2

154 9 1
                                    

╭━━━━━━━━━━╮
🌼Sorry hambar
🌼abaikan typo
🌼kalau macam tak logik, sorry
🌼Kalau rasa mengarut, maaflah ye
🌼vomments yall
╰━━━━━━━━━━╯

❥︎__________________________❤︎

"Awak taknak makan ke?" Tanya Kevin padaku. Memang tak lah aku nak makn dengan dia. Malu tau dok.

"Awak makan lah dulu. Nanti saya makan. Awak kerja apa eh"

"Doctor"

"doctor?"

"saya jadi doctor sebab nak rawat luka kat hati awak"

Duh dah kenapa dia ni.

"Lawak awak ni haha-ha..saay masuk bilik dulu. Kalau nak apa ii pnggil saya la. Saya menah duduk dalam bilik je. "

"Kalau awak nk round satu rumah ni pun boleh, lagipun nanti awak kena bersihkan semua tempat kan? "

"Ehehehehe...saya masuk dulu lah. Bye"

Aku terus masuk ke bilik. Ah yela buat apa nak lama lama kat luar kan. Makin malukan diri je nanti huh.

𝖨𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖾𝖺𝗅𝖾𝗋! 𝖸𝖾𝖺𝗁! 𝖲𝗂𝗆𝗃𝖺𝗇𝗀 𝗀𝖺𝗃𝖺𝗇𝗀, 𝗀𝗂𝗉𝗌𝖾𝗈𝗀𝖺 𝗀𝗈𝗌𝖼𝗁𝖺. 𝖳𝗁𝖺𝗍𝗌 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍.

Ringtone phone yang memainkan lagu the stealer aku terus capai dan mengangkatnya. Lah video call anjing!

"𝘞𝘦𝘩 𝘠𝘦𝘰𝘯𝘣𝘪𝘯, 𝘬𝘢𝘶 𝘬𝘢𝘵 𝘮𝘢𝘯𝘢?"

"Kat bilik lah. Gila nak duduk luar lama ii dengan dia."

"𝘒𝘢𝘶 𝘵𝘢𝘬𝘥𝘦 𝘬𝘦𝘳𝘫𝘢 𝘬𝘦?"

"Kevin bagi aku 1 hari untuk rehat. Esok baru aku start bersihkan rumah"

"𝘓𝘢𝘩 𝘩𝘢𝘣𝘪𝘴𝘵𝘶 𝘢𝘱𝘢 𝘧𝘶𝘯𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘥𝘪𝘢 𝘴𝘶𝘳𝘶𝘩 𝘬𝘢𝘶 𝘥𝘢𝘵𝘢𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘳𝘪𝘯𝘪. 𝘌𝘩 𝘏𝘺𝘶𝘯𝘴𝘦𝘰 𝘴𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘯𝘪 𝘬𝘢𝘯𝘨, 𝘢𝘥𝘦 𝘢𝘬𝘶 𝘴𝘦𝘱𝘢𝘬 𝘴𝘢𝘵𝘨𝘪."

"HAHAHAHA sokay lah, at keast boleh aku rehat buat kali terakhir. Lepasni dah banyak kerja. Kau tu jaga diri."

"𝘠𝘦𝘭𝘢 𝘠𝘦𝘰𝘯𝘣𝘪𝘯, 𝘥𝘢𝘩 𝘣𝘢𝘯𝘺𝘢𝘬 𝘬𝘢𝘭𝘪 𝘬𝘢𝘶 𝘪𝘯𝘨𝘢𝘵𝘬𝘢𝘯 𝘢𝘬𝘶 𝘣𝘦𝘯𝘥𝘢 𝘴𝘢𝘮𝘢. 𝘒𝘢𝘶 𝘵𝘶 𝘱𝘶𝘯 𝘴𝘢𝘮𝘢. 𝘋𝘢𝘩 𝘭𝘢𝘩 𝘬𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘳𝘥𝘶𝘢 𝘫𝘦 𝘥𝘢𝘭𝘢𝘮 𝘳𝘶𝘮𝘢𝘩 𝘵𝘶"

"Tau la aku nanti. Dah la, aku nak tido. Esok kena bangun pagi ii buat sarapan. Bye"

"𝘣𝘺𝘦" terus aku mematikan panggilan dan letakkan phone meja kecil sebelah katil.

ᴛᴏᴋ ᴛᴏᴋ ᴛᴏᴋ

Siapa lagi kalau bukan Kevin.

"Ye??" Kevin munculkan diri di depan  pintu.

"Saya nak masuk jap...boleh? Saya tak buat apa apa, saya cuma nak borak dengn awak je"

"Erm..okay" jawabku, lalu memberikan dia ruang. Kami duduk di atas katil sambul memeluk lutut.

"Awak pernah tak rasa nak hilng dari dunia ni?" Kenapa dia tanya solan tu? Aku takut nyah.

"Saya..taktau." jawabku. Kau faham tak? Kalau boleh semua benda taktau tau.

"kalau tak boleh jawab, takpe. Saya tak paksa."

"Saya okay je, saya nak tanya boleh? Kenapa awak tanya macam tu? Awak ada problem ke?"

"Erm...saya..err..nantilah saya cerita. Awak tidur lah."

Tanpa fikir apa apa, aku terus baring. Tah la, mata ni dah tak tahan. Aku pun tidur jela.

Author pov-

Selepas Kevin memastikan Yeonbin betul betul dah tidur, dia berganjak dari katil dan pusing ke arah Yeonbin tidur, iaitu sebelah kiri.

"Baiknya kau ni Yeonbin, I started liking you since we first met. I hope we can married, one day" kata Kevin lalu tersenyum sambil bermain dengan rambut depan Yeonbin. Tidak lama selepas itu, dia pun keluar daei bilik Yeonbin. Taknak lah duduk lama ii kat bilik perempuan ghisau.

⋇⋆✦⋆⋇  ⋇⋆✦⋆⋇

𝘈𝘤𝘢𝘯𝘦 𝘨𝘦𝘯𝘨? 𝘊𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳 2 𝘮𝘢𝘴𝘪𝘩 𝘰𝘬? 𝘝𝘰𝘮𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘭𝘢𝘩 𝘬𝘢𝘭𝘢𝘶 𝘣𝘦𝘴𝘵, 𝘬𝘢𝘭𝘢𝘶 𝘵𝘢𝘬 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘱𝘶𝘯 𝘷𝘰𝘮𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘨𝘢𝘬 𝘦𝘩𝘦𝘬. 𝘉𝘺𝘦 𝘣𝘺𝘦 🌹

𝗠𝗔𝗜𝗗 ♡︎ 𝖪𝖵𝖬 [COMPLETE]Where stories live. Discover now