Bölüm 4

20 4 0
                                    


***𝒪𝒴𝐿𝒜𝑀𝒜𝒴𝐼 𝒰𝒩𝒰𝒯𝑀𝒜𝒴𝐼𝒩***


Gece çok iyi uyumuşum, sabah kalktığımda çok dinçtim. Her gün ilk içim telefona bakıp bildirimleri kontrol etmek olurdu.

Bu gün ilk işim elimi yüzümü yıkamak kahvaltı yapıp hazırlanmak oldu. Evden çıkana kadar telefonu hiç elime almadım. Parka doğru giderken telefonu açtım ve bir de ne göreyim;

- _masallar.diyarı_ 'den bir mesajınız var.

- İyi geceler 💗            00:52

Bunu görür görmez adımlarımı hızlandırdım, bir an önce parka gitmeliydim. Hızlı adımlarla parka vardığımda Masal orada beni bekliyordu.

-Günaydın Masal.

-Günaydın.

Sesinde kırılmışlık hissi vardı.

-N'oldu, bu kadar kırgın konuþuyorsun?

-Sen niye benim mesajıma cevap vermedin?

-Mesajı yeni gördüm Masal.

-Bildirimi görmüşsündür ama.

-Gerçekten görmedim, çok derin uyumuşum bu gece. Özür dilerim seni kırdıysam.

-Bir şartım var seni affetmem için.

-Neymiş o?

-Numaranı bana vermelisin.

-Peki, isteğin buysa...

Telefonu bana uzattı, kayıt yerinde tek boş yer telefon numarasıydı. ismimi "🍯" koymuştu. Telefon yerine numaramı yazdım ve Masal'a telefonu uzattım.

-0555 *** ** **, bu muydu numaran Efe? Az daha uğraşsam bulurmuşum.

Kız harbi psikoptın tekiydi. Bana kafayı takmıştı. Benim hakkımda her şeyi araştırmıştı.

O gün üçüncü dersimiz biyolojiydi ve öğretmeni çok severdim o yüzden üçüncü ders için mutluydum. Sınıfta ben "Bilgisayar Kurdu" olarak bilindiğim için hoca bütün bilgisayar işlerine beni çağırırdı.

Bu gün de beni ve bilgili birkaç kişiyi bir Avrupa projesine çağırdı. Başka bir öğretmen çağırsa asla kabul etmezdim ama hoca katılanlara %30 ek ders puanı vereceğini söyleyince hemen kabul ettim. Tabi puana ihtiyacım yoktu ama 93 olan notumu neden daha fazla yükseltmeyeyim ki?

Meltem Hoca:

-Gençler bu gün öğlen arasında kütüphanede buluþalım. Yapacağımız şeyleri konuşup iş bölümü yapacağız.

Öğlen arası geldi. Kütüphaneye doğru koyuldum ve okulun üçüncü katındaki kütüphaneye vardığımda içeride Masal, Meltem Hocayla konuşuyordu. Kapının ağızından çaktırmadan dinlemeye çalıştım.

-Hocam ben de bu projeye katılabilir miyim?

-Elbette Masal, sen çalışkan bir öğrencisin. Senin gibi bir öğrenciyle çalışmak çok verimli olur.

-Teşekkürler Hocam.

İçeri girdim ve Meltem Hoca:

-Gel Efe, biz de daha yeni başlıyorduk. Biraz bekleyin ben aşağıdan bilgisayarı alıp getireyim ki daha kolay anlatabileyim.

Hoca çıktığında Masal yanıma yaklaştı.

-Bensiz bir projeye mi gidiyorsun yoksa? Bensiz olmaz Efe...









Bu bölüm biraz geç geldi kb.

Oylamayı unutmayın :)


Küçük HatalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin