•Capitolul 8• ~Puțină claritate~

96 2 1
                                    

În prezent știm că Adrien se uita la poze cu buburuza și Marinette, Gabriel îl vede cu Buburuza și Marinette plânge bazat pe informații eronate.

~~~~~~~~~~~||||

Adrien Pov:

Mă pun înapoi la calculator, deși totul este îngrijit în jurul meu, mă simt ușor copleșit. Prea multă ordine când eu simt haos.

-Puștiule, ești Motan Noir, talentul tău este să distrugi. O poți face pe calea binelui sau a răului. Colaborarea ta cu Buburuza este de a nu lăsa forța creației să dăinuie permanent, dacă am fi doar în creație, literalmente nu am mai avea loc unii de alții. Însă, nu distruge ceva ce nu vă este clar la amândoi că trebuie distrus... tu deții puterea aceasta.
-Aș vrea să știu ce se întâmplă, totul este haotic. Mă ajută să îmi fac vestimentația, apoi primesc vești  întortocheate și se distruge absolut tot. Iar pe buburuza am mai pupat-o dată pe obraz sub forma lui Chat Noir. (Nu, nu o să scriu pisica neagră, oricât de politic incorect este.)
-Ea este creația și tu ești distrugerea și haosul, nu lăsa neclaritatea să îți vândă ceva mai de preț. Precum identitatea.
-Vreau să fac niște corelări, Marinette poate a văzut inelul, Buburuza mi-a apus că știe ceva. Dacă Buburuzei i-a ajuns la urechi ceva, de genul că as avea un inel sau mai rău că știe, lucrurile stau prost între noi. Totuși dacă știa iar eu am pupat-o, ar fi trebuit să mă refuze și așa. Sau nu, sau i-am mai deslușit din adevăr.
-Nu mai bine o iei de o parte pe Marinette la o discuție clarificatoare iar cu Buburuza aștepți să vezi ce se întâmplă?
-Da, și totuși mai fac ceva, fie Marinette este Buburuza și inelul meu a strălucit lângă ea de știe adevarul, ori Buburuza o cunoaște personal, sau un prieten de al ei, ori să fi fost o greșeală și să o fi auzit vorbind la telefon sau poate chiar este o greșeală totala și defapt nu știe.
-Gândești cam mult (pentru cineva care de 4 sezoane nu leagă nimic. Dar am încredere în tine Adrien, toți avem), dacă buburuza nu vrea să știi adevarul, nu-l cauta. Și tu prinzi informație din zbor, iar identitatea asta este mascata prin magie. Poți căuta și forța baricadele sau să le lași de la sine. Nu distruge ceva ce nu ați hotărât împreună, poate aduce distrugeri mai mari.
-Da Plagg, ok în regulă și am înțeles, asta nu înseamnă că nu voi fi în alertă. Dacă observ ceva.
-Să fie primit, măcar este ceva corect.

Asta dacă Adrien nu plănuiește defapt să afle. Acest capitol a fost dedicat dialogului, următorul capitol va fi plin de acțiune și jocuri de precizie. Hide and seek:) lucrez la o carte, deci sigur voi posta mai des decât odată pe an. Apreciez și mulțumesc enorm celor care îmi citesc cărțile și le apreciază! Este foarte dulce și mă bucură că vă plac!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 07, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste Imposibilă  Miraculos varianta mea ~WhaityUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum