-Final-

633 27 77
                                    

Yazardan:

O olaydan sonra iki gün geçti. Artık
4/A sınıfının eski neşesi kalmamıştı. Sınıfın tatlı ve her zaman mutluluk saçan çocuğu artık eskisi gibi değildi. Sınıfın neşesi, herkesi güldüren çocuğu da artık eskisi gibi değildi.

Sınıftaki tüm öğrenciler İzuku'nun Bakugou'yu sevdiğini biliyordu. Tabi Bakugou ve Kirishima'nın ayrıldığınıda.

İzuku ayrılmalarının kendisi yüzünden olduğunu söyleyip duruyordu. Kirishima ne kadar sevgilisinden ayrılsada arkadaşını teselli etmeye çalışıyordu. Gerçi edemiyodu. Her zaman yanına gitmek istediğinde gidemiyodu. Çünkü kendisi gitmek istesede bacakları buna izin vermiyordu.

***

Herkes staja gitmişdi. Sadece İzuku ve Kirishima kalmıştı koca yurtta. Son yaşanan günlerden dolayı izin almışlardı. İkiside odalarındaydı. Kirishima artık İzuku'yla konuşması gerektiğini düşünüp İzuku'nun odasına doğru yürüdü. İçerden bir ağlama sesi duyuluyordu. Kapıyı tıkladı ve onay almayı bekledi.

-İzuku-
"Gir." Dedi yeşilli çocuk göz yaşlarını silerek.

Kirishima yavaşca kapıyı açtı ve içeri girdi.

-Kirishima-
"Hey iyi misin?"dedi usulca.

-İzuku-
"Evet gayet iyiyim sen?"

Kirishima yalan söylediğini biliyordu.

-Kirishima-
"Bana yalan söyleme ağlıyordun."

-İzuku-
"H-hayır ağlamıyordum."

-Kirishima-
"O yüzden mi sesin ağlamış gibi çıkıyo ve gözlerin ağlamaktan kızarmış?"

İzuku hiçbir şey diyemedi sadece sustu. Bir süre sonra tekrardan ağlamaya başladı.

-İzuku-
"Özür dilerim Kirishima-kun *hık* O gün kendimi *hık* tutamadım. Yoksa *hık* gerçekten sizin ayrılmanızı istmezdim *hık*"

Kirishima İzuku'ya sarıldı ve onu teselli etti.

-Kirishima-
"Tamam ağlama. Senin suçun değildi. Kendini suçlamayı bırak artık. Senin yüzünden ayrılmadık tamam mı? Kendi suçlamayı bırak lütfen."
diye söyledi sanki bir abi edasıyla.

Kirishima hem saati geldiği için hem de biraz kafalarını dağıtmak için,

-Kirishima-
"Hey hadi gel beraber yemek yapalım. Hem diğerlerine sürpriz olur hem de biraz kafa dağıtırız. Ne dersin?"

-İzuku-
"Katsudon(galiba buydu ve doğru yazmışımdır umarım)da yapıcaz mı?"
Dedi biraz sakinleşerek.

Kirishima gülerek cevap verdi,

-Kirishima-
"Yapıcaz tabiki. Hadi gel."

Birlikte mutfağa geçtiler ve yemek yapmaya başladılar.

=4 ay sonra mezuniyet günü=

Herşey eskisi gibi olmuştu. Sınıf tekrardan normal haline dönmüştü ve bugün mezun oluyorlardı.

-Gayler/lezler herkesi eller💅🏻-

Katsuki: Grubun ismini
hangi göt değiştirdi amk

Mina: Aaa bakugoucum
sen değiştirdin unuttun mu
Jdjdhdjdjd

Katsuki: ne zaman lan

-flash back-

Mezuniyete sadece 1 gün kalmıştı ve 4/A sınıfı balodan önce kendi aralarında eğlenmeye karar verdiler.

Heather |<Bakudeku>|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin