15 [kalbimde bir kere yer edinmissin]

914 116 9
                                    

hyunjin jisung'un söylediğinden sonra ağzını bile açamamıştı. uçaktan inene kadar hiç konuşmamışlar şimdiyse otelin içerisine girmişlerdi. hyunjin tuttukları odaların anahtarlarını almak için danışma ile konuşmaya gitmişti.

"iki oda ayırtmıştım."

"hayır efendim iki kişilik bir yatağı olan tek bir oda ayırtmışsınız."

"ben size iki oda dediğime eminim!"

"maalesef sistemde böyle gözüküyor."

"o zaman başka bir oda daha ayırtmak istiyorum."

"maalesef şu an bütün odalarımız dolu."

hyunjin oflayıp danışmanın önüne bıraktığı çift kişilik odanın anahtarını alarak arkasına döndü. ayaklarını sürüye sürüye merdivenlerin kenarında bekleyen jisung'un yanına gitti.

"şey bir yanlışlık yapmışlar sanırım, iki oda tutmuştum ama tek oda gözüküyormuş ama gerçekten bilerek yapmadım yani hayranınım diye seninle aynı odada falan kalmaya çal-" hyunjin dudağına kapanan ellerle susmak zorunda kalmıştı.

"eskiden seninle konuşmaya çalışsamda benimle hiç konuşmazdın, bakıyorum çenen 7 yılda çok açılmış."

hyunjin dudaklarını büzdü ve elini ensesine atıp utangaç bir şekilde konuştu. "sadece senden çekiniyordum ve kendimi seninle sohbet edecek kadar denk görmüyordum."

"sen benim için fazla iyiydin hyunjin." hyunjin kafasını kaldırıp dolu gözleriyle jisung'un gözlerinin içine baktı. jisung her cümlesinde samimiydi ve hyunjin bunu çocuğun gözlerindem bile anlayabiliyordu. "hadi odaya çıkalım daha sonra geçmişi konuşuruz." hyunjin kafa sallayarak önden giden jisung'u takip etti.

***

odaya yerleşmişler şimdi de otelin kafesine inmiş karşılıklı olarak oturuyorlardı. uzun süreli sessizlikten sonra sonunda jisung konuştu. "anlatmak istemiyorsan zorunda değilsin ama neler yaptığını çok merak ediyorum." hyunjin uzun bir iç çekti.

"aslında izlerin tedavisi en baştan beri vardı ama ameliyat olmam için 19 yaşına girmem gerekiyordu. son senenin yarısında bunun için amerikaya gitmiştim, okuldan ayrılmamın sebebi buydu.

kendimden o zamanlar gerçekten nefret ediyordum. zorbalık gördüğümü zaten biliyorsun. beni ilk o piçlerden kurtardığında seni itmemim sebebi ise içten içe sana hayran olmamdı, beni o şekilde görmeni istememiştim. sen hem öğrenci olarak hem de karakter olarak her zaman mükemmeldin. sen okulumuzda herkes tarafından sevilen han jisung'dun, ben ise okulun canavarı... neyse bunları boşver.

ameliyat olduğumda yüzüm yaklaşık 1 ay sargılı kaldı. o kalıcı izler gitsede yüzüme aldığım en küçük darbede bütün suratım kızarmaya başlıyor, uçakta olduğu gibi. sanırım felix olmasaydı asla toparlanamazdım ve senin şarkıların... ameliyatımdan sadece birkaç ay sonra sen çıkış yaptın o kadar mutlu oldum ki haberi gördüğümde içim içime sığmıyordu, yaklaşık 1 yıldır seni görmüyordum ve cidden çok özlemiştim."

hyunjin'in gözlerinden damla damla yaşlar akmaya başladı.

"içim dışım çıkana kadar ağladım o gün mutlu olduğun için, hayallerini gerçekleştirdiğin için. biliyorum hiçbir zaman çok yakın olmadık ama benim için gerçekten çok değerliydin."

hyunjin hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı. geçmişi düşündükçe yaşadığı şeyler tek tek kafasında dolanıyordu ve bunlar boğulmasına neden oluyordu.

jisung dolmuş gözleriyle ayağa kalkıp ağlayan bedenin yanına oturdu ve kocaman bir sarılma verdi çocuğa "aslında kim olduğunu öğrenmeden önce sana neden bu kadar yakın hissettiğimi bilmiyordum. seni her karşımda gördüğümde mutlu hissediyordum. hatırlıyor musun korede ilk yılımı kutladığımız konseri, o gün en ön sıradaydın ve resmen parlıyordun. hyunlim'den sonra ilk defa birisine karşı bu kadar farklı hissetmiştim. hayranım olduğun için bunu her hayranıma olan sevgime verdim ama şimdi bakınca galiba sen kalbimin içinde bir kere yer edinmişsin, yüzündeki izlerin artık olmaması ya da adını değiştirmen bir işe yaramamış."

hyunjin daha çok ağladı.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-

merhaba😭 biliyorum çok uzun zaman oldu ama gerçekten hiç vaktim olmadı. hayatım artık dershane-ev arasında gidip geliyor, zaten eve gelincede ders çalışıyorum😩

neyse umarım bölümü beğenmişsinizdir, öpüyorummmm💕💕

'ming

fancall | hyunsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin