-İzuku-
"Ben ölürken.."Yeşilli çocuk ağlayarak sözlerine devam etmişti.
-İzuku-
"Neden beni öpesinki? Onun yarısı kadar bile güzel değilim.."Bu sözlerden sonra sarışın çocukuğun
dolan gözünden bı damla yaş akmıştı yanağına.-İzuku-
"Ona kazağını verdin. Ama o sadece bir polyester.Ama onu daha çok seviyorsun.."
Bakugou'nun yanaklarına bir damla daha yaş düşüp yanaklarını ıslatmıştı.
İzuku artık içinde kalan o son cümleyi de söylemişti.
-İzuku-
"Keşke Kirishima-kun olsaydım!"Sesi o kadar yüksek çıkmıştı ki koridordan sağa dönecek olan Kirishima ve Sero bile duymuştu. Ne olduğunu anlamak için sesin geldiği yöne doğru baktı ve izuku'nun o cümlesini duymuştu "Keşke Kirishima-kun olsaydım..". Kirishima suçluluk duygusu hissediyordu.
...
İzuku arkasını dönüp hızla koşarak ordan uzaklaştı. Katsuki dolan gözleriyle onun arkasından koşmaya başladı. Nere gittiklerini bilmiyordu sadece önündeki çocuğu takip ediyordu.
İzuku durduğunda oda durdu ve okulun çatısına çıktıklarını anladı. Rüzgar hafifçe onların saçlarını okşarken İzuku arkasına dönmeden sözüne devam etti.
Sesi ağlamaklı bir şekilde,
-İzuku-
"Neden beni öpesinki?"Arkasını döndü ve sözüne devam etti.
-İzuku-
"Onun yarısı kadar bile güzel değilim.."Sarışında artık göz yaşlarını tutamadı.
-İzuku-
"Ona kazağını verdin.."Katsuki teselli edermişcesine.
-Katsuki-
"O yanlızca polyester Deku."İzuku bişey demeden devam etti.
-İzuku-
"Ama onu daha çok seviyorsun..Keşke.."
İzuku cümlesini tamamlayamadan dudaklarında bir sıcaklık hissetmişti..
Hihi bölüm geç geldi gerçi 4 yada 5 gün sonra geldi TvT neyse diğer bölüm yada 6. bölüm final olucak haberiniz olsun.
Neyse oy ve yorum atmayı unutmayın Û3Û
Kelime: 228