Bu bölümde çok şaşıracağız efenim
jeon_kook1997:
Açım :(
177 Beğeni 16 Yorum
rosieposie_: Yemek yap.
3 yanıt:
F: Sen çok biliyorsun küçük cadı.
K: @f Beyninde bir sorun mu var?
F: @k Benim yok ama senin var gibi.J: Park Chaeyoung, bizim bildiğimiz Park Chaeyoung, Jeon Jungkook'un fotoğafına yorum yaptı!
2 yanıt:
İ: Kesin aralarında bir şey var.
H: @i Kesin.Kth: Çok yakışıklısın, Kook.
1 yanıt:
jeon_kook1997: Git Jisoo'ya yavşa Taehyung.
L: Taehyung gay falan mı?
A: Dm gel, Jk.
B: IU bunu beğenmedi, Jungkook. (IUkook karşıtı falan değilim, ama en yakıştırmadığım çift IUkook, bu yüzden IU'yu seçtim.)
4 yanıt:
K: IU ne alaka?
G: Jungkook ona bakmıyor. Boş hayaller kurmamasını söyle ona.
B: @k IU, yaklaşık 6 yıldır ona abayı yakık.
K: @b Oww, kötü olmuş!jeon_kook1997: Ne zamandan beri fotoğraflarıma yorum yapar oldun? :D
rosieposie_: Bakıp bakmaman, senin elinde demiştin, tavşancık.
rosieposie_: Bende sana hak verdim.jeon_kook1997: Tavşancık..? Hoşuma gitti, sincapçık.
rosieposie_: Sincaba benzemiyorum, tavşan çocuk.
jeon_kook1997: Ben tavşana benzemiyorum diye inkâr ediyor muyum, sincap?
rosieposie_: Etmiyorsun, çünkü bu hoşuna gitti.
jeon_kook1997: Sen söyleyince tabii hoş gelir.
jeon_kook1997: Duygularımızın karşılıklı olmaması üzücü :(rosieposie_: Üzüldüm sana, tavşan çocuk.
rosieposie_: IU denen kız sana tavşan çocuk derse, sende ona dersen, hoşuna gider.jeon_kook1997: 1; Ondan hoşlanmıyorum.
jeon_kook1997: 2; O sincaba benzemiyor.
jeon_kook1997: 3; Onunla neredeyse hiç konuşmadım.
jeon_kook1997: 4; Ona sincap dersem, ondan hoşlandığımı sanar, ve peşimi bırakmaz.rosieposie_: Ona bir şans vermelisin, tavşancık.
jeon_kook1997: Bunu istemiyorum. Belki sen bana bir şans verirsen.
Jeon Jungkook
Görüldü atıp çevrimdışı oldu. Ne kadar kalbimi acıtsada göstermemeye çalışıyordum. Çünkü, her kız güçlü bir erkek arkadaş ister...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Photo | Rosekook ✔
Novela JuvenilJeon_kook1997'den 2 fotoğraf, 1 mesajınız var; *Fotoğraf* *Fotoğraf* "Perdeyi kapat." Yüksek skorlar: Parkchaeyoung: 2,06 bin hikaye arasından #3 Komşu: 826 hikaye arasından #36 Rosekook: 1,86 bin hikaye arasından #21