çok salak saçma bir bölüm oldu bence ama isterseniz bakın şimdiden okuduğunuz için teşekkürlerr
JEAN
Calumla olanlardan sonra elimden geldiği kadar kafamı meşgul etmeye çalışıyordum.Kendime onu düşünmeyi yasaklamıştım.Onun gülümsemesini aklıma getirmek,Ona bakmak bana yasaktı.Çünkü ona her baktığımda benden nefret ettiği aklıma geliyordu.Bu arada Emo saçlı çocuğun adını öğrenmiştim.
Ertesi gün ingilizce sınıfında iyi olup olmadığımı sormuştu.Ve tanışmıştık.Adı Michaeldı.Ponyleri çok seviyordu.En sevdiği pony Pinkie Pie'dı.Biraz farklıydık çünkü benim favorim kesinlikle Rainbow Dash'ti.Oldukça iyi bir arkadaştı ara sıra ben ve Amyle takılıyordu.Bizim dönemden çok arkadaşı yoktu.Bu beni üzüyordu ama biz vardık.
Tabi birde alt sınıftaki arkadaşları Luke,Calum,Chloe...
Calum hala Chloe'yi seviyordu.Arkadaşlardı ama Michaelın dediği kadarıyla bir daha barışmayacaklardı.
Onu düşünmek yasak dedim içimden.Adı aklıma gelince yine gözlerim doldu.Onun beni sevmesini isterdim.
Michaella birlikte bir diziye başlayacaktık..Ben Game of thrones'u daha önce okumuştum.Ona başlamaya karar verdik.
O gün bahçedeyken birşey oldu.Aslında o kadar önemli birşey değildi ama benim için önemliydi.Michaella birlikte bankta oturuken Calum yanımıza geldi.
Calum.Hood olan
Şu platonik olduğum.
Benden nefret eden.
Yanıma oturdu.
Benim yanıma.
CALUM HOOD YANIMA OTURMUŞTU.
O sıradaki kalp atışımı ikiside duyuyor olmalıydı.Kalbim yerinden çıkacak gibiydi.Calum yanımda oturuyordu.Michael elimi sıktı.
Calum konuştu.
Ee siz ikiniz çıkıyor musunuz dedi gülerek.
Dışardan böyle görünmemizi gerektirecek birşey yapmıyordukki böyle düşünmüştü.
Devam etti.
İkinci sınıfların eziği Michael Cliffordla Saf kız Jean çıkıyor ne büyük aşk dedi.
Ne büyük aşk
Michael ve ben
Nasıl
Kendime onu düşünmeyi yasaklamam.Onu 2 gündür düşünmemem onu unuttuğumu göstermezdi.
Her zaman yaptığım şeyi yaptım.
Ondan kaçtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
if you are not the one ➵ mgc
FanfictionOna aşıktım,ona baktığım zaman dünyadaki en mutlu kişi oluyordum. Adı aklıma geliyordu ve midemde kelebekler uçuşuyordu, Daha önce kimseye karşı böyle hissetmemiştim. Ama en kötüsü onun başkasına karşı böyle hissetmesiydi.