I'm here~♡

632 37 5
                                    

Y/n pov-
"𝐻𝑒𝑦 𝐾𝑎𝑧𝑢𝑡𝑜𝑟𝑎 𝑤𝒉𝑒𝑟𝑒 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑔𝑜 𝑛𝑒𝑥𝑡?" 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑠𝑤𝑖𝑛𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑡𝒉𝑒 𝑠𝒉𝑜𝑝𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑎𝑔𝑠. "𝑊𝒉𝑒𝑟𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡~. 𝐵𝑢𝑡 𝑡𝑏𝒉 𝑡𝒉𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑜𝑜 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑏𝑎𝑔𝑠. 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝒉𝑒𝑠𝑒 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑡𝒉𝑖𝑛𝑔𝑠😰" 𝐾𝑎𝑧𝑢𝑡𝑜𝑟𝑎 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝒉𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑟𝑟𝑦 𝑎𝑙𝑙 𝑡𝒉𝑒 𝑏𝑎𝑔𝑠. "𝑌𝑒𝑠𝑠 𝑖 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡𝒉𝑖𝑛𝑔." 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑐𝒉𝑢𝑐𝑘𝑙𝑖𝑛𝑔. "𝐿𝑒𝑡𝑠 𝑔𝑜 𝑡𝑜 𝑡𝒉𝑒 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑡𝒉𝑒𝑟𝑒." 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝒉𝑒 𝑠𝒉𝑜𝑝 𝑜𝑛 𝑡𝒉𝑒 𝑜𝑡𝒉𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑜𝑓 𝑡𝒉𝑒 𝑟𝑜𝑎𝑑." "𝐴𝑔𝑎𝑖𝑛??!! 𝐴𝑛𝑜𝑡𝒉𝑒𝑟 𝑠𝒉𝑜𝑝 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑛𝑜𝑡 𝑑𝑜𝑛𝑒 𝑦𝑒𝑡?" "𝑁𝑜𝑝𝑒." 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑔𝑖𝑔𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒. "𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑝𝑒𝑛𝑑 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡𝒉 𝑦𝑜𝑢, 𝑠𝑜 𝑙𝑒𝑡𝑠 𝑔𝑜 𝑡𝑜 𝑡𝒉𝑒 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑠𝒉𝑜𝑝. 𝒉𝑒𝒉𝑒." "𝑌𝑜𝑢 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑡𝑜 𝑠𝒉𝑜𝑝𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑝𝑒𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡𝒉 𝑚𝑒? 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝒉𝑎𝑡? 𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑏𝑜𝑢𝑔𝒉 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑟𝑟𝑦 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑎𝑔𝑠." 𝒉𝑒 𝑚𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒𝑑 𝑡𝒉𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑝𝑎𝑟𝑡 𝑠𝑜 𝑖 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝒉𝑒𝑎𝑟 𝑏𝑢𝑡 𝑖 𝑑𝑖𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑎𝑢𝑔𝒉𝑒𝑑. "𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑚𝑎𝑦𝑏𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑏𝑜𝑡𝒉😛" 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑐𝒉𝑢𝑐𝑘𝑙𝑖𝑛𝑔. 𝑊𝒉𝑖𝑙𝑒 𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑐𝑟𝑜𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑡𝒉𝑒 𝑟𝑜𝑎𝑑........ "𝑌/𝑁 𝑊𝐴𝑇𝐶𝐻 𝑂𝑈𝑇!" 𝐾𝑎𝑧𝑢𝑡𝑜𝑟𝑎 𝑝𝑢𝑠𝒉𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑑𝑟𝑜𝑝𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑡𝒉𝑒 𝑏𝑎𝑔𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑜𝑡 𝒉𝑖𝑡 𝑏𝑦 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡𝒉𝑖𝑛𝑔 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑏𝑖𝑔. 𝐼 𝑠𝑎𝑤 𝒉𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑡𝒉𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑤𝑖𝑡𝒉....𝑤𝑖𝑡𝒉....𝑏𝑙𝑜𝑜𝑑 𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑. "𝑁𝑜 𝑛𝑜 𝑛𝑜 𝑡𝒉𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑎 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚 𝑡𝒉𝑖𝑠 𝑖𝑠𝑛'𝑡 𝒉𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔. 𝐾𝐴𝑍𝑈𝑇𝑂𝑅𝐴 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑦𝑒𝑠 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒. 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒, 𝑝𝑙𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝒉𝑒𝑙𝑝𝑧 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑡𝒉𝑒 𝑎𝑚𝑏𝑢𝑙𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑝𝑙𝑧𝑧." 𝑆𝑜𝑜𝑛 𝑡𝒉𝑒 𝑎𝑚𝑏𝑢𝑙𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑎𝑟𝑟𝑖𝑣𝑒𝑑 𝑖 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑡𝒉𝑒 𝒉𝑜𝑠𝑝𝑖𝑡𝑎𝑙 𝑤𝑖𝑡𝒉 𝑡𝑒𝑎𝑟𝑠 𝒉𝑜𝑙𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒. "𝑇𝒉𝑖𝑠 𝑐𝑎𝑛'𝑡 𝑏𝑒 𝒉𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔. 𝑇𝒉𝑖𝑠 𝑖𝑠𝑛'𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙." 𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝒉𝑎𝑙𝑓 𝑎𝑛 𝒉𝑜u𝑟 𝑡𝒉𝑒 𝑑𝑜𝑐𝑡𝑜𝑟 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑖𝑑 " 𝑤𝑒 𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑙𝑜𝑠𝑠." "𝑁-𝑁𝑂 𝑁𝐸𝑉𝐸𝑅 𝑌𝑂𝑢 𝐴𝑅𝐸 𝐿𝑌𝐼𝑁𝐺 𝐴𝑅𝐸𝑁'𝑇 𝑌𝑂𝑈." "𝐼𝑚 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑖𝑚 𝑛𝑜𝑡." "𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑑𝑜𝑐𝑡𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑢𝑝𝑝𝑜𝑠𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑣𝑒 𝑝𝑎𝑡𝑖𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑤𝒉𝑦 𝑐𝑎𝑛'𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑣𝑒 𝒉𝑖𝑚." 𝐼 𝑓𝑒𝑙𝑙 𝑜𝑛 𝑡𝒉𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔. "𝑇-𝑡𝒉𝑖𝑠 𝑖𝑠𝑛'𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙. 𝑇-𝐻𝐼𝑆 𝐼𝑆𝑁'𝑇"

♡𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝒇𝒐𝒓 𝐚𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞♡ Kazutora Hanemiya × readerWhere stories live. Discover now