TEĎ TO BUDE O TOM, JAK JE NA TOM CARMEN!!!
Jeli jsme do menší vesničky poblíž hranic se Čtyřmezím. Nikdo tam nebyl tak jsme se šli ubytovat do hotelu, který by tam měl být. Když jsme ho po dlouhém hledání našli. Nikdo v něm nebyl. Tak jsme šli nahoru a zabrali si nějaký pokoj pro 2 lidi. O všem jsme si popovídali a šli jsme spát.
Ráno jsme se procházeli po městě.
Zrovna jsme stáli u nějakýho starýho obchodu a z něj se vynořili vládci vody a zajali nás jako otroky.
Když jsme přešli přes hranice, dotáhli nás do věznice. Bylo to tam starý, ošklivý a ušpiněný, ale snýst se to dalo (na základce jsme měli kurz přežití).
Po chvíli přišli a řekli nám, že za pár dní bude vybráno kdo zemře a kdo bude otrok princezny Belly.
Vůbec se mi na tvrdé slámě nedařilo usnout, tak jsem nespala a příští den jsem byla unavená. Byl budíček a dostali jsme snídani chleba se solí a sklenici vody. Poté jsme byli vypuštěni na hřiště a museli jsme běžet sem a tam, potom třeba 40 dřepů 20 kliků a 60 sedů-lehů. Poté jsme měli oběd a půl hodinovou siestu. V té sieste byla pustěná hudba a mohli jsme být mimo celu. Na to, že to bylo vězení jsem si tak skoro nepřipadala. Seznámila jsem se s Karlem a zjistila jsem, že je taky z Ferfoarming a že se přeměňuje na krokodýla. Já mu řekla, že mám kamaráda nejvyššího přeměňovače a Karel chtěl, abych ho zavolala a aby nás odsuď dostal. Samozřejmě, že jsem se mohla přeměnit ve vlčici a vylézt z věznice, ale nechtěla jsem mít problém. Takto to bylo ještě asi dva ttýdny a potom nastal ten den, kdy se rozhodlo jestli budu otrokem nebo zemřu. Nejdřív jsme šli před vládce ohně, protože oni jsou hlavami státu. Když jsme tam vešli, viděli jsme minimálně 30 mrtvých těl na hromadě a byli jsme v šoku. Postupně si nás k sobě brala Isabella a zkoušela, co umíme. Mamka mi ještě říká „Teď se musíš snažit, možná to jsou tvoje poslední minuty života".
ČTEŠ
Ferfoarming vs. Čtyřmezí [POZASTAVENO]
FantasyAhoj já jsem Zak a už 200 let tu je válka mezi 2 zemi naštěstí je tu rok 1500 a doufáme, že nás zachrání hlavní přeměňovač a bude konec války Více se dozvíte v příběhu... Současné bude vycházel kniha Ferfoarming vs. Čtyřmezí očima Carmen a to je bon...