💜Chapter 18💜🐰🐥 Secret 2😣

57 17 11
                                    


___MY ASSIGNMENT___


Chapter 18

{Words--}

Jimin POV

Ka hunkal tawh chu ka sawi chhuak hreh em em a, mahse jungkook hian hriat ve a phu in ka hria. a thu ruk kum tam tak a zep tawh chu min hrilh bawk a.

"jungkook, kei hi" ka chawl leh nghal

***

Jungkook POV

"Jungkook kei hi" a chawl nghal a

A sawi chhuak hreh ani, ka hre duh ve bawk sia. A hmel leh mitmeng ah hian, buaina, harsatna, hlauh na, natna, ka chhiar thei vek, chiang tak in a lang

"miniee, min hrilh ve rawh aw, I chanchin hi, engkim, a kip a kawiin, engkim, hmaih nei lo in, min hrilh ve rawh, ka hre duh tak zet ani" nem tak chuan ka ti a

Jimin chuan a lu kan in, ka mmit ah tak chuan min rawn en a.

"jungkook, keihi, nu duh loh ka nih hi" a ti chuai deuh raih a

Engthil nge a sawi awmzia hi, a nuin a duh lo amaw

"sawi chiang rawh miniee" ka ti nghal

"kapa hian ka nu hi a hmangaih emem thin a, mahse kanu, kanu tih pawh hi ka zak zawk. Kanu tia ka sawi ngei mai hian, kapa chu a bum kual mai mai a, mahse, kanu chu alo rai palh hlauh kei min pai kha a duh lo hrim hrim, tih tlak min tum a, mahse kapa in a dang hram hram, kapa in min hrilh dan chuan, kei min pai lai khan, In dim na pa khat mah a nei ngai lo, zu a in a, bar ah a kal a, club ah, keihi min ngaina ngai lo, hmangaih chu sawi, loh, kanu in min hrin ni la la in, kapa in kawt ah min dah a, kapa hriat hma in a kal bo a"

Jimin chuan ati a, arilru a na lutuk, a mittui chu a rawn tla a, a kut ka vawnna ah, ka kut ah tak chuan a rawn tla bawk

A thaw deuh hak a a sawi zawm leh nghal

"kapa chuan harsatna tam tak a tawk in a paltlanga, mahse ka mit hmuh ah chuan hlim hmel a pu hram hram thin, a thawk rim em em a, chauh a sawi ngai lo, a hnathawk a rawn hawnga, min in fiam pui a, min ti mu a chumi hnu ah a mu ve leh chauh thin, ka pachuan a thi leh thau pawlh in hna a thawk a, min enkawl nan, ka duh engkim min pe bawk, kanu chungchang chu engkim min hrilh vek a, ngaih na leh nu awh na ka nei ngai lo, mahse school te ka kal ve tan a, naupang annu ten an rawn hruai ka hmuh khan nu ka awt ve em em thin, mahse kapa a rawn langa, nu ka awhna chu a tham ral leh nghal mai. Chuan kum8 ka ni a, kapa hian sumdawnna a tan a a hlawhtling em em a, chuan"

A sawi hreh tawh tih a hriat ngawih ngawih, engthil nge minieee chungah hian thleng ka hre chak tawh lutuk.

Minieee

A kut chu ka chul sak hliau hliau a

"ka school kal kapa in min lo hruai hun ka nghah lai chuan, hmeichhe pa1 hi ka bulah a rawn kal a, min melh ngar ngar bawk." A thaw chhuak leh hak a

"engthil nge ka tawn pawh kha ka hre hman lo, a rang lutuk tlat, a scarf chu la chhuak in ka hnar hup nan chuan a hmanga, ka zawi vek, ka khaw hmuh a thim nghal, a hnu a ka harh leh chuan in chhiat hmel takah hian ka awm a, a thim em em bawk, naupang mai ka ni a, ka hlau em em ani mai, ka hawi kual a, light pa1 ka chunga in khai tih loh chu eng a awm lo, a lang thei chin chin chu ka hawi kual a, ka chunga light te chu ka en, mimawm leh rannung tereuh te te an tam em em a, ka hlauh a ti zual tak zet, kawngkhar chu rawn in hawng thut in, hmeichhe pa1 hi a rawn kal a, kanu a nih thu a sawi, ka hmai ah min benga, min ti tla lo kha a inchhir thu min hrilh a"

My Assignment (JIKOOK) Complete✅Where stories live. Discover now