*2 gün sonra*
Kacchanın söyledikleri ve yaptıkları aklımdan çıkmıyordu..
~Flash Back~
O an yapmam gerekeni bilmiyordum. Yanlarına gidip onları tebrik mi etmeliydim yoksa Kacchanı arayıp gelemeyeceğimimi söylemeliydim.
Bende ikinciyi seçtim ve Kacchanı aradım.
:Bakugou:
"Hey. Deku nerde kaldın. İki saattir seni bekliyoruz?""Bekliyoruz?"
:Bakugou:
"Kirishima'da yanımda.""Ov tmm. Ben gelemiycem. Onu haber etmek için aramıştım."
:Bakugou:
"Ha neden gelemiyceksin?"Dolan gözlerim artık yaşları tutamamışdı.
"İ-işlerim çıktı*burun çekme*"
:Bakugou:
"Hey sen ağlıyo musun?"*Yazardan*
Bakugou bu soruyu endişeli bir şekilde sormuştu. Deku'yu uzun zaman sonra ağlarken duyuyordu. İzuku ne kadar belli etmemeye çalışsada ağladı belli oluyordu.
:Midoriya:
"Yok hayır. Neyse ben kapatıyorum. Bay bay."Yeşilli çocuk telefonunu kapattığı anda arkasına dönüp koşmaya başladı. O sahne her aklına geldiğinde ağlaması daha da şiddetleniyordu.
Koşuyordu. Sadece koşuyordu. Nere gittiğini hiç bilmeden koşuyordu.
Bir süre koştuktan sonra bi bedene çarptı. Çarpmayla birlikte yere düşmüştü. Çarptığı bedene baktı. En yakın arkadaşlarından olan Todoroki'yi görmeyi beklemiyordu.
:Todoroki:
"Midoriya iyi misin?"Todoroki yeşil saçlı çocuğun ağladığını gördüğünde içinde bi sızı hissetmişti. Nede olsa sevdiği çocuğun ağlamasını görmek onu mahvediyordu.
:Midoriya:
"Ö-özür dilerim..":Todoroki:
"Midoriya neden ağlıyorsun?":Midoriya
"Hiç. Önemsiz bişey..":Todoroki:
"Midoriya sen hiç bir önemsiz bişey için ağlamazsın. Noldu anlatır mısın.":Midoriya:
"...""Kacchan. Onu Kirishimayı öperken gördüm.."
Midoriya bunu söyledikten sonra daha da hıçkırarak ağlamaya başlamıştı."
Todoroki içinden Bakugou'ya lanetler ediyordu. Çünkü Midoriya'nın onu sevdiğini biliyordu.
~Flash Back içinde Flash Back jfhdbd~
Midoriya her zamanki gibi erken kalkmıştı. Yataktan kalkıp dolaba doğru yöneldi.
Dolaptan kendine uzun siyah, kolları beyaz ve yakası kırmızı olan bir tişört ve altına beyaz bir şort giymişti. Tişörtü biraz uzun olduğu için şortu azda olsa gözüküyordu.