A Shiranui magán leánygimnázium, ahova bejutni csak kitűnő tanulmányi eredményekkel, kimagasló sport tevékenységgel, esetleg a képző- és zeneművészet iránti hatalmas érdeklődéssel és tehetséggel vagy, ha a családod képes kifizetni az óriási összegű tandíjat.
Vajon mivel tölthetik a tanításon belüli szabadidejüket diákjai?- Ibuki-san, feléd szalad! - sikított Sonia, egy sikertelen lefogás után.
- Nem menekülsz Natsumi-chan! - suttogta maga elé a készenlétben álló zenész.
[...]
Mi lenne ha megpróbálnám vele felvenni a kapcsolatot, de mégis hogyan? Inkább mégis minek? - hajtotta fejét a padjára Peko - Hiszen csak idegenek vagyunk! Legalábbis az ő részéről. - bámult ki a rideg osztályterem ablakán - Mi van veled Peko?! Mi az, hogy ,,legalábbis az ő részéről"?! Neked mégis mitől lenne több?! - verte fejét a szépen lecsiszolt, lelakkozott pad tetejébe.
- Mikan-san, vigyázz! - hallotta a hercegnő féltő hangját, azután egy sikolyt, majd egy puffanást. Ezt hangkombínációt Peko bajnak titulálta, így hát kilépett a folyosóra megnézni min ügyködnek barátnői már megint.
- Ügyes vagy Mikan-chan! Elkaptad! - gratulált Ibuki, a Natsumin terpesztő Mikannak, és pont ekkor lépett mellé kedves főhősnőnk is.
- Ti mit csináltok? - kérdezte zavarodottan.
- Megszerezzük a kedvesed ismeretségét és elérhetőségeit. - válaszolt vidáman a zenész.
- Nekem nincs "kedvesem"!
[...]
- Nem is értem, hogy gondoltátok! - papolt Peko még mindig a reggeli esetről.
- Peko-chan kibékül velünk, ha Ibuki meghívja egy teára? - kérdezte Ibuki bűnbánó hangon.
- Sajnálom, ma nem alkalmas, viszont köszönöm a meghívást.- hajolt meg tisztelettudóan Pekoyama.
- Miért mi a programod?
- Szüleim és nagybátyámék valami ügyféllel fognak vacsorázni, aki talán segíthet beindítani a kardforgató kiképzést. Elvisznek engem is, mert állítólag az ügyfeleknek is van egy velem egy idős gyermeke. - válaszolt részleteket ki nem hagyva az ezüst hajú.
Na ennek is megkerült a folytatása. Betaggelem LiliK7278 -t mivel már egy ideje a nyakamra jár, hogy mikor fogom már folytatni.
Puszi <3
YOU ARE READING
Szentjánosbogaram [KuzuPeko fanfic]
FanfictionPekoyama Peko és Kuzuryuu Fuyuhiko átlagos középiskolások. Vagy mégsem? Na szóval ezt az ultimates, kétségbeeséses dolgot kihagyom. Nyugi Fuyuhiko-t meghagytam a Babaarcú Maffiózónak. Spoiler nem hiszem, hogy lesz benne ha lesz akkor kiírom a rész e...