Καλημέρα!
Σημερα θα παω για τζοκινγκ αλλα δυστυχώς δεν θα παω για μπανιο, η μαμα μου έπαθε σαν μια δηλητηρίαση και πρεπει εγω και ο μπαμπάς να την προσέχουμε....ο γιατρός ειπε οτι σε 2 μέρες το πολυ θα ειναι καλα,οποτε θα παω μονο για τζοκινγκ.
Ξεκινάω απο το σπίτι μου για να παω εξω απο τις ταβέρνες και τις καφετέριες. Ηταν όλα ευχάριστα αλλα με προβλημάτιζε και σκεφτόμουν πως θα αποφύγω τον ηλίθιο Δημήτρη,ομως την στιγμή που κόντευα να φτάσω στο σπίτι μου....ακουω κάποιον να μου μιλαει.
Δημ:Γεια σου! 😃
Φτουσου γαμωτο! Με είδε! Α εγω δεν πρεπει να ξανά μιλησω ειμαι πολυ μεγάλη γρουσουζα!
Τζ:Α...γ.γεια...😒
Δημ:Εεε, μένω απέναντι εγω
Τζ:το βλέπω!
Δημ:α οποτε θα είμαστε γείτονες...
Τζ:ναι δυστυχώς...εγω πρεπει να φυγω γιατι ηδη βαριεμαι και δεν μιλάω συνήθως σε απρόσεκτους
Δημ:α οκκκκ.;...γεια
Δεν του απάντησα καν, δεν ηθελα...
Ετσι πέρασαν 5 μέρες και ηρθε το Σάββατο όπου εγω επιτέλους θα παω στο μπαράκι! Όμως ειναι ακομα πρωι...
Ειλικρινά δεν τον αντέχω αυτόν τον πανιβλακα τον Δημήτρη, εδω και 5 μέρες με βλέπει μου μιλάει εγω το αποφεύγω και μου σπάει τα νεύρα!! Ευτυχώς που θα παω στο μπαράκι να ξεδωσω, ελπιζω να μην τον δώ και στο μπαρ!!
Δημ: γεια σου και παλι γλυκουλα
Τζ:τς....Φφφφ...γεια....παλι εδω εσυ; Τι θα γινει θα μου μιλάς όλο το 24ωρο;;;
Δημ: ναι, γιατι υπαρχει προβλημα που σου μιλάω;
Τζ: ναι, με κουράζεις και με ενοχλείς!
Δημ:ε, εντάξει τοτε να μην σε ενοχλώ...
Και εκείνη την ωρα εκανε πισω βήματα και έφυγε...
Τζ:επιτέλους!!!
Και ετσι πέρασε η μέρα χωρις να μου μιλάει αλλα με κοιτάει συνέχεια!
Μετα απο 2 ωρες δεν άντεχα και του μίλησα γιατι μου ειχε σπάσει τα νεύρα!
Τζ:μέλι στάζω; Γιατι με κοιτάς ετσι;
Δημ: μου αρεσει να σε κοιτάζω
Σιγά ρε lover boy
Τζ:εμενα όμως δεν μου αρεσει οποτε κοιτά κάπου αλλού!!
Εμμμ...νταξει δεν ξερω αμα το εννοουςα αλλα καλα έκανα
Δημ:οκ
ESTÁS LEYENDO
Δύο Ξένοι
De TodoHello! Είμαι η Τζένη και ειμαι 16 χρόνων. Είμαι μισή Ελληνίδα και μισή Αγγλίδα διότι η μαμα μου ειναι απο την N.Y και ο μπαμπάς μου απο την Νάξο... Καθώς ήρθε το καλοκαίρι οι γονείς μου,μου ανακοίνωσαν οτι θα παμε στην Νάξο για διακοπές...και όλα ξε...