___MY ASSIGNMENT___
Chapter 3
A dawt leh a ka thil hriat chuan ka beng hi a ti thi thei dawng in ka hria, music ring em em mai chu a play a, a rin dan chu pui tak ani, eng hla eng pawh ka hriat loh an au ni ber in ka hria, ka beng chu ka hupa, sitting room ah ka tlan let leh nghal, ka bansan dawn bik lo, ka be ngei ngei tur ani, a apartment chu ka hawi kuala, ka lo hre miah lo a, a zau si, mahse awi awi awi, hnawk tak ani.
Sitting room chu a thawm hnaw bawm amaw tih tur hi ani a, chuan a tv ah te chuan eng eng emaw hi a intar bawk a, a center table leh a vel chu bawlhhlawh bawm ang chiah hi ani mai pizza box, coke snack kawr, tam tak ani, a in chhuat vel ah chuan hnawm chi tin reng hi a awma, kitchen lam ka pan a, siltur chu tam tak ani, a chhuar ah pawh plate a awm thawh mang lo, silturah a awm vek. A fridge ka hawng a, mak ve ang reng takin eitur a khat tun a a fridge chu fai ve tak ani.
Min5 pawh ka awm hle hle thei lo, ka black blouse ban chu ka pawt chho a, a apartment chu ka ti fai tana, music beng chheng lutuk chu a leh lam ah, in tih fai pah chuan ka enjoy phian ngaihnawm na mual mual chu a nei ve alawm.
Darkar2 zet ka ti fai a, a room atang pawn ala rawn chhuak lo, couch ah chuan ka thu a, coffe ka in siam chu ka in a, vawi3 ka in tawh, min20 ka nghah leh hnu chuan a room kawng khar chu a rawn in hawng a, a rawn kal chhuak zan zan mai alawm.
Kei min hmu chu mak a tih hmel nang mai. Chuan thil hriat ka nei thar bawk a.
"ila hawng na nge?" a mah chu thinrim tak hian ka va melh a.
"Jeon Jungkook" ka au vak a
"naupang rawl ring tak chu I nih kha" nin hmel zet hian min rawn en a.
"naupang ka ni ziah lo, chu bakah, I apartmen darkar2 chung ka ti faia, nang ilo muhil amaw" ka awih thei lo zawk ani.
"ka mut a chhuak alawm" ka va han chum hnang chak tak em
"I mut pawh chu lo chhuak mahse tu in nge inlengte mut san ngai a" awihtheilo mitmeng chuan ka en a, min chhan ngaihna a hriat ka ring lo hrim hrim a
"kei man, ka in ania, ka duh duh dan in ka awm thei"a ball ah sawn pet chawrh a, tlan chhuah vang vang ka chak, vawi khat tal chu ka la pet ang
"nungchang mawi I hre lo hle mai"ka lu chu ka thin san ta zawk a.
A hre ve chiah ani ngei ang a in chu a hawi kual a, mak ti tak chuan min rawn en a, nie ka ti fai anih kha, ugly beast, ti dawn ila a hmeltha em em tho bawk sia.
"ka in hi I ti fai alaw"he hu a che
"ti fai e, I muhil ka nghak che a, ka ning a ka ti fai" ngaihdam tal min dil ve tur ani. Ka beisei na chu rei lo tak ani
"ka ril atam" tih pah in kitchen lam chu min pan san leh a. Jeon Jungkook I awm dan vang hi chuan I ball ah kala pet khawp ang, chi pawh I thlah thei leh tawh ngai lo ang, I chakna zawng zawng a bo vek dawn
Kitchen lam ah chuan ka zui a, ka lam rawn hawiin
"lunch tur siam rawh" thu min pe der ania
"engvang ringawt in maw,I chhiah hlaw-"
"min hnial buai angai lo, siam ringawt mai rawh, sitting room lamah ka lo va awm ang"
*~*~*
Sitting room ah chuan jungkook chuan a sandwitch chu lian tawk a keih in a ei mial mial a, ka lo en reng.
Nie biak ka duh chuan ka tihsak a ngai alawm, sandwich ka siam sak a, ka ta erawh ei ka chak hlawl lo, ka sir hla tawk a thu hi ka haw lutuk. Ka aw ka thian khar kharh a.
YOU ARE READING
My Assignment (JIKOOK) Complete✅
Fanfic"kafapa hi hmangaina I rin tir ang"a fapa maw, ka hriat pa1 chu Mr Jeon soo ani a, ani erawh hmangaih na lam ah a ngaihtuah awm loh a, Jeon soo ka hmuh hmasak ber kha chuan ka crush ve a, nie a hmeltha a, a sang tha a, chu bakah flirt a hrat em em a...