- 7 yıl önce
genç sırtının duvara çarpılmasıyla inledi. "sana kaç kere dediklerimizi yapman gerektiğini söyleyeceğiz lan!"
"sizin köpeğiniz olmayacağım!" hyunlim konuşup surat hizzasında ki çocuğun yüzüne tükürdüğünde karşısında ki çocuk gözlerini kapatıp sinirle yüzünü elinin tersiyle sildi.
"sen zaten bir köpeksin. hiç aynaya bakmıyor musun?" tam elini kaldırmış yüzüne yumruk atacakken bir ses duyuldu.
han jisung, elleri ceplerinde ayaklarını sürüye sürüye ıslık çalarak yanlarına geliyordu. "bence burada tek bir köpek var." alnını kaşıdı ve geri indirdi. "onunda bir eli hafada duruyor."
ilk başta ne demek istediğini anlamayan çocuk jisung'un bakışlarını takip ederek gözlerini eline çevirdi. sinirle kendisiyle dalga geçen çocuğun üstüne atlayacakken arkadaşı arkasından onu tutup kulağına bir şeyler fısıldamıştı.
"bir daha okuldan bir kişiye bile zorbalık yaptığınızı görürsem sizi ayağınızı bastığınız toprağa gömerim." jisung'un sesi korkutucu çıkıyordu. "ayrıca." eli ile hyunlim'i gösterdi. "ondan özür dileyin."
jisung'a el kaldıran çocuğun arkadaşı saniyesinde özür dilerken diğeri ilk birkaç saniye sadece sinirle jisung'a bakmıştı. daha sonra jisung'un kendisine doğru adım atmasıyla gerileyip özür dilemesi bir olmuştu. ayaklarını götüne vura vura kaçmaya başlayan çocuğun arkasından güldü jisung.
gözlerini yerde sırtını tutarak duran çocuğa çevirdi. "iyi misin?" diyerek önüne eğileceği sırada itilmesi bir olmuştu. şaşkınlıkla ona bakarken çantasında bir şey aramaya başladığını farketti.
sonunda maskesini bulan hyunlim kafasını kaldırmadan yüzüne taktı. maskeleri özel yapımdı ve sadece gözlerinin ve ağzının gözükmesini sağlıyordu. bütün yüzünü kaplayam izler sadece bu şekilde gözükmüyordu.
jisung'a sonunda bakışlarını çıkarttığında gözlerini kısarak ona bakan çocuğa sadece "teşekkür ederim." diyerek ortadan kayboldu.
***
jisung elinde ki sütü içerken bir yandan kantinin en dip köşesine kurulmuş yemeğini yiyen, bütün yüzü maskeyle örtülü çocuğu izliyordu.
"jisung!"
"hah?"
"yarım saattir sana sesleniyorum. kafanı kurcalayan bir sıkıntı mı var?" jisung iç çekti.
"şurda ki çocuk." kafasıyla hyunlim'i işaret etti. "onun neyi var? neden hep maske takıyor biliyor musun?"
seungmin jisung'un onu neden merak edebileceğini anlıyordu çünkü garip duruyordu "aslında çoğu şey dedikodudan ibaret ama bütün yüzünde doğuştan gelen izler olduğunu duydum. internette birinin çekip attığı bir fotoğraf var istersen gösterebilirim." deyip elini telefonuna atan seungmin'i durdurdu jisung. "insanların gizli bir şekilde çekilen fotoğraflarına bakmayacağımı biliyorsun seungmin, bu saygısızlık. mümkünse sende bundan sonra bakma." diyerek oturduğu sandalyeyi geriye doğru itip ayağa kalktı ve kantinden ayrıldı.
***
jisung sıkıldığı dersten tuvalete gideceğim diyerek çıkmıştı ve telefonuyla oynaya oynaya klozetlerden birinin kapağına oturup zil çalana kadar oyalanmak için yürüyordu.
kapının önüne geldiğinde duyduğu ağlama sesiyle kaşları çatılmış ve hızlıca içeriye girmişti. yüzünü gördüğü bedenle içi titremiş ve ne yapacağını bilememişti. hyunlim hızlıca maskeyi kafasından geçirip ona canavarmış gibi baktığını düşündüğü bedene karşı konuşmuştu. -aslında jisung sadece onun yüzünü ilk kez gördüğü için şaşırmıştı ve yüzünde ki ifade tamamen şaşkınlığı sebebiyleydi.-
"ben canavar değilim bakma öyle."
jisung hyunlim'in kurduğu cümleyle gözlerini açabilirmiş gibi daha çok irileştirmiş ve konuşmuştu. "hey hey hey sadece yüzünü ilk kez gördüğüm için şaşırdım."
"sosyal medyaya zaten yüklendiğini ve bütün okulun yüzümü gördüğünü biliyorum ayrıca okul gruplarınada atıldı. beni kandırmaya çalışma."
"ben insanların izni dışında yüklenmiş fotoğraflara asla bakmam. ayrıca sadece dedikodu yapmak için açılmış okul gruplarında yokum seungmin bana önemli bir şey olursa söylüyor zaten."
hyunlim hiçbir şey demedi ve hala yaşlar akan gözleriyle kapıdan dışarıya çıktı.
-
azıcık geçmişten kesitler👉👈
bugün en kötü günlerimden birine başladım yine... açıklamayı gördüğüm gibi gözlerim doldu zaten. jisungum umarım hemen iyileşir🥺
'ming
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fancall | hyunsung
Aléatoirehyunjin lise hayatında kısa olsada çok büyük bir yere sahip olmuş olan dünyaca ünlü idol han jisung'un büyük bir hayranıdır.