu. Kendini öne çıkarmayı çok iyi biliyordu.rosieposie_: Bir daha ne benimle konuş, nede fotoğraflarıma yorum yap, anlıyor musun, Jeon?
Jeon_kook1997: Sorun ne, Park?
rosieposie: Bir de soruyor musun gerçekten?!
rosieposie_: Tek bir yorumun bile, ortalığı velveleye(Böyle mi yazılıyor bilmiyorum.) veriyor!Jeon_kook1997: Öylesine yapılmış bir yorumdu.
Jeon_kook1997: Bu benim suçum değil, onlar abartıyor.rosieposie_: Sorun abartmaları mı sanıyorsun?!
rosieposie_: Ben rahatsız oluyorum.Jeon_kook1997: Bakmazsın, olur biter.
Jeon_kook1997: Sonuçta kimse sana bakmak zorundasın demedi.rosieposie_: Elinde olmadan görüyorsun.
Jeon_kook1997: Dediğim gibi, bakıp bakmamak senin elinde.
Jeon_kook1997: Bunu ikimizde biliyoruz.Çevrimdışı oldum. Fazlasıyla sinirlenmiştim. Hemen fotoğrafımın yorumlarını kapattım. Sonra bir mesaj daha geldi.
Crystal: Hey, Roseanne! İnstagram'dan fotoğrafına yorum yapacakken birden yorumlar gitti.
Chaeyoung: Ben kapattım.
Crystal: Niye?
Chaeyoung: Jeon denen herif.
Crystal: Aiish, o pislik.. Yine ne yaptı?
Chaeyoung: Cidden nasıl insanları tek seferde sinir edebiliyor?
Chaeyoung: Onun yüzünden ortalık ayağa kalktı.Crystal: Engelleyebilirsin.
Chaeyoung: Doğru ya! Bu hiç aklıma gelmemişti!
Evet, yb ile karşınızdayım, umarım beğenmişsinizdir. (Sanki video bitiriyorum aoshaakiwnoin)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Photo | Rosekook ✔
Novela JuvenilJeon_kook1997'den 2 fotoğraf, 1 mesajınız var; *Fotoğraf* *Fotoğraf* "Perdeyi kapat." Yüksek skorlar: Parkchaeyoung: 2,06 bin hikaye arasından #3 Komşu: 826 hikaye arasından #36 Rosekook: 1,86 bin hikaye arasından #21