***𝒪𝒴𝐿𝒜𝑀𝒜𝒴𝐼 𝒰𝒩𝒰𝒯𝑀𝒜𝒴𝐼𝒩***
Okuldan çıkış vakti yaklaşıyordu ve o gün son dersimiz kimyaydı. Çok sert bir hocamız vardı, ne zaman biri ders dışı ama önemli bir şey sorsa inatlaşır ve son ders olduğu için herkesten geç çıkarırdı. Bu gün de öyle oldu, sıkıla sıkıla bütün okul çıktıktan sonra çıktık.
Ama çıktıktan sonra gördüm ki buna değermiş. Masal kapının önünde beni bekliyordu.
-N'oldu, bir şey mi soracaksın?
-Yoo hayır...
-Peki neden buradasın?
-Düşündüm de belki birlikte eve gideriz.
-Sen benim evimi nereden biliyorsun ki?
-Hakkında küçük bir araştırma yaptım.
Çok şaşırdım, ilk defa biri benle takılmak için bu kadar çaba harcıyordu. Sonra evimi kimden öğrenebileceğini düşündüm. Bunu yalnızca bir kişiden öğrenebilirdi yani benim tek konuştuğum kişi, Mert.
Biraz düşündüm o gün bir işim yoktu.
-Olur, gideriz.
Çok sevinmiş gibiydi. Yola koyulduk, okul ile evimin arası iki sokaktı kısa da olsa konuşabilirdik.
Masal:
-Ben buraya yeni taşındım, benim evim de senin evinin hemen önündeki apartmanda.
-Aaa, çok sevindim. Nereden geldin peki?
-Memleketim Kahramanmaraş'tan.
-Sen ciddi misin, ben de Maraşlıyım.
-Hadi canım. Bu çok iyi oldu, birbirimizi daha iyi anlayabiliriz.
Maraşın neresinden olduğunu sormak istemedim. Çünkü, o da beni soracaktı ve ailemi daha yakından tanıyabilirdi ve aile içi meseleler bizim köyde çok yaygınlaştığı için benden hemen soğuyabilirdi. Bu yüzden ne tür şarkı sevdiğini sordum.
-Peki, şarkı dinlemeyi sever misin?
-Evet çok severim, ya sen?
-Ben de severim, ne tür şarkılar dinlersin?
-Ben genelde yabancı şarkılar dinlerim. En sevdiklerim: Ashe - Moral of the Story, Sia - The Greatest, ve Aurora - Murder Song. Senin en sevdiklerin neler?
-Ben daha çok Türkçe dinlerim. En sevdiklerimin baş tacı Sena Şener - Ölsem, neredeyse Sena Şener'in bütün şarkıları, Kolpa - Nasıl Öğrendin Unutmayı ve Dolu Kadehi Ters Tut'tan Karanlık.
Bunları konuşurken zamanın ve yolun nasıl tükendiğini fark etmedik bile. Eve gelmiştik.
Ben:
-Eve geldik bile, vakit ne hızlı geçti. Bu arada müzik zevkin çok güzel.
-Seni de. Yarın görüşürüz parkta, oradan birlikte okula geçeriz. Tabi sana da uygunsa.
-Olur, görüşürüz.
-Görüşürüz.
Eve gittikten sonra da onun sevdiği şarkıları dinlemeye başladım, çok hoşuma gitmişlerdi. Biraz değişiklik her zaman iyidir.
Bütün gece şarkılar aklımda tekrar tekrar çalınıyordu.
İkinci bölüm erken geldi evet.
Bölümler daha erken gelebilir 😘
Oylamayı unutmayın :)