0.3

568 49 30
                                    

"Keşke Kirishima-kun olsaydım.."

Gözümdeki akan yaşlar hıçkırarak ağlamaya dönüşmüşdü. Yastığa kafamı gömüp ağlama başladım.

O gün ağlıyarak uyumuştum. Kalktığımda gözlerim ağrıyodu. Üstümü değiştirip ve lavaboya gittim.

Aynadan kendime baktığımda göz altlarım kızarmış bi şekildeydi. Çok takmadım ve sabah lavaboda ne yapılıyorsa yapmaya başladım.

Ortak salona gittiğimde Kacchan ve Kirishima kun el ele tutuşuyorlardı. Sabah sabah çok iyi gelmişti gerçekten..

Kacchan birden elini onun omzuna atmıştı. Sanki üşümüş gibi hissetmiştim.

Ama ondan nasıl nefret edebilirimki.

Mutfağa doğru ilerlerken ayağım takılmıştı. Tam düşecekken belimde iki el hissettim. Beni tutan kişinin Kirishima kun olduğunu görmemle şaşırdım.

-Kirishima-
"Hey İzu bro iyi misin?"

O tam bir melek..

"Oh.. evet iyiyim teşekkürler."

Diyip yüzüme sahte bir gülümseme takmıştım.

Ardından mutfağa doğru yöneldim. Kahvaltımı hazırlarken keşke  Kirishima kun ölseydi.. Diye aklımdan geçirdim. Belki o zaman kacchan beni severdi..

***

5. dersin tenefüsündeyken Kacchan yanıma gelmişti.

-Katsuki-
"Hey Deku biraz konuşabilir miyiz?"

Aslında konuşmak istiyordum onunla. Nede olsa hala sevdiğim çocuktu kendisi.

"Olur.."

***

*Yazardan*

Sarışın çocukla birlikte okul koridorunda çıkmışlardı.

-Katsuki-
"Deku sen iyi misin?"

-İzuku-
"Ha. Neden sordun?"

-Katsuki-
"Son günlerde mutsuz görünüyorsun."

"O buluşucağımız günden sonra doğru düzgün konuşmadık bile. Hatta nerdeyse hiç konuşmadık."

Yeşilli çocuk ne diyeceğini bilememişti. (Bişeyler anlatıyo ama ne yazıcağımı bilemedim TvT)

İzuku yalandan birkaç bişey söylemişti. Ondan sonra Sevdiği çocukla daha çok konuşmaya başladı.

Konuşmaları ilerlerken yanlarından Kirishima ile Sero konuşarak geçiyorlardı.

Bakugou'nun gözleri yine onu takip ediyodu.

İzuku artık bu duruma dayanamayacak hâle gelmişti.

-İzuku-
"O yürürken senin gözlerini izliyorum.."

Sarışın çocuk ne söylediğini anlamamış bi surat takınarak yeşilli çocuğu dinlemeye başlamıştı.

-İzuku-
"Ağrıyan gözler için ne iyi bir bir görünüş.."

İzuku bu söylediklerini sanki delirmiş gibi söylüyordu. Sarışın çocuk karşısındaki çocuk için endişelenmeye başlamıştı.

-İzuku-
"Senin geleceğinden bile daha parlak.."

Bakugou bu sözleri hatırlamaya başlamıştı. Kirishimayla sevgili olmadan önce İzuku'yla konuştuğu zamanı hatırlamaya başlamıştı.

-İzuku-
"O seni büyülüyor."

Diyip acıyla kıkırdadı yeşilli çocuğun kıkırdaman sonra söylediği cümle sarışının gözlerinin hafifçe dolmasını sağlamıştı.

-İzuku-
"Ben ölürken.."

343 kelime ve yeni bir bölüm KDNDJD

Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir.
Aklıma şimdilik bu kadar geldi TwT

Neyse oy ve yorum atmayı unutmayın Û3Û

Hadi selametle

Heather |<Bakudeku>|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin