Data trecută:
-Hai, hai sa ne apucam de treaba...
-Sigur...
-Uite Marinette, nu cred ca ti-am zis vreodată, dar te consider...***
-Uite Marinette, nu cred ca ți-am zis vreodată, dar te consider foarte apropriata, esti foarte sigura pe tine...(zâmbește cu coltul guri cum ii e stilul)
-C-cum adică?
-O prietena grozava, merci că mă ajuți😊
-C-cu plăcere...Ne uitam pe geam cum ploua... îmi place atât de mult sentimentul ăsta...
-Și la ce creație de moda te-ai gândit?
-Mă gândeam să facem un tricou sau... nu stiu Marinette (Zice punându-și capul pe masă) din pacate nu mă pricep.Mmm... mor!
-Hm, ce zici să facem un tricou și o vesta?
-Suna bine...Stăteam cu Adrian la masa, ne uitam cum plouă.
-Sa... întâmplat ceva?(Întreb)
-Nu...
-Adrien?
-Uite Mari... nu vreau sa te superi pe mine că vin aici și iti cer ajutorul...
-Hei hei, pentru asta sunt prieteni corect? Îi spun zâmbind la rândul meu cu jumate de gura.-30 de minute după-
-Astea ar trebui sa fie schițele! Zic fericita că am terminat schița, dar Adrien tot e trist.
-Adrien?
-*of*
-Sa întâmplat ceva?
*El strânge din ochii*-Marinette mă placi?
-C-c-cum?
-Mă refer la faptul că... mereu te comporți ciudat când vorbesc cu tine, ma gândeam că poate nu mă placi... zice dând din umeri
-A-Ă...
-Mă gândesc că... poate am gresit cu ceva și ca mă urăști...
-NU! Nu te urăsc! Eu doar... mereu ma port ciudat!
-Marinette... spune-mi adevarul...
-Adrien, uitate la mine, nu te urăsc!
-Mmm scuze... nu, nu am mai avut prieteni, doar de anul acesta am început să vorbesc oameni de vârsta mea și...
-Stai calm, uite, esti super popular și model de top și toate astea, nu trebuie sa iti faci griji ca cineva nu te place sau...
-Asta e și problema, ca majoritatea stau ca sunt un super model, doar Nino mă înțelege... presupun.
-Și eu și Alya, haide!
-Și tu și Alya, zice zâmbind
-Uite hai sa facem capodopera bine?Wow... niciodată nu l-am văzut asa sincer și... doar o data, atunci cu umbrela....
Când am luat materialele, am început să îl învăț de la tot ce înseamnă ace, la denumiri și chiar a ieșit bine, când a trebuit să îi iau măsurile am înnebunit!!!
Adrien🤤🤤🤤
-Mari?
-Da?
-Acum trebuie să le probez nu?Trecuseră 4 ore.
-Sigur!
El își da jos tricoul non salant, când îmi vede expresia...
-Scuze Mari, ca model m-am obișnuit să imi schimb îmbrăcămintea... oriunde când sunt la o parada de moda contra timp.
-N-nu e nimic?!?Avea mușchi pe el, chiar avea😱
El își pune tricoul apoi vesta, îi stăteau foarte bine.
Era foarte fericit, atât de fericit încât mă ia în brațe, roșesc instant și după răspund îmbrățișării.
-Mersi Mari, cât trebuie sa iti dau...
Ma uit la el cu o privire amenințătoare.
-Nu face nimic, zic râzând
El se schimba iar (tot în fața mea aștept sa plece și după leșin... NU NU MAI BINE SA NU PLECE)
Îl ia șoferul și tot ce trebuie și mă reîntorc în camera.
-TIKKY!!!!!
-Marinette...
-AAAAAAAAAAA
-...
-Ce? Ce este?
-Marinette... trebuie să îți spun ceva despre Adrien...
-Ce?...
Cine eu?
Acesta a fost și capitolul, oare ce îi va spune Tikky? La voturi ⭐️ fac continuare
CITEȘTI
Dragoste Imposibilă Miraculos varianta mea ~Whaity
FanfictionCeva carte Fanfiction cu Adrien și Marinette, nimic +18(încă) sper sa va placa