...
"TIDAK MUNGKIN!"
...
Wajah wyaw kelihatan merah dan tidak percaya dengan yg dilihatnya tadi.video itu memaparkan dia dan seorang wanita yg tidak kelihatan wajahnya keran dikaburkan,mereka sedang melakukan aksi kotor itu dengan gairah dan baju mereka dilemparkan ke lantai.bunyi cecairan jga kedengaran.baju di lantai?bunyi cairan?kepala wyaw cuba mencerna maksud itu.bukankah bajunya dilqntai pada pagi ini?bukankah cairan aneh ada di tilamnya pagi ini?
Xi mei li merampas ponselnya lalu trsenyum."apa kau bahagia kerana mendapat rakan bisnes sepertiku yg mmbawa keuntungan besar?"wyaw memandang tajam mata xi mei li.
"Dari mana kau dapat vidoe ini?siapa yg merakamnya?cepqt bagitau!"xi mei li masih dengan senyuman sucinya."ha.ha..apa kau takut jika aku menghadiakannya untuk meng ziyi mu?sudah lah wyaw.jangan pura pura tidak mengenali wanita itu..aku tahu semuanya.dan video ini akan aku simpan sebagai kenanga hidup ku di dunia."Wyaw mencengkam kuat lengan xi mei li."aduh!sakit!lepas!dengar tak!?"rengek xi mei li.tanpa mmbuang masa wyaw menarik tangan xi mei li dan mmbawanya ke tempat keretanya yg tidak jauh dari sana lalu melemparkan xi mei li ke dalam.
"Apa kau bodoh?!keluarkan aku!"
Xi mei teriak sekuatnya namun dia kesql kerana wuaw sudah melajukan keretanya entah ingin menuju ke mana.Kereta itu berhenti di gedung pakaian yang sunyi dan sepi.wyaw turun lalu mengheret xi mei li keluar."sakit!apa ingin kau lakukan!??lepas!kumohon!dengar tak!?lepas,lepas,lepas,lepas!!hei!"xi mei li mmberontak tanpa henti mmbuatkan wyaw menariknya dan melajukan langkahnya sambil berkata"aku takkan melepaskan mu selagi kau tidak berterus terang!"
Pintu dikunci ketat lalu wyaw menuju ke arah xi mei li yg diikat dengan tali di kerusi."lepaskan aku wyaw!apa kau bodoh?!aku akan merepotkan hal itu di polis!lihat saja nanti!"ugut xi mei li."usah banyak bicara.semakin kau bicara hal itu,maka aku akan mmbiarkan mu di sini sampai ulat memakanmu.apa kau paham?"dengan segera wyaw membongkar tas xi mei li dan menemukan ponsel itu.dia pun mencampakkan tas itu dan mmbuka skrin ponsel xi mei li.tapi sayangnya,kunci itu memerlukan kode yg hanya diketahiu oleh xi mei li."buka!"arah wyaw lalu menyerahkan ponsel itu ke arah xi mei li.
Xi mei li tersenyum yg mmbentuk smirk."kurasa kau bodoh.apa kau tidak melihat tangan ku diikta oleh mu?otak mu dimana?"wyaw menghela nafas."katakan saja kodenya.!apa susah!"bentak wyaw.
"Kau fikir aku mau?!"
"Ya sudah kalau tidak mahu.nanti ku hancurkan ponsel ini dan kubakar.gampangkan?"
"Bakar aja.hancurin aja.ngak ada masalah ko.aku terima dengan senang hati.silakan!"
"Benar?apa kau tidak menyesal?"
"Tidak.bukan sudah ku katakan tadi ,aku lebih senang?iya udah.lanjutin aja sesi bakar dan hancurkan ponsel ku.kenapa?apa kau takut?bukan kau mau video aksi hotmu tadi tidak kelihatan orang lain?"
"Baikalh,jika itu mau mu!"
Wyaw menjatukan ponsel itu dan menginjak nginjaknya hinggan pecah dan tidak bisa digunakan lagi.semua itu dsaksikan oleh xi mei li.
"Beres."
"Jadi lepaskan aku!"
"Lepasin sendiri.!nah!"
Wyaw melemparkan pisau dihadapan xi mei li tepat di kakinya lalu wyaw menuju ke pintu gedung.
"APA KAU GILA??!!TOLONG AKU LEPASKAN IKATAN INI!!TOLONG DENGARKAN AKU!!DENGAR TAK??!!"
"salah mu juga kerana mmbuat keributan ini.jadi terima imbalan dari aku."
Wyaw tersenyum lalu keluar dari gedung dan menutup pintu itu tanpa menguncinya.xi mei li menghembuskan nafas risau campur marah."beginilah perbuatan mu!game ku belum berakhir!hanya menghancurkan ponsel ku apa gunanya?bukankah bukti itu boleh ku simpan di tempat lain?benar benar bodoh!"dengan susah payah dia mengambil pisau di hujung jari kakinya."ini benar payah!"gerutu xi mei li.
YOU ARE READING
Only You My Love [YIZHAN][END]
RomanceWang yibo♡xiao zhan hobi mereka berbeza,perangai mereka berbeza, namun cinta mereka berdua tiada bezanya cinta antara wang yibo dan xiao zhan ini dihalang oleh keluarga..keluarga wang yibo mmberi alasan bahawa wang yibo akan menjodohkan anak mereka...