Data trecută:
Acum se leagă tot! De ce era Marinette suparata, de ce Ladybug nu știa ce zice Chat, de ce Marinette e distanta și cu mine și cu Chat, acum se leagă tot!
Se uita pe calculator, era o poza cu Marinette și una cu Ladybug...
Now
stateam in clasa ma uit pe pereți, apoi ma întorc la Mari, am de gand să îi fac o favoare si sa nu o oblig să fie prietenoasa cu mine.
-Adrien...
-Nu te chinui, nu încerca sa te porti cu mine frumoas atata timp cat...
-Adrien?
-Mari...
-Adrien ce te-a apucat? spune Alya.
-Eu doar... never mind...
în pauza, trec pe langa ea, ea ma urmareste cu privirea si se intoarce, cateva ore mai incolo, ea si Alya stateau pe scara si vorbeau.
-NU INTELEG DE CE MĂ IGNORĂ!
-Uite... Adrien e super de treaba, dar cred doar ca ii s-a urcat modelismul la cap!
-Adrien nu este genul acesta!
-Atunci ce gen este marinette?
Ea se intoarce putin, era rosie! plangea!
-Adrien e super dragut si vad asta! are ceva cu mine!
-Nu are ce sa aibă cu tine atata timp cat nu i-ai facut nimic!
din cealalta parte a încaperii se aud țipete.
-ADRISSOOOOR!!!!
M-A dat de gol! fetele se intorc speriate la mine, ma uit în ochii lui Mari si o iau la fuga, avea o privire... îmi va ramane tiparita pe retina...
In spate se strange toata clasa, im jurul fetelor, eu trec coltul si nu mai vad nimic, ma mai plimb de holuri si când se suna, vreau sa intru in clasa, dar Kim, Ivan, Alex si Max stateau in fața usi, vine Rose la mine si imi da o palma, dar nici nu a durut.
-CUM POTI SA II FACI ASTA LUI MARINETTE!!!
-Ce să îi fac?
-Frate, cred ca ti-sa urcat faima la cap, Agreste, spune Max.
-Nino?
Statea si privea
-Frate...
-DAR CE AM FACUT?!?!
Kim se aproprie de mine, usor...usor...
-MARINETTE TE PLACE!!!
-Asa si?
-ASA SI? vine Alya nervoasa.
-Vreau sa spun, pentru asta sunteti suparati?
-Nu Adrien, pentru ca de când a început trimestrul încearca să vorbeasca cu tine, dar ea e prea fricoasa si tu prea orb!
asta a trecut prin mine ca gaura neagra
zidul format din Ivan, Alex si Kim se da la o parte, Mari era acolo cu un servetel si ochii mari ca de catelus, ii lacrimau ochii continuu
-Multumesc Alya... acum chiar ma va urî.
spune ea în tip ce coboara scarile cu ghiozdanul pe un umar si fata ingropata in servetel.
trece pe langa profesoara, ne intreaba ce a patit dar nimeni nu zice nimic, toata ora Alex sa asejat langa Alya si mi-a dat suturi in ghiozdan, Kim arunca cu hartie in mine si Nino ma ignora, Alya ma ameninta si nu sunt sigur ca voi iesi cu viata...
Facem 4 voturi? va promit ca urmatorul capitol soseste imediat^^
CITEȘTI
Dragoste Imposibilă Miraculos varianta mea ~Whaity
FanfictionCeva carte Fanfiction cu Adrien și Marinette, nimic +18(încă) sper sa va placa