___MY ASSIGNMENT___
Chapter 10
SURPRICE
Jungkook P.O.V
Vur tlanga leih nawn leh ka duh tawh lo a, zingkar hma lutuk ah min rawn kai tho a, tunge chu mihring chu, in hriat sa vek angin, amah khawvela ka hmuh tawh a zawnga mipa cute em em mai, ninawm phian si ani, Park Jimin.
Parkah chuan ka date tur chu ka hmu ngeia, ka ngaina thlawt lo, a hmel ka ngainat loh mai bakah a nui mawi lo si, ka ngaina lo ani mai.
Mak tak maiin jimin bula awm hi a nuam ka ti thar em em a, a kianga awm hi a nuam ka ti, ni3 chauh kan la in hria a, mahse ka nel em em a, tumah hi ka nel ngai lo, mibulah phei chuan ka nel awm ngai lo, a chhan pawh ka hre lo, ka social lo ani ve tawp.
Restaurant ah kan luh khan jimin khan nuam ati emem a, ka hre thei mai, jimin hi a simple a, a casual em em bawk, kei leh ani chu, a dum leh a var anga in ang lo kan ni.
A nun hi a hlim hmel em em a, ka awt thin, a phur in a tawng reng peih a, mi zawng zawng hian an ngaina amaw tih tur ani a, tumah a biak chhiat kala hre lo.
Ka hmeichhe date te ho hi a ngaina hlawm vak lo tih ka hria, mahse a be tha em em a, anni lah in an be tha bawk, hmeichhe in la tak tak leh, mi in la sang em em te pawn jimin hi an ngaina em em zel. A chhan chu, jimin hi a hmeltha a, a vunrawng a nalh em em a, a duhawm em em bawk.
A nun ang hi ni1 han nei ve ta ila, a hlim angin hlim ila, a fel angin fel ila, mi a kawm thiam angin kawm thiam ila, engtin nge ka awm a, a dang hlak ang, khawvel hran a awm ang ka ni ang.
Hlimna awmzia dik tak hi ka hre lo, jimin erawh hi chuan a hria, a chiang lutuk tlat.
Hmangiahna ka ring lo a, ni pawh in a ring lo. Mahse hlimna a nei thung, ka neih chak ber ka neih theih si loh chu a nei ani.
Kan ei na man chu pe in ka kal sawn a, a man pawh a sang khawp mai, nie, a man to to ka order a, a man to to hi a tui ani mai, ka order teuh a,kan ei teuh bawk, jimin thil ei chu hmuh nawm tak ani, a ei thei lutuk.
"ka tihpalh khawngaih in min ngaidam rawn, chocopie" tih ri chu ka hria a, jimin chu mipa khat sang ve tawk tak nen hian an lo in din chilh a, an bul lawk ah chuan hmeichhe pa1 a rai tih hriat em em a pum kawk luk chu alo ding ve bawk.
Chuan Chocopie tiin chupa chuan jimin a ko, a chhan pawh ka hre lo, ka thin alo rim em em a, mahse mi insum thei tak ka ni
"kha hming thing zet khan vawi khat mah min ko leh tawh ngai suh, tunah chuan kan tawp tawh, in zawm na kan nei tawh lo, mi hrang hlak kan ni, I nupui kiangah sawn va kal nghal rawh" jimin chuan vin tak leh ring tak chuan a ti a, mi awm ho chu an lam an hawi thap.
A chhan pawh ka hre lo, jimin bana kaih a chhuah pui daih mai chu ka chak, sawpa a bana kai tu saw ka hlau tih na ani lo,
YOU ARE READING
My Assignment (JIKOOK) Complete✅
Fiksi Penggemar"kafapa hi hmangaina I rin tir ang"a fapa maw, ka hriat pa1 chu Mr Jeon soo ani a, ani erawh hmangaih na lam ah a ngaihtuah awm loh a, Jeon soo ka hmuh hmasak ber kha chuan ka crush ve a, nie a hmeltha a, a sang tha a, chu bakah flirt a hrat em em a...