Najednou mi vypoví křídla a já cítím, jak padám. V poslední chvíli se rychle proměním na kočku. Netuším, jak mě to napadlo, ale vybavil jsem si trojbarevnou kočku: zrzavo černo bílou a skočil jsem na zem, na všechny čtyři a zase jsem skočil do vzduchu a proměnil jsem se zase v orla a pokračoval. Nakonec jsem teda odletěl do cíle s časem 2 minuty a 12 sekund. Naštěstí to byla poslední hodina tento týden.
Poté jsme šli všichni do postelí a usnul jsem.
Měl jsem hodně divný sen, kde se mi zdálo, že vidím svého otce a že mi říká: „Zaku, ty nejsi jediný neobyčejný člověk na tomto světě. Je tu ještě někdo jiný, někdo, kdo ovládá naopak všechny živly. Buď na sebe opatrný a pozdravuj maminku". Poté jsem jenom viděl, jak táhnou tátu do věznice ohně (do nejstřeženější věznice ve Čtyřmezí)
Ihned jsem vstal a zjistil jsem, že už je ráno. V hlavě mi putovala spoustu myšlenek. Jestli žije táta, jestli to timpádem nebude ukončení války atd. A ještě něco: jakmile jsem vstal zjistil jsem že vedle mě není Carmen. Myslel jsem si, že už třeba vstala a tak jsem šel napsat mamce co se mi zdálo a jak se mi tady líbí. Když jsem šel na oběd, tak tu Carmen ještě nebyla a už mi to začínalo být divné. Vždyť Carmen miluje jídlo a tak jsem to šel nahlásit paní ředitelce. Ona řekla, že o tom ví, že to psali rodiče Carmen a tak jsem se trochu uklidnil. Já totiž nemám rád smrti, ale asi bych se to měl naučit, když bude ta válka. Šel jsem do pokoje a tam na mě čekala Luna. Ta se mě začala vyptávat kde je Carmen, tak jsem odpověděl co jsem věděl. Ona se mě zeptala, kam šla Carmen na prázdniny a já jsem odpověděl že nevím. Šli jsme za učitelem jasnovidectví a půjčili jsme si křišťálovou kouli. Chvilky trvalo, než jsme se s tím naučili, ale bylo lepší kdyby jsme to nevěděli. Je tam Carmen, je na hranicích mezi Ferfoarmingem a Čtyřmezí. Vede si dobře, ale za chvilky tam vidím vládci vody, kteří je unáší.
ČTEŠ
Ferfoarming vs. Čtyřmezí [POZASTAVENO]
FantasyAhoj já jsem Zak a už 200 let tu je válka mezi 2 zemi naštěstí je tu rok 1500 a doufáme, že nás zachrání hlavní přeměňovač a bude konec války Více se dozvíte v příběhu... Současné bude vycházel kniha Ferfoarming vs. Čtyřmezí očima Carmen a to je bon...