Michael
Hey sen neden bu kıza böyle davranıyorsun?
Bunu söylediğim kişi 2 aydır hoşlandığım kız Jeandı.Ve kesinlikle okuldaki en tatlı kızdı.Ama onun başkasından hoşlandığını duymuştum.Tabi Calum Hood gibi yakışıklı biri varken neden benden hoşlansındıki?Bu dönemde sevilmiyordum bile tek arkadaşım bir alt sınıftan Luke'tu.Tabi birde onun en yakın arkadaşı,Jeanın aşık olduğu çocuk Calum vardı.Jean ona aşıktı bakışlarından farkediliyordu bu.Ama Calum yüz bile vermiyordu.O kendi dönemlerinden Chloe'den hoşlanıyordu.Bense Jean'den hoşlanıyordum ama o beni farketmiyordu bile.
O gün çok kötü birşey oldu.Calum duygusuz bir şekilde yanımıza geldi.Luke ona ne olduğunu sordu.
''Şu Michaelların döneminden Jean bana resmen aşkını ilan etti.''
Calum aptaldı.Jean bana seni seviyorum dese dünya üstündeki en mutlu kişi olurdum.Ona baktığı gibi bana bakması için herşeyimi verirdim.Ama o bunu istemiyordu.Hala salak gibi Chloe diyordu.En komiğide Jeanla aynı dönemden olmamıza rağmen beni tanımayıp Caluma aşık olmasıydı.Gerçi doğru ben dışlanıyordum.Ve bir alt dönemle geziyordum.Oysa herkes tarafından sevilen okuldaki en şirin kızdı.Kısacası bana bakması için bir nedeni yoktu.
Ama hala Calum'ın yerinde olmak için dua ediyordum.Tanrı dualarımı duymuyordu bile...
Ama gün geçtikçe daha sık gözgöze gelmeye başladık.O bana baktıkça mutlu oluyordum.Ama sanırım bunun nedeni Calum Hoodla arkadaş olmamdı.Gözü hafifçe bana değiyordu ve umutsuz gözlerle Caluma dönüyordu.Calumsa genelde ona bakmayı tercih etmiyordu.Daha sonra yüzü asılıp yere bakıyordu.Yanındaki Amy adlı kız onu avutmaya çalışıyordu ama olmuyordu.
Daha sonra Calum ve Chloe çıkmaya başladı.Jean'ı her görüşümde dahada soluyordu.Daha üzgün görünüyordu.Arkadaşlarından uzaklaşmaya başlamıştı.O artık eski Jean değildi.Ama ben hala ona aşıktım.
Daha sonra Calum ve Chloe ayrıldı.Jean'ı ağlarken gördüm.Ona anlatmak isteyip istemediğini sordum.İstemediğini söyledi.
Calum sorsa seve seve anlatırdı.
Bense hala Calum'ın yerinde olmak için dua ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
if you are not the one ➵ mgc
FanfictionOna aşıktım,ona baktığım zaman dünyadaki en mutlu kişi oluyordum. Adı aklıma geliyordu ve midemde kelebekler uçuşuyordu, Daha önce kimseye karşı böyle hissetmemiştim. Ama en kötüsü onun başkasına karşı böyle hissetmesiydi.