***
hyunjin kamerayı kurmuş heyecanlı bir şekilde jisung'un konuşmayı başlatmasını bekliyordu. onunla uzun zaman sonra konuşacağının bilinciyle terleyen ellerini kahverengi kumaş pantolonuna sildi.
gelen aramayla sol elini ekrana götürdü. neredeyse 10 kere jisung ile görüntülü konuşmasına rağmen her seferinde aynı heyecanı yaşıyordu.
sonunda telefon ekranında beliren jisung'a kocaman bir gülümseme verdi hyunjin. "merhaba jisung!" göğsünü zorlayan kalbini boş vermeye çalışıyordu.
"merhaba hyunjin!!" zaten yerinden çıkacak gibi atan kalbi jisung'un ismini söylemesiyle dahada hızlı atmaya başlamıştı. 10 saniye kadar ağzını bile açamadığında sonunda kekeleyerek konuştu. "ismimi hatılıyorsun."
"seni hatırlamamam imkansız."
hyunjin gözünü bile kırpmadan sadece jisung'a bakıyordu. ağzını bile açamıyordu çocuğun söylediği şey yüzünden. jisung onun heyecanlandığını anladığında bulunduğu odaya bir kahkaha bıraktı.
"aslında bu konuşmaları herkes twitter, instagram gibi sosyal medya hesaplarında paylaştığı için normalde pek açık konuşmuyorum ama senin bunu yapmayacağını bildiğim için açık olacağım." hyunjin gözleri ve ağzı kocaman açılmış bir şekilde konuşan jisung'a bakıyordu. "benim için önemlisin hyunjin."
jisung dili tutulmuş konuşamayan hyunjin'e kocaman güldü.
"lütfen bir önce ki konuşmamızda bana 'her şey üst üste gelmiş gibi görünüyor' diyerek başladığın kısmı twitter hesabında paylaş. her kötü olduğum zaman seninle konuşamıyorum en azından o video ile güç bulabilirim."
jisung yandan kendisine öldürücü bakışlar atan seungmin'i yok saymaya çalışıyordu. telefona iyice yaklaşarak fısıltıyla konuştu. "menejerim biraz daha buna devam edersem beni öldürecek o yüzden kalan son 1 dakikamızı sen doldurmaya ne dersin?"
hyunjin kalan 1 dakikasının 20 saniyesinde sadece hayran olduğu adamın suratına bakarak geçirmişti. sonunda görüşmenin yakında biteceğini farkettiğinde konuştu "söylediklerine inanamadığım için ve zamanım çok fazla gittiği için biraz önceyi aklımın bir köşesine kaldırıp sadece şunları demek istiyorum çok fazla güzelsin jisung, hem de düşünemeyeceğin kadar güzelsin. seni çok seviyorum." hyunjin'in konuşması bittiğinde kalan 2 saniyede jisung'un söylediği cümleyi işitti. "sen daha güzelsin hyunjin." ve telefon kapandı.
***
-
arkadasim daha bugun 2.kez nct renjun'la fancall yapti kiskaniyorum😔
'ming
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fancall | hyunsung
Randomhyunjin lise hayatında kısa olsada çok büyük bir yere sahip olmuş olan dünyaca ünlü idol han jisung'un büyük bir hayranıdır.