𝐓𝐖: 𝐃𝐚𝐝𝐝𝐲 𝐤𝐢𝐧𝐤, 𝐔𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐬𝐞𝐱 𝐭𝐨𝐲𝐬, 𝐏𝐨𝐬𝐬𝐞𝐬𝐢𝐯𝐞 𝐧𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞, 𝐝𝐨𝐦/𝐬𝐮𝐛 𝐝𝐲𝐧𝐚𝐦𝐢𝐜𝐬, 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠, 𝐢𝐦𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬𝐭𝐢𝐦𝐮𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧.
-------------------------------------------------------------------------------------------
𝐃𝐢𝐚𝐧𝐞 𝐒𝐡𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐰𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲.
𝐃𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐧𝐨𝐰 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈'𝐯𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐥𝐢𝐦𝐢𝐭𝐬 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐫𝐚𝐠𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐞𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐭𝐢𝐦𝐞.
𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐦𝐲 𝐚𝐬𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐫𝐮𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐬𝐬𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐰𝐨𝐥𝐥𝐞𝐧 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠-𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐫𝐚𝐰.
𝐁𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐥𝐞𝐬𝐬, 𝐨𝐧𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬𝐭𝐢𝐦𝐮𝐥𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬, 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐨𝐦𝐞𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐮𝐝𝐝𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐭𝐯 𝐬𝐡𝐨𝐰.
𝐍𝐨𝐭 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐥𝐢𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐯𝐢𝐭𝐲 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐥𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐬𝐭𝐫𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐠𝐡 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐠𝐚𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬.
𝐁𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞, 𝐨𝐡 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐈 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐮𝐩.
𝐟𝐥𝐚𝐬𝐡𝐛𝐚𝐜𝐤
"𝐛𝐚𝐛𝐲𝐲𝐲𝐲𝐲, 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧!"
𝐌𝐲 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐲 𝐂𝐡𝐫𝐢𝐬𝐭𝐦𝐚𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐈 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐝 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐫𝐢𝐜𝐭, 𝐦𝐲 𝐠𝐢𝐫𝐥𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐢𝐠𝐡 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥'𝐬 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫𝐬 𝐬𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐝𝐦𝐢𝐧𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐨𝐟𝐟𝐢𝐜𝐞 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞.
𝐍𝐨𝐭 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐲 𝐨𝐮𝐭𝐫𝐚𝐠𝐞𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐟𝐮𝐧 𝐢𝐭 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐃𝐢𝐚𝐧𝐞 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐜𝐨𝐰𝐨𝐫𝐤𝐞𝐫𝐬.
YOU ARE READING
Sarah Paulson Character Oneshots
FanficDifferent S.P character oneshots. Some are smut, fluff, and angst. 18+ on some of these oneshots with warnings in the beginning of each one.