3.

9 1 0
                                    

Když jsem otevřel oči, uvědomil jsem si, že jsem medvěd. Ředitelka se hned divila, protože ze záznamu vyčetla, že jsem se na obřadu proměnil v orla.
Šla rychle do knihovny a podívala se do listin.
Tam zjistila, že jsem byl On. Ten, který se uměl přeměňovat na všechna zvířata. Ten, který nás měl zachránit. Tak to šla oznámit a zařadila mě do koleje pro letce, protože jsem se jako první proměnil v orla.
Ráno jsem vstal a šel na první hodinu - přeměňování ve zvíře. Tam si vedle mě sedla Carmen a učitelka přišla do třídy. Vysvětlila nám, že když se chceme proměnit v naše zvíře, tak musíme myslet na to, jak vypadá a prostě se potom proměníš. Není to nic těžkého.
Tak jsem to zkusil a myslel jsem na vlka. Na bílé tlapy, černý čumák, modré oči a bílou srst. A najednou se na mém místě objevil přesně takový vlk.
Ostatní se na mě divně dívali, viděli mě totiž ve škole (ještě na základní v tělocvičně), jak jsem se přeměnil na orla. Když jsem přišel na pokoj konečně jsem se seznámil s mým pokojem. Přidělili mě nakonec do pokoje samců, kde jsme byli 4 lidi. Já, Carmen, a potom ještě kluk a holka, které zatím neznám.
Když jsem se začal dovybalovat, tak ke mě přišla ta holka a řekla: „Ahoj, já jsem Luna”. Na oplátku jsem ji řekl že jsem Zak. Povídali jsme si až do večera a potom jsme jenom klidně usnuli.

Ferfoarming vs. Čtyřmezí [POZASTAVENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat