Merg la scoala și toți dar absolut toți se uitau îngrijorați, acum ca s-a aflat ma aștept la ce e mai rău, ma aștept și la Chloe care îmi apare
-O vai Marinette tu chiar credeai ca Adrien o să te placa? Glumești.
-Pleaca din fata mea Chloe, de parca pe tine te place.
-Da normal ca ma place, este topit după mine
-Eu nu aș fi asa sigura, îi spun trecând pe lângă ea.
Merg în clasa și ma asej lângă Alya, se suna dar Adrien nu a venit, poate are vreo ședința foto sau pur și simplu nu are chef, toți se uitau la mine și unora le părea rau alții râdeau, Mylene și Julieka împreuna cu Rosé m-au îmbrățișat, încet încet a trecut ziua...
Mă îngrijorez, și la scrimă a lipsit, dacă m-as duce... nu e cea mai extraordinara idee dar... come on bine!!!
~Spot on!~
Mă duc la el la fereastra, era relativ întuneric, doar lumina apusului aproape pus mai batea, intru
-Adrien? Adrien...? Adri-
-Buburuzo...! Îl vad cum iese de sub la lumina, era tot neîngrijit.
-Am... ămm... venit să vad ce faci?
-De când un erou al Parisului vine să vadă ce fac eu?
(In mintea lui spera că nu s-a prins)
-De ce nu? Am auzit de fata aia Marinette și mă gândeam...
-Ah... da... au făcut atât circ încât ai aflat? Sau a fost akumatizata??? Începe să se agite.
-Nici o alerta akuma(vorbește cu Adrien ca și cu Chat) ideea e ca... mi-au spus colegii tai ca nu ai mai trecut pe la școala, și ca să previn o viitoare akuamtizare, ce s-a întâmplat?
-O colega, Marinette am aflat ca ma place doar ca eu plac pe altcineva... spune el in timp ce se sprijină de canapea, apoi am constatat, cam târziu, ca și mie îmi cam... place, are atitudinea și sufletul ei, dar atâta timp cât nu stiu ce simte sau ce se întâmpla nu pot face absolut nimic...
-Wow asta e... ai încercat sa vorbești cu ea?
-Am încercat dar degeaba...
-Stai când ai-
-Sa sa fac...?? Când zic încercat adică doar in gândul meu, adică imaginația, adică fantezia, adică ma înțelegi tu.
-*poker face*
-În regula atunci, încerca sa vorbești cu ea, bubu se ridica și o ia spre geam, Adrien după ea, ajung fata in fata și se holbează unul la altul, el roșește ea roșește, vrei o îmbrățișare? Ii zice ea, și el ii afirma, se iau in brațe și când sa se tragă bubu vede ca el o ținea, o pupa rapid pe obraz și ii da drumul, ea roșește și el la fel.
Domnul Agreste voia să vorbească cu Adrien despre bușirea lui, se duce la el și deschide ușa încet, o vede pe bubu bătându-i pe umăr si zburând afara, el se sperie si pleacă, se pune pe gândit....
O doamne Adrien in câte poți sa te bagi și tu? *face palm*
CITEȘTI
Dragoste Imposibilă Miraculos varianta mea ~Whaity
FanfictionCeva carte Fanfiction cu Adrien și Marinette, nimic +18(încă) sper sa va placa