***𝒪𝒴𝐿𝒜𝑀𝒜𝒴𝐼 𝒰𝒩𝒰𝒯𝑀𝒜𝒴𝐼𝒩***
Hoca çok geçmeden geldi ve iş bölümü yaptı. Konumuz "İleri Dönüşüm/ Upcycling" idi.
Masal röportajlar yapacaktı ama bu bir Avrupa projesi olduğu için röportajlar İngilizce olmalıydı. Benim görevim ise konuyla ilgili logo ve afiş hazırlamaktı.
Birkaç gün içinde Masal ile ben görevlerimizi bitirmiştik. İkimiz için de güzel olmuştu. Proje bahanesiyle daha fazla konuşabiliyorduk. İki gün olan teslim süresi dolmuştu ve hoca projeleri teslim almak için öğlen arasında bizi yine kütüphaneye çağırdı.
Masal ile ben herkesten önce oradaydık hocanın gelmesine daha 15 dakika vardı. Masal ile yine aynı samimiyette konuşurken bir anda okulun en popüler kızlarından olan Ece hiçbir şey demeden beni kolumdan tuttu ve kütüphanenin dışına götürdü. Masal da hemen arkamdan geldi.
Ece:
-Masal gider misin Efe ile özel bir şey konuşacağız.
-Ben bir yere gitmiyorum Ece. Popüler birisin diye her istediğini yapamazsın. Efe'nin özeli benim de özelimdir. Ne anlatıyorsan ben buradayken anlat.
Ece:
-Lütfen gider misin Masal, gerçekten önemli bir konu.
Ben araya girdim yoksa bu kavgaya dönüşecekti. Özellikle Masal'dan korkuyordum. Boyu kısa ama delinin tekiydi (İyi anlamda tabiki de). Ece daha yapılı olsa da Masal karşısında şansı yoktu (Kısalardan hep korkun aq, ne yapacakları belli olmuyor xD)
-Tamam Masal, sen iki dakika içeride bekle, ben sana her şeyi anlatacağım.
Bana güveni sonsuzdu ve bir şey demeden içeri girdi.
-Evet Ece, neymiş bu konu?
-O kızla konuşmanı istemiyorum.
-Niyeymiş peki?
-O kız sana çok yakın duruyor ve ben bundan rahatsız oluyorum.
-"O kız" dediğin kişinin bir adı var adı da Masal ve bu seni ilgilendirmez.
-Evet ilgilendirir. Çünkü ben seni seviyorum.
Bunu dediği an kalbim duracak gibiydi. Kız güzeldi eyvallah ve peşinde yüzlerde erkek varken beni seçmişti. Ama bir şeyi unutuyordu "Güzellik her kapıyı açmaz.". Ben Masal'ı seviyordum. Kalbini fazla kırmamak için nazik davranmaya çalıştım ve reddettim. ( O nası bir şeyse reddetsem de nazik olsam da kalbi kırılacaktı.)
-Kalbini kırmak istemem ama ben seni sevemem.
Kız ağlayarak gitti ve ben de içeri girdim. Masal'ın yanına gittim ama anlatabileceğimden emin değildim ama anlatmasam da o bana güvenmeyecekti. Mecburen anlattım.
Bir süre sonra Ece içeri girdi hoca da hemen onun arkasından.
Meltem Hoca:
-Selam gençler, yeni ekip üyeniz Ece. Ona da görevlerini verddim. Sizden yaptığınız görevleri bu gün alacağım, Ece de 2 gün sonra getirecek.
Ece elini yüzünü yıkamıştı ama kırgınlığı belli oluyordu. Masal da onu daha fazla kıskandırmak istercesine elimi sımsıkı tuttu.
Bu gün de yeni bölüm geldi :)
Lütfen OYLAMAYI UNUTMAYIN.